• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn BlueRiver
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Prisoner


    - Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - William 'Will' Stevens Hyde Poeh
    - Matthew Oliver Parker lluvia


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - Elizabeth Rihony Prisoner


    - Blaise Wolf Hunter Morticia
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Gereserveerd door BlueRiver


    Rollenstory
    Rollentopic


    Your make-up is terrible

    Blaise Wolf Hunter.
    “Hebben jullie al enige informatie gekregen over de heks?” vraagt Alice en ik kijk haar kort aan en terwijl ik nadacht, stopte ik zonder het echt door te hebben even met het tikken op de tafel.
    “Het was een vrouw. Met donker haar. Dat is alles.” De stem van Angelica. Ik begon weer zachtjes en ongeduldig met het tikken op de tafel, terwijl ik alles probeerde na te gaan, te analyseren. “Alles wat ik weet tenminste.” Ik sloot mijn ogen even en keek niet op toen ik weer iemand binnen hoorde komen.
    “Hallo.” Een Frans accent, dat moest Katherine zijn. Lucian en ik waren nu als enige mannen in het midden, waardoor ik me af begon te vragen waar de andere bleven. Zwijgzaam deed ik mijn ogen hierna open en keek elke hunter apart aan, voordat ik mijn ogen weer neersloeg.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 17:25 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Nee hoor niet de enigste man, Lucian is er ook allang xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Klaine4Ever schreef:
    [Nee hoor niet de enigste man, Lucian is er ook allang xD]

    (Oh lol. I'll change it.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Lol het is hier wel stil ineens.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ja, gewoon even wachten op de rest.]


    Your make-up is terrible

    [Mijn topics, schrijf zo wel iets.. xd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ray(mond) Benedict Taylor || Tovenaar

    'Het was wel gevaarlijk voor jou, maar het was eigenlijk best wel... Nou ja.' ik wees naar het pakje dat op tafel lag. Een rond staafje stak er uit en ik herkende het vaag. 'Wacht eens dat zijn sigaretten.'nik sloeg mezelf voor mijn hoofd. 'Ik zie het elke week en nog weet ik niet hoe het er uit ziet. We moeten toch wachten op de anderen, dus...wil je er eentje?' ik schoof het pakje iets verder naar haar toe.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    (Wie begint er weer bij de Hunters? 8D)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    (Urgh, spijtig dat ik al gezegd heb dat ik niets weet van de heks... aan de andere Huntelaars: kunnen we niet gewoon iets ter plekke verzinnen?)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    [Mag ik eventjes weten van de heksen/tovenaars wie er allemaal zijn en welke heks bijna gegrepen is?]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ik ga wel. 8D]

    Angelica Wolfe - Hunter

    Mijn ogen ontmoeten die van Blaise kort en ik drink mijn koffie snel op waarna ik opsta. Ik werp even een blik op Alice die een beetje vreemd doet in mijn ogen. Dan druk ik op een knop bij de muur en het scherm zakt omlaag. Gelukkig heb ik even de tijd gehad om het voor te bereiden, hoewel ik er zelf niet bij was.
    "Ik weet niet wie er bij waren..." zeg ik terwijl er een kaart van de stad op het scherm verschijnt. Een gedeelte was rood gekleurd en ik wijs het aan.
    "Hier hebben ze haar achtervolgt." Ik wijs de straatjes aan. "En hier ontsnapte ze weer. Misschien is het een idee om die buurt te doorzoeken. Wie weet hoe dichtbij het hol ze was."


    Your make-up is terrible

    Alice Hale | Hunter

    Ineens staat Angelica op en drukt op een rode knop. Een scherm dat ik nog nooit eerder heb gezien zakt omlaag en er komt een kaart tevoorschijn, waarop we duidelijk kunnen volgen waar de heks was.
    'Zijn er in de buurt geen veiligheidscamera's? Als we een beeld hebben van hoe de heks er precies uit ziet, kunnen we rondvragen of mensen haar kennen.' nu ik zeker weet dat de heks niet familiaar is, voel ik de adrenaline opborrelen. Dit is wat Hunter zijn zo geweldig maakt.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 18:24 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    [Sorry! Ik vul hierna meteen mijn mannelijke hunter in!]

    Susanna Olive Penn - Heks
    Het huis doemt voor me op, dit is mijn eerste vergadering.
    Ik heb gehoord dat er een heks bijna gesnapt was, de sfeer zal dus wel niet al te best zijn. Maar ik heb nog met niemand gepraat, weet niet met wie ik straks zal moeten spreken, of ik me zal mengen in het gesprek. Ik besluit af te wachten. Ik stap de zaal binnen.
    "Hallo" Ik zie al een paar mensen zitten en steek begroetend mijn hand in de lucht.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Rosalyn 'Rose' Janice Agney | Heks
    Ik schoot in de lach, en knikte dankbaar. ''Graag, ik kan er wel eentje gebruiken.'' mompelde ik, en pakte een sigaret uit het pakje. Ik viste een aansteker uit mijn tas, en stak de sigaret aan.
    Ik nam een trekje, en voelde hoe de rook mijn longen binnendrong. Langzaam blies ik het weer uit, en keek Ray aan. ''Bedankt.'' glimlachte ik.
    ''Hey.'' was mijn nonchalante antwoord op Susanna.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 18:32 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    (Heksen en tovenaars die sigaretten roken... hmm... :'D)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien