• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn BlueRiver
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Prisoner


    - Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - William 'Will' Stevens Hyde Poeh
    - Matthew Oliver Parker lluvia


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - Elizabeth Rihony Prisoner


    - Blaise Wolf Hunter Morticia
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Gereserveerd door BlueRiver


    Rollenstory
    Rollentopic


    Your make-up is terrible

    (mijn topics)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Crisisvergadering voor beide partijen. Gisternacht is er bijna een heks gevangen, kies zelf maar uit welke. De heksen en de hunters komen bij elkaar op hun plekken en vergaderen erover.


    Your make-up is terrible

    [>Mijn topics]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Frodo schreef:
    (mijn topics)


    *Ik maak zo een beginpost*

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 16:32 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Aragog schreef:
    [>Mijn topics]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ray(mond) Benedict Taylor || Tovenaar

    Ik rijs op uit de rook, vlak voor de vergaderzaal. Ik open de deur en ga naar binnen. Er is nog niemand. Ik kies en stoel en leg mijn map alvast klaar. Ik wacht tot er anderen mensen komen. Eigenlijk ben ik wel nieuwsgierig wie er gister bijna is ontvoerd. Niet dat ik het leuk vond, maar toch.. Nieuwsgierig was ik wel.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 16:35 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Mt]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alice Hale | Hunter

    Gehaast loop ik het witte gebouw binnen en het klikken van mijn hakken doorboort de stilte. Ik duw de deuren naar de vergaderzaal open en laat me op één van de stoelen zakken, terwijl ik mijn leren tas aan de leuning hang.
    We waren zo dichtbij, een heks bijna ontmaskerd. Mijn handen graaien naar een pakje sigaretten en ik steek er één op. Pas als ik hem tussen mijn lippen stop, merk ik dat mijn vingers trillen. Wat nu als zij die heks is?

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 16:47 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Angelica Wolfe

    Vermoeid hang ik boven mijn grote kop koffie. De tweede deze morgen. Sinds ik om 5 uur mijn bed uit gebelt ben zit ik hier al te wachten op de anderen. Ik neem een grote slok uit de dampende mok en kijk dan om me heen. Misschien is het wel handig als ik vast naar de vergaderzaal ga. Ik sta op en bekijk mezelf even in het weerspiegelende glas. In tegenstelling tot normaal heb ik nu een strakke trainingsbroek aan met gympen en een strak topje. Mijn witblonde en krullende haar snel vastgebonden in een elastiekje.
    Ik pak mijn mok van het bureau af en loop op mijn gympen naar de vergaderzaal. Het is wel even wennen maar voor mij niet makkelijker of moeilijker. Ik neem plaats in één van de grote maar lekkerzittende stoelen en neem nog een slok. Ik drink hem altijd puur en zwart, als ik al koffie drink. Ik neem het alleen voor de caffeïne op een ochtend zoals deze. Ik zie dat er Alice er al is en steek mijn hand begroetend op.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 16:43 ]


    Your make-up is terrible

    Blaise Wolf Hunter
    Ik liep de vergaderzaal in, zo kalm dat het bijna mysterieus leek, maar vooral sluw. Als ik te laat was, was ik heel goed in het verbergen daarvan, aangezien ik erg zacht kon doen, maar tot mijn verbazing was ik één van de eerste, want Alice zat er. Met een sigaret die ze opgestoken had en ik zuchtte even, voordat ik de deur dichtdeed en op een stoel ging zitten. Het waren een paar stoelen bij haar vandaan, terwijl ik ongeduldig met mijn vingers op de tafel tikte.

    (Huh. Oh, de tovenaars en hunters bij elkaar?)

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 16:40 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Lucian Puck Grossman -Hunter-

    Ik werd opgeroepen door een van de hunters.
    Ik snel naar het gebouw en open de deuren, meteen loop ik door naar de vergaderzaal.
    Pas net zit ik bij de hunters, ik weet wel een beetje de gang van zaken.
    Ik hoorde iets over een heks die bijna gevangen was. Benieuwd wie het is.
    Als ik de vergaderzaal in loop.
    "Hallo." Zeg ik tegen de anderen en ga bij mijn stoel staan, trek mijn jack uit en ga zitten.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 16:41 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Morticia schreef:
    Blaise Wolf Hunter
    Ik liep de vergaderzaal in, zo kalm dat het bijna mysterieus leek, maar vooral sluw. Als ik te laat was, was ik heel goed in het verbergen daarvan, aangezien ik erg zacht kon doen, maar tot mijn verbazing was ik één van de eerste, want Alice zat er. Met een sigaret die ze opgestoken had en ik zuchtte even, voordat ik de deur dichtdeed en op een stoel ging zitten. Het waren een paar stoelen bij haar vandaan, terwijl ik ongeduldig met mijn vingers op de tafel tikte.

    (Huh. Oh, de tovenaars en hunters bij elkaar?)


    [twee vergaderzalen zijn er hoor ? In twee verschillende huizen, twee verschillende plekken. :o]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    -nvm-

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 16:44 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    (Oh, omdat Assassin dit zei: Ik zie dat er al twee mensen zijn, Alice en Ray. Moet ik mijn post veranderen?)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Oh kut, ik zat even helemaal fout te denken hahaha, laat mij maar, ik verander het even. x'D]


    Your make-up is terrible