• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn BlueRiver
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Prisoner


    - Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - William 'Will' Stevens Hyde Poeh
    - Matthew Oliver Parker lluvia


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - Elizabeth Rihony Prisoner


    - Blaise Wolf Hunter Morticia
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Gereserveerd door BlueRiver


    Rollenstory
    Rollentopic


    Your make-up is terrible

    BlueRiver schreef:
    (...)

    [Zouden we wachten op Ray? Of schrijf ik nog een reactie?]

    Ik denk dat het beter is als we wachten ^-^ Want ik ga nu, haha.
    Ben zo terug! x


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    (...)
    Ik denk dat het beter is als we wachten ^-^ Want ik ga nu, haha.
    Ben zo terug! x


    [Wanneer is zo? Want ik ga ook...]

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 14:55 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    [ik heb alles gelezen maar iemand moet naar ray anders kan het niet. Ik moet zo weer verder.
    moet dus behang krabben, daarna naar de glasbak en zeer waarschijnlijk daarna helpen eten koken. Maar mijn moeder beloofde dat ik nog wat tijd voro mezelf had. Maar ik geloof niet zo veel meer in de beloftes van mn moeder. K heb wel alles gelezen. dus ben weer een beetje bij. Of tot rond 5 uur {yes dan is er ook een nieuw topic} of tot vanavond.]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [ Ik ga Ray opzoeken! ]


    Susanna - Heks
    Ik zit daar, gewoon. Maar dan sta ik op en ga Ray zoeken. De eerste keer dat ik heel het huis ga doorzoeken. "Ray? Ray? Waar ben je?" Ik doe een deur open en de walgalijke geur van alcohol en andere smerige dingen komt me tegemoet. Een kamer met enorme tv, een met een bad, douche, een met 14 bedden. Waar ga ik Ray vinden? In hemelsnaam!

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 16:53 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    [Yeah! Iedereen is er weer! Gaan we verder?]
    [En Alladin is weer off-line]

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 17:03 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    [Ray, it's up to you.. Ze zoeken je allebei :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Blaise Wolf Hunter [Hunter]
    Ze sloeg haar armen over elkaar. "Ja," antwoord ze.
    Ik kijk even naar haar en vraag mezelf af of ze meer weet dan dat ze verteld, maar ik besluit het er niet op te wagen en me om te draaien.
    Na een paar kleine stappen te hebben gezet, stop ik toch en kijk weer om naar haar.
    "Heb je hier misschien rare dingen gezien?" vroeg ik haar, terwijl ik haar nieuwsgierig aankeek en hierbij lichtelijk een wenkbrauw optrok.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Phoenix Riley Rosella | heks
    Wolf zet een paar stappen en draait zich dan weer om. "heb je hier misschien rare dingen gezien?" vraagt hij. Hij kijkt me aan met een opgetrokken wenkbrouw. "Defineer raar" antwoord ik. raar kan van alles zijn. Ook ik haal mijn wenkbrouwen even op. Wat bedoelt hij met die vraag? Wat is dit voor jongen?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Wow omg. Wat heb ik gemist van de hunters? Ik ga even een nieuw topic aanmaken.]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    [Wow omg. Wat heb ik gemist van de hunters? Ik ga even een nieuw topic aanmaken.]

    (Blaise is Phoenix (Heks) tegen gekomen en is haar nu aan het 'ondervragen', degene die Alice speelt is weg en ik heb eigenlijk geen idee waar de andere hunters zijn. Iemand zei dat ze bij het hoofdkantoor van de heksen waren, of ik moet het verkeerd begrepen hebben?)

    Blaise Wolf Hunter [Hunter]
    “Definieer raar,” antwoordde ze en trok haar wenkbrauwen even op, waardoor ik me dit keer helemaal omdraaide met de zakken in mijn handen en haar analyserend aankeek.
    “Iets dat opvalt tussen winkelende mensen,” legde ik uit, met een sterke nadruk op het woord ‘opvalt’, terwijl ik haar nog steeds aankeek. Ik vroeg me af waarom ze zo deed, ik kon er mijn vinger niet op legde, maar er was iets aan haar… De vraag was alleen; wat is het?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Phoenix Riley Rosella | Heks
    "iets dat opvalt tussen winkelende mensen" Ik stop mijn handen in ze zakken van mijn vest. Was hij me aan het ondervragen? Was hij van de politie ofzo? Ik haal mijn schouders op. "Zoals wat?" Ik kijk even om me heen. "Ik heb de laatste tijd niets 'opvallends' gezien geloof ik" De enige die op zou vallen tussen deze mensen waren ik en de andere leden van de coven. Maar dat zou ik hem niet vertellen. Dat was iets wat hij niet hoefde te weten. Ik kijk Wolf recht aan. "hoezo?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Assassin schreef:
    [Wow omg. Wat heb ik gemist van de hunters? Ik ga even een nieuw topic aanmaken.]

    [Als je wilt inspringen, Katherine heeft niks te doen. ^-^ Ze is in het hoofdkwartier van de Hunters.]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [ Nu mogen we weer onzinnen, He Alladin!]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    [Sorry ik snap er niets van. Duidelijkere uitleg alsjeblieft? o.o]


    Your make-up is terrible

    Ray || Tovenaar

    'Ik ben hier.' zeg ik als ik iemand mijn naam hjoor roepen. Maakt me niet uit wie het is. Ik kruip nog verder in elkaar en wrijf mijn haar uit mn ogen
    [moet eten, afwassen en daarna zeer waarschijnlijk weer behang afhalen. Ik heb gewoon geen leven .'.]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel