• Welcome to the circus, Ladies and Gentleman!
    Het is namelijk weer zover: de beste shows van de wereld komen er weer aan. Alleen is het geen gewoon circus, het is namelijk Cirque du Freak en de mensen leven in de waan dat het allemaal eigenlijk nep is en voor hun vermaak. Echter weten ze dus niet dat ze allemaal zo geboren of geworden zijn en het hele circus wel degelijk waar is.
    ’Oh, those petty humanbeings… They ain’t know what they’re getting into…’

    Komt bij ’t circus:
    Frey – Scarlett Raven Xena – Spinnen
    Aragog – Améliah Cathy Billington – Pijn
    Soubi – Vincent Reese – Vuur
    lluvia – Matthew Oliver Parker – Energie & Metaal
    Nesaea - Chryse Jae Parsel Lachesis – Panter & Gif

    Hoort er al bij:
    Stiles – Riley Nicolas Bennett – Hij kan echt alles eten
    Stiles – Eden Florence Morales – Hypnotiseren door middel van haar stem, zeemeermin
    Aragog – Madeline 'Maddy' Juliah Evans – Slangen
    Alladin – Evanna Samantha Butterfly – Heel lenig
    Sirens – Amare Cecilia Jackson – Empathisch & kan moleculen bevriezen
    Sirens – Cameron Dustin Jackson – Telekinetisch & kan moleculen versnellen
    Hutcher – Alexander ‘Alex’ Demi Collins – Kent geen pijn
    Cloudbreaker – Adam Hayden Ravi Danner – Helderziendheid & Illusies, katachtigen


    Regels:
    - Leeftijd moet tussen de 16 en 25
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    - Max. drie personages per user
    - Reserveringen blijven één dag staan
    – Just have fun! (:

    RPG samen met Stiles
    De naam 'Cirque du Freak' behoort tot de Auteur Darren Shan.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 22:44 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Eden Florence Morales
    'Jij hebt net nog jouw gave verteld. Denk jij dat ik nu een poging ga doen om weg te gaan? Jij roep me terug en als een zielloze zombie zal ik luisteren en nog terug komen ook,' zegt hij hoofdschuddend. 'Trouwens wat voor speciaals zien jullie dan wel niet in mij? Je kan niet zeggen om mijn fakkels. Wat ik doe is niks! Iedereen kan dat zo doen'.
    'Ik beloof je dat ik je niet terug zou roepen, ik zweer het. Maar als je echt iets speciaals hebt dan kom je gewoon niet weg. Daar kan ik ook niks aan doen. De meeste van ons zijn zo hier terecht gekomen,' zeg ik. 'Dus als je wilt dan mag je nu een poging doen om te gaan. Ik houd je niet tegen, maar als je iets bijzonders hebt doet het circus zelf dat wel'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vincent Reese

    'Ik beloof je dat ik je niet terug zou roepen, ik zweer het. Maar als je echt iets speciaals hebt dan kom je gewoon niet weg. Daar kan ik ook niks aan doen. De meeste van ons zijn zo hier terecht gekomen. Dus als je wilt dan mag je nu een poging doen om te gaan. Ik houd je niet tegen, maar als je iets bijzonders hebt doet het circus zelf dat wel,' zei ze en ik knikte.
    'Jullie zijn niet goed snik,' mompelde ik en liep langs haar heen.
    'Een circus die mij tegen houd. Hoe wilt een circus dat doen!'


    [Ok, nee echt.. Wat doet het als hij probeert?]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    ( Is goed ^^)

    Amare Jackson

    De pijn in mijn arm werd steeds erger. Toen ik weg was gerend van Cam en Eve heb ik mijn hele arm open gehaald. Ikhheb het een soort van kunnen verbinden met een trui. Het bloed stroomt er nog steeds door. Iets had me gebeten in het bos en ik wist nog steeds niet wat dat was. Ik zuchtte. Ik liep door de koele nacht en keek om me heen. Moet jn zzintuigen waren beter dan die van een gewoon mens dus ach. Ik liep gewoon voor me uit. Ik moest Cameron zien trui vermijden. Anders zou hij meteen een hele ophef maken over mijn wond. Ach het was goed zo. Ik hoorde een zacht gegrinnik en ik fronste. Hier kwam niemand ? Dit was mijn vlucht plekje geweest. Ik liep dichterbij en zag matthew zitten met een ander meisje. Ik liep dichterbij en kuchtte .


