• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn BlueRiver
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Prisoner


    - Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - William 'Will' Stevens Hyde Poeh
    - Matthew Oliver Parker lluvia


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - Elizabeth Rihony Prisoner


    - Blaise Wolf Hunter Morticia
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Gereserveerd door BlueRiver


    Rollenstory
    Rollentopic


    Your make-up is terrible

    Kaien schreef:
    [Mag ik eventjes weten van de heksen/tovenaars wie er allemaal zijn en welke heks bijna gegrepen is?]

    [Ray, Rose en Susanna zijn er, en Rose is bijna gepakt. ^-^]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [kan best, ze hebben ook hakken aan -de heksen dan- en drinken vast alcohol. ]

    Ray(mond) Benedict Taylor || Tovenaar

    Ik grijns, pak er ook een en hij gaat door een klein handgebaar aan. Ook ik neem een trekje en kijk dan naar susanna. 'Ga zitten.' is het enige wat ik zeg en wijs naar de stoel voor haar. 'Hoe laat zouden de anderen komen?' vroeg ik aan niemand in het algemeen en blies de rook uit, terwijl ik het pakje richting Susanna schoof.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Kyle Dyer /|\ Tovenaar

    Rustig liep ik door de gangen heen. Een oproep was het. Een heks was bijna gepakt. De naam daarvan was ik vergeten. Ik opende de deur van de vergaderzaal en zag al een aantal mensen. Ik knikte naar ze en nam plaats op een stoel. Uit mijn zak haalde ik een pakje sigaretten, aangezien de rest ook zo beetje allemaal aan het roken waren maakte het vast niet uit als ik er ook één op stak. Ik keek toe naar de rook die ik uit mijn mond blies. Één of ander mens had mij hier aan geholpen. Ik wist niet helemaal zeker of ik er blij moest zijn. Op de één of ander manier werkte het wel verslavend.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 18:47 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Blaise Wolf Hunter [Hunter].
    Mijn ogen scannen de kamer door en ik kijk op als ik zie hoe Angelica snel haar koffie opdrinkt en opstaat, waarna ze op een knop bij de muur drukt. Een scherm zakt omlaag en ik ga wat rechter zitten, stop met het tikken op de tafel en probeer geïnteresseerd te kijken, niet meer zo moe en verveeld als hiervoor.
    “Ik weet niet wie er bij waren…” Een kaart van de stad verschijnt op het scherm en een gedeelte was rood gekleurd, dit gebied wees Angelica aan. “Hier hebben ze haar achtervolgd.” Ze wees de straatjes aan. “En hier ontsnapte ze weer. Misschien is het een idee om die buurt te doorzoeken. Wie weet hoe dichtbij het hol ze was.” Ik vernauw mijn ogen even en scan het gebied dat rood stond, maar keek naar Alice toen ze wat vroeg.
    “Zijn er in de buurt geen veiligheidscamera’s? Als we een beeld hebben van hoe de heks er precies uit ziet, kunnen we rondvragen of mensen haar kennen.” Ik vernauw mijn ogen even en maak mijn lippen tot een streep.
    “Als die er zijn, wat haast wel moet, zorg ik voor de banden. Dan kan ik–” Abrupt stopte ik even met praten en rolde mijn ogen even. Natuurlijk, we moesten samen werken, verdomd. “Dan kunnen wij ze later bekijken of er wat nuttigs op staat.” Mijn donkere stem galmde door de kamer heen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Katherine Chérie Molyneux | Hunter
    Ik sloeg mijn benen over elkaar, en keek geconcentreerd naar het scherm. We moesten die heks pakken, het móest gewoon.
    Ik steunde mijn hoofd in mijn hand, en tikte met mijn lange nagels op de tafel. ''Ik denk niet dat het hol er ver vandaan is.'' concludeerde ik.
    ''Wat zou ze anders zo ver weg moeten? En daarnaast was ze wel heel snel weg.'' voegde ik er, een tikkeltje geërgerd, aan toe, en haalde mijn schouders op.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 18:57 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Lucian Puck Grossman -Hunter-

    Ik hielt me de hele tijd stil en luister aandachtig wat er word gezegd en verteld.
    Ik kijk naar de kaart en volg wat Angelica zegt.
    Dan begind Blaise te praten. Hij stopte even en sprak toen in de 'wij' vorm verder.
    Ik knikte even en kijk dan weer naar de rest.
    Ik hoorde wat Katherine zei, en weer knikte ik.
    Ze kan wel eens gelijk hebben.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 18:55 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alice Hale | Hunter

