• The Footies <3

    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Jasmine Villa - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Claire Huntelaar - Lisanne Eriksen - Manon Fabregas - Emmely Özil




    Lovely Shipnames <3

    Marlien, Kimsley, Chernando, Chafael, Amando, Demiano, Claas, Listian, Saomi, Sanká

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 12:44 ]

    Knight schreef:
    Out of curiousity; waarom die tattoo?

    Rozen zijn mijn favoriete bloemen. Ik ben een bloemen-mens. En mijn ouders zijn de belangrijkste personen in mijn leven. Als ik om mij heen kijk, zie ik ook dat ik een andere band met mijn ouders heb dan andere kinderen. Dus daarom twee rozen: Één voor mama en één voor papa.

    Ik zat eerst te twijfelen of ik een fuchsia bloem zou nemen. Het was de favoriete bloem en passie van mijn overleden tante die ik nooit gekend heb. Ik heb heel erg het gevoel dat zij over mij waakt. Maar toch kies ik voor de rozen. Ik hou echt van rozen gewoon en de combinatie met mijn ouders vind ik perfect c:

    Ik ga even de aardbeitjes wassen die we als toetje gaan eten c:

    T0RRES schreef:
    (...)
    Rozen zijn mijn favoriete bloemen. Ik ben een bloemen-mens. En mijn ouders zijn de belangrijkste personen in mijn leven. Als ik om mij heen kijk, zie ik ook dat ik een andere band met mijn ouders heb dan andere kinderen. Dus daarom twee rozen: Één voor mama en één voor papa.

    Ik zat eerst te twijfelen of ik een fuchsia bloem zou nemen. Het was de favoriete bloem en passie van mijn overleden tante die ik nooit gekend heb. Ik heb heel erg het gevoel dat zij over mij waakt. Maar toch kies ik voor de rozen. Ik hou echt van rozen gewoon en de combinatie met mijn ouders vind ik perfect c:

    Ahw, dat is echt heeel lief. Het is ook eens want anders want meestal zie je van die dingen met ''Mama'' en dan in een hartje, of papa. En dat is dan toch mooi en origineel.


    The odds are néver in our favor.

    Mesutgasm schreef:
    (...)

    Haha zo zijn broertjes he (;


    hij zit nu in zijn stoel(A)


    ~

    Bwuh, Facebook doet het niet :(
    Ik ga maar eens douchen (:

    Woesh, zometeen de optocht bekijken ben benieuwd hoe alle karren eruit zien ^^


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Ik wil later ook een tattoo van een aardbei. 9 jaar lang van mijn leven at ik élke maandag en dinsdag aardbeien bij mijn opa en oma. Dus zoals je misschien dan wel kan geloven: heb ik een héle sterke band met mijn opa en oma. Maar dan ook écht héél sterk. Ze voelen als een 2e paar ouders aan. Daarom die aardbei. Klinkt misschien stom maar het betekent zoveel voor me. Maar ik doe eerst de rozen, later komt die aardbei wel c:

    T0RRES schreef:
    Ik wil later ook een tattoo van een aardbei. 9 jaar lang van mijn leven at ik élke maandag en dinsdag aardbeien bij mijn opa en oma. Dus zoals je misschien dan wel kan geloven: heb ik een héle sterke band met mijn opa en oma. Maar dan ook écht héél sterk. Ze voelen als een 2e paar ouders aan. Daarom die aardbei. Klinkt misschien stom maar het betekent zoveel voor me. Maar ik doe eerst de rozen, later komt die aardbei wel c:


    en waar zou je die aardbei willen laten zetten?
    Ik wil later ook een tattoo een klein hartje op mijn linkerpols


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Bundesliga schreef:
    Woesh, zometeen de optocht bekijken ben benieuwd hoe alle karren eruit zien ^^


    waarvan Lien? :)


    ~

    Oke ik ga naar deoptocht bye!


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    VanDerVaart schreef:
    Bwuh, Facebook doet het niet :(
    Ik ga maar eens douchen (:


    tot zo babe (K)


    ~

    Khedira schreef:
    (...)

    tot zo babe (K)

    Ik krijg jouw msn nog trouwens (A)

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Ik krijg jouw msn nog trouwens (A)


    mijne ook nog toch? xD


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    T0RRES schreef:
    Ik wil later ook een tattoo van een aardbei. 9 jaar lang van mijn leven at ik élke maandag en dinsdag aardbeien bij mijn opa en oma. Dus zoals je misschien dan wel kan geloven: heb ik een héle sterke band met mijn opa en oma. Maar dan ook écht héél sterk. Ze voelen als een 2e paar ouders aan. Daarom die aardbei. Klinkt misschien stom maar het betekent zoveel voor me. Maar ik doe eerst de rozen, later komt die aardbei wel c:

    Mijn vriendin heeft ook zo'n kleine tattoo, maar van Yin en Yang.

    Khedira schreef:
    (...)

    hij zit nu in zijn stoel(A)

    Hoe oud is-ie?


    The odds are néver in our favor.

    Knight schreef:
    (...)
    Hoe oud is-ie?


    2 een een half xD


    ~