• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn BlueRiver
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Prisoner


    - Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - William 'Will' Stevens Hyde Poeh
    - Matthew Oliver Parker lluvia


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - Elizabeth Rihony Prisoner


    - Blaise Wolf Hunter Morticia
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Gereserveerd door BlueRiver


    Rollenstory
    Rollentopic


    Your make-up is terrible

    [Nou, als het nog niemand is, laat ik het haar wel zijn dan :"D]
    Rosalyn 'Rose' Janice Agney | Heks
    Met mijn ogen neergeslagen liep ik de vergaderzaal binnen.
    Het getik van mijn hakken weergalmde door de ruimte, en doordat ik net voetstappen hoorden wist ik dat er al iemand was. Ik zocht verder geen oogcontact, ik keek de persoon niet aan, en zei niks; ik nam enkel plaats aan éen van de stoelen.
    Ik schaamde me kapot: Ik moest zoals altijd weer eens brutaal zijn. En dit keer was het bijna afgelopen..
    Een zachte zucht rolde over mijn lippen, en ik friemelde wat aan mijn jrukje.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 16:48 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    (kunnen we anders afspreken dat we vanaf nu bij de rol zetten of we tovenaar/heks/hunter zijn? Anders wordt het wel heel verwarrend met de vergaderzalen)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    [alleen Ray is er al hoor Aragog.. ^^]

    Frodo schreef:
    (kunnen we anders afspreken dat we vanaf nu bij de rol zetten of we tovenaar/heks/hunter zijn? Anders wordt het wel heel verwarrend met de vergaderzalen)


    [hihi, dat had ik al gedaan, maar ik vind het best.]

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 16:46 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Alladin schreef:
    [alleen Ray is er al hoor Aragog.. ^^]

    (...)

    [hihi, dat had ik al gedaan, maar ik vind het best.]

    [Oh, oopssssie. *past aan*]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ray(mond) Benedict Taylor || Tovenaar

    Ik zag dat Rose, die net binnen was gekomen, zich schaamde voor iets. Zou zij...?
    Ik bekeek Rose aandachtig, mijn cape, die ik normaal nooit droeg maar in de vergaderzaal wel, hing zacht om mij heen, de capuchon had ik op en die bedekte mijn ogen. 'Rose, ben jij degene die bijna is opgepakt?' Mijn stem klonk kil, donker, maar allerminst onvriendelijk. Meer een soort van, troost, ook al waren het geen troostende woorden. Het was ook niet echt vragend, meer een soort stelling waar zij 'ja' of 'nee' op kon antwoorden.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 16:52 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Alice Hale | Hunter


    Langzaam aan sijpelen er meer mensen binnen, tot we met z'n vieren zijn. Het is even stil in de vergaderzaal en ik schraap mijn keel.
    'Hebben jullie al enige informatie gekregen over de heks?' ik hoor dat mijn stem lichtjes trilt maar weet dat het de anderen niet zal opvallen. Ik inhaleer diep en laat dan de rook tussen mijn lippen verdwijnen.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Rosalyn 'Rose' Janice Agney | Heks
    ''Rose, ben jij degene die bijna is opgepakt?'' vroeg hij, en ik kon de emotie in zijn stem niet volledig thuisbrengen.
    Ik keek op, en slikte even. Ik knikte. Je zag het amper, maar ik gaf het toe.
    Ik voelde hoe ik blosjes op mijn wangen kreeg, en een tikkeltje nerveus keek ik weer weg; bang voor wat er te wachten stond.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Katherine Chérie Molyneux | Hunter
    Met een norse uitdrukking liep ik de vergaderzaal binnen.
    Bijna.
    Bijna hadden we die verdomde heks.
    ''Hallo.'' mompelde ik, en kon nog steeds niet goed de 'h' uitspreken. Soms vervloekte ik mijn franse accent, maar veel kon ik er niet aan doen.
    Ik neem plaats aan éen van de stoelen, en keek de mensen stuk voor stuk kort aan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Angelica Wolfe - Hunter

    "Hebben jullie al enige informatie gekregen over de heks?" vraagt Alice. Het word drukker en en ik besluit dat ik datgene wat ik te horen heb gekregen maar vast vertel. Ondertussen komt Katherine nog binnen en momelt een hallo op haar manier.
    "Het was een vrouw. Met donker haar. Dat is alles." antwoord ik. "Alles wat ik weet tenminste."


    Your make-up is terrible

    (Ik denk dat dit een geweldige RPG wordt^^ )

    Alice Hale | Hunter

    Net als ik mijn zin heb uitgesproken, komt Katherine binnen gestormd. De onaangename uitdrukking op haar gezicht zegt genoeg; als het aan haar lag was die heks nu al dood. Ze mompelt een begroeting en wisselt dan een blik met me. Ik glimlach naar haar.
    'Het was een vrouw. Met donker haar. Dat is alles. Alles wat ik weet tenminste.' zegt Angelica en voor het eerst die dag kan ik fatsoenlijk adem halen. Voor zover ik me kan herinneren is mijn grootmoeder's haar zo wit als sneeuw.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 17:02 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ray(mond) Benedict Taylor || Tovenaar
    'Het was... geniaal.' Dit was vast niet wat ze had verwacht. 'Nee echt, je net niet laten oppakken. Ze zijn nu allemaal aan het vergaderen omdat ze bíjna een heks hadden. Het is gevaarlijk, maar ja, ik vind het geweldig.' Ik zuchtte even. 'Er zullen vele anderen zijn die er heel anders over denken, maar ik niet. Avontuur is goed in deze saaie tijden.' Ik merkte dat ik duidelijk behoeft had aan iets te doen te hebben. Eten, drinken... Ik haalde uit mijn tas iets wat van normale mensen was, ik zou niet weten wat het was maar ik had het gekregen van een normaal iemand die mij als normaal aan zag. het was een soort pakje met rare ronde staafjes in. Ik gooide het op tafel.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Lucian Puck Grossman -Hunter-

    "Hebben jullie al enige informatie gekregen over de heks?" Vraagt Alice aan ons. Ik schud mijn hoofd. Ik hoor het minste, ik hoor alles als laatste.
    "Het was een vrouw. Met donker haar. Dat is alles. Alles wat ik weet tenminste." Antwoord Angelica.
    Ik kijk op bij het horen van een "Hallo." Het is Katherine.
    Ik knik even naar haar en kijk dan naar de anderen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ik moet zo gaan, sorry. Weet niet hoe laat ik er weer ben. Probeer tussendoor snel eventjes te reageren op mijn mobiel]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Mijn topic]

    Rosalyn 'Rose' Janice Agney | Heks
    Ik keek verbaasd op. Hoorde ik dat nou goed? ''Je- Maar-'' ik zuchtte, en schudde mijn hoofd terwijl er een klein glimlachje rond mijn lippen speelde.
    ''Eh- dankje, denk ik.'' mompelde ik, al was het niet expres wat ik had gedaan.
    Ik was bijna dóód, en dat idee liet me huiveren. Gelukkig voor mij was ik snel en sluw, want anders..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''