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    (@Prisoner; Wat is er met Amare gebeurd dan? Ik heb die informatie nodig voor mijn post, anders snap ik er niets van, haha.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Cameron Jackson

    Ik keek Eve aan. ' Laat anders maar. Ik ga zelf wel en leg het uit.' Ik glimlach. ' Het komt wel goed.' Sinds Amare en ik hier zijn heeft de directeur al een hekel aan ons. Op neen één of andere manier heeft hij altijd de pest aan ons en dan vooral mij gehad. Met meer mensen deed hij altijd gewoon normaal. En dan was ik zijn lievelingetje. Maar 1 op 1. Dan was ik gewoon het slaafje. Ik keek Eve aan. ' Blijf naar liggen. Ik ga hem gewoon alles over de acts uitleggen.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    ( Hahah. Ehm nou zij Evanna en Cameron hadden hun transformatie naar weerwolf. Amare ging even rennen in het bos. Weg van de rest en toen is ze door iets gebeten. Haar hele arm bloedde hevig en de wond is gewoon haar hele bovenarm. Maar ik ga haar ziek laten worden denk ik. Xd )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Eden Florence Morales
    'Jullie zijn niet goed snik,' mompelt Finn.
    Ik bijt op mijn lip en sla mijn ogen neer.
    'Een circus die mij tegen houd. Hoe wilt een circus dat doen!'
    'Ik weet ook niet precies hoe het gebeurt. Ik weet alleen dat als je iets bijzonders kan je dan wordt tegen gehouden,' zucht ik zacht.

    [volgens mij knalt hij dan tegen een één of andere barriére/krachtveld op]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    (Hoelang zit Eden eigenlijk in het circus ?)


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Geen idee eigenlijk xd, hoezo?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    ( Omdat ze dan of de ervaring heeft of niet Xd Cam en Amare zijn eer al sinds ze baby zijn Xd dus die kunnen zich niks herinneren van een krachtens of wat. )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Vincent Reese

    'Ik weet ook niet precies hoe het gebeurt. Ik weet alleen dat als je iets bijzonders kan je dan wordt tegen gehouden,' zuchte ze zacht, maar wel zo hard dat ik het nog kon horen.
    'Dan is er voor mij geen vrees want ik kan niks,' mompelde ik en liep zo de tent uit.

    [Wat is het nou dan? Xd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Prisoner schreef:
    Cameron Jackson

    Ik keek Eve aan. ' Laat anders maar. Ik ga zelf wel en leg het uit.' Ik glimlach. ' Het komt wel goed.' Sinds Amare en ik hier zijn heeft de directeur al een hekel aan ons. Op neen één of andere manier heeft hij altijd de pest aan ons en dan vooral mij gehad. Met meer mensen deed hij altijd gewoon normaal. En dan was ik zijn lievelingetje. Maar 1 op 1. Dan was ik gewoon het slaafje. Ik keek Eve aan. ' Blijf naar liggen. Ik ga hem gewoon alles over de acts uitleggen.'


    [evanna stond, maar nvm]

    Evanna

    'Ik ga niet liggen hoor, ik voel me al stukken beter, als je wordt opgegeten door reuze kannibaal directeur moet je roepen dan kom ik.' grijns ik en geef hem een stevige knuffel. 'Dankje Cameron, ik ga even snel kijken bij de wolven.' Ik ben in een paar stappen weg. Ik kniel bij de wolven neer, zodat niemand ons ziet. 'Zo, hoe gaat het hier?' fluister ik zacht en aai even over alletwee de hoofden. De buik van het vrouwtje is al aardig dik en ik ben bang dat binnen deze maand de jonkies komen.

    [omg, ik ben de namen van die wolven vergeten :$]

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 15:17 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Matthew > Scarlett

    Ik kan het niet laten mijn hand een klein stukje omhoog te schuiven en trek haar nog dichter naar me toe. De spin die eerst op haar schouder zat ligt op de andere kant van het bankje en eerlijk gezegt let ik niet erg op het beestje.

    Eden Florence Morales
    'Dan is er voor mij geen vrees want ik kan niks,' mompelt Finn waarna hij de tent uit loopt.
    Ik zucht even en loop dan achter hem aan. 'Je kan proberen wat je wilt, je komt er toch niet uit,' zeg ik zacht tegen hem. Ik kijk buiten even rond en mijn blik valt op twee mensen die aan het zoenen zijn. Als ik beter kijk zie ik dat een van de mensen Matthew is. Er verschijnt een lichte frons op mijn gezicht waarna ik mijn hoofd schud en weer naar Finn kijk.

    [Volgens mij komt hij gewoon niet door dat krachtveld a.

    @Iluvia wil je misschien reageren bij True Blood rpg?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Volgens mij komt hij gewoon niet door dat krachtveld a.

    @Iluvia wil je misschien reageren bij True Blood rpg?][/i]

    [Ja tuurlijk :D zou je je laatste post opnieuw willen plaatsen?]