    Ik luister even naar de anderen en zeg dan:
    'Wat als we ons nu eens opsplitsen? Een paar gaan voor de veiligheidscamera's kijken en de anderen gaan de buurt onderzoeken. Wat kunnen we nog doen?' ik merk dat ik al heel de tijd op het puntje van mijn stoel zit en dat ik een verbeten trek rond mijn mond heb. Tijd om heksen te jagen.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Susanna Olive Penn - Heks
    Ik knik en ga zitten. Ik neem een sigarret en kijk ernaar, draai hem rond, ruik eraan en vraag uiteindelijk een aansteker. Ik inhalleer diep en hoest, inplaats van te genieten, zoals de anderen doen. Ik leg de sigaret wijselijk aan de kant en ga zitten. Ik luister naar het gesprek dat langzaam op gang komt. Het onderwerp? De bijna gesnapte Heks. Ik ben nog blij dat ze mij niet tepakken kregen, ik zou nooit weg kunnen komen. Opeens heb ik heel veel respect voor de Heks voor me.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Angelica Wolfe - Hunter

    “"ijn er in de buurt geen veiligheidscamera’s? Als we een beeld hebben van hoe de heks er precies uit ziet, kunnen we rondvragen of mensen haar kennen." vraagt Alice en ik knik even.
    "Als die er zijn, wat haast wel moet, zorg ik voor de banden. Dan kan ik... Dan kunnen wij ze later bekijken of er wat nuttigs op staat." Hij verbeterd zich weer en ik neem alle suggesties in me op.
    "Wat als we ons nu eens opsplitsen? Een paar gaan voor de veiligheidscamera's kijken en de anderen gaan de buurt onderzoeken. Wat kunnen we nog doen?" stelt Alice nu voor.
    "Een geweldig idee. Ik stel voor om de taken te verdelen." zeg ik en ik ga weer zitten.
    "Hebben we vrijwilligers?" Ik grijns, natuurlijk zijn die er.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 19:12 ]


    Your make-up is terrible

    Alice Hale | Hunter

    'Een geweldig idee.' complimenteert Angelica me. 'Ik stel voor om de taken te verdelen. Hebben we vrijwilligers?' ik knik en steek mijn hand een beetje omhoog.
    'Ik wil wel met iemand voor die banden gaan kijken? Ik ken die buurt toch goed en weet waar te zijn.'


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Blaise Wolf Hunter [Hunter].
    “Wat als we ons nu eens opsplitsen? Een paar gaan voor de veiligheidscamera's kijken en de anderen gaan de buurt onderzoeken. Wat kunnen we nog doen?” stelt Alice voor, waardoor ik al zachtjes moet grommen. Betekent dat, dat we weer in teams moeten om aanwijzingen te vinden?
    “Een geweldig idee. Ik stel voor om de taken te verdelen.” Angelica gaat weer zitten, “Hebben we vrijwilligers?” Ik sta op en buig wat naar voren terwijl ik mijn beide handen op de tafel leg.
    Net op dat moment steekt Alice haar hand een beetje omhoog, maar dit negeerde ik. "Ik wil wel met iemand voor die banden gaan kijken? Ik ken die buurt toch goed en weet waar te zijn."
    Ik wacht niet totdat iemand anders wat zegt en begin te praten, “Ik doe wel de veiligheidscamera’s en banden,” waarna ik er met nadruk op vervolg, “Alleen.” Een serieuze blik op mijn gezicht kwam en hiermee keek ik Angel aan. Ik had geen zin om met iemand samen te werken, het liefste doe ik het alleen.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 19:18 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    (Hééé D: gemeen.)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (Hééé D: gemeen.)

    (Sowwwyy. Zo is Blaise gewoon, maar je kunt altijd de uitdaging nog aan. ^^)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    (je hebt me aan het denken gezet)

    Alice Hale | Hunter

    Voordat Angelica kan reageren, springt Blaise al voor haar in.
    'Ik doe wel de veiligheidscamera’s en banden. Alleen.' hij is nooit echt mijn favoriete persoon hier geweest maar dat hij zelfs geen missie met me wil aangaan?
    'Luister Blaise,' zeg ik liefjes. 'Samen kunnen we meer winkels en adressen afgaan. Zet dat ego van je opzij dan kan het nog gezellig worden.'

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 19:23 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Angelica Wolfe

    Blaise staat op en buigt over de tafel heen, Alive steekt op datzelfde moment haar hand op.
    "Ik wil wel met iemand voor die banden gaan kijken? Ik ken die buurt toch goed en weet waar te zijn." zegt ze.
    "Ik doe wel de veiligheidscamera’s en banden. Alleen." zegt hij nadrukkelijk en hij kijkt mij aan met een serieuze blik, waarop ik zucht.
    "Luister Blaise/ Samen kunnen we meer winkels en adressen afgaan. Zet dat ego van je opzij dan kan het nog gezellig worden." zegt Alice liefjes tegen hem.
    "Is het zo moeilijk om iets samen te doen? Zij kent de buurt goed genoeg. Als jullie ze nou samen halen mag je ze in je eentje bekijken." beloof ik hem.


    Your make-up is terrible