• In het warme Australië staat een groot strandhuis, waar elke zomer mensen naar toe komen voor een zomerse vakantie. De mensen die naar het strandhuis toe komen kennen elkaar niet, het zijn allemaal vreemden van elkaar dus ze moeten elkaar nog allemaal leren kennen. Zal dit goed gaan of niet? Ook kunnen er wat ‘rare’ figuren tussen zitten, misschien is een van de jongens wel een vampier.. of een van de meisjes wel een witch? Daar kom je allemaal zelf achter, des te meer je elkaar leert kennen..

    Regels
    - Als je je aanmeldt moet je zeker weten dat je echt gaat meedoen,
    anders wordt je verwijdert.
    - Ga niet dood of vermoord niemand zonder het eerst aan mij te vragen! Gewond raken mag wel.
    - Doe rustig met de anderen, niet meteen ruzie schoppen ofzo.
    - Er moeten ook "gewone mensen" komen
    - MAAK PLEZIER!!


    Meisjes:
    - Alicia Ciara Jones - 18 - zeemeermin - TheseWords
    - Luena Aviera Denealy - 20 - gewoon - Khedira
    - Abbigail Hannah Chandler - 17 - gewoon - Moringa
    - Brooke Olive Jackson - bijna 17 - gewoon - xheart


    Jongens:
    - André Jetson - 19 - half engel, half demoon - Paddo
    - Davan Tristan Smith - 17 - tovenaar - Mylox
    - Adam James Dalton - 18 - kan dingen laten verschijnen - Solera
    - Matthew Jordan Edwards - 17 - gewoon - xYolo


    Hoe we beginnen:
    We beginnen dat het middag is en iedereen aan komt bij de villa, waar ze de kamerlijst zien hangen en dan naar hun kamer gaan om hun spullen op te bergen. Wat je daarna gaat doen mag je zelf weten.


    Kamerlijst:
    Alicia Ciara Jones - Brooke Olive Jackson
    Luena Aviera Denealy - Abbigail Hannah Chandler

    André Jetson - Matthew Jordan Edwards
    Davan Tristan Smith - Adam James Dalton

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 18:29 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Luena Aviera Denealy

    Ik glimlach naar hem. 'Het is goed hoor.' Ik leg mijn hoofd tegen zijn schouder en sluit mijn ogen. De zon brandde nog steeds op mijn huid, maar mi der erg dan zo straks. Ik glimlach eventjes en bedenkdat er al best veel gebeurd is sinds we hier zijn.


    ~

    [@Paddo: Strand? wat heb ik gemist?]


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    Paddo schreef:
    A.J.

    Ik zucht even waarna ik terug naar het strand wil zwemmen, mijn ogen vallen al snel op een opening tussen de rotsen die niet gemakkelijk te zien is. Ik grijns even, de opening kan alleen vanaf het water bereikt worden. Ik zwem naar de kant waarna ik mijn spullen pak, ik kijk even om mij heen en zie dat niemand in de buurt is. Ik mompel wat woorden waarna ik rustig over het water heen loop en de grot in wandel. Voor ieder die magie zou aan kunnen voelen zou de kracht gevoeld hebben, de magie die vrij kwam, ik verstopte het nooit.
    Ik kijk rond waarna ik grijns, de grot was van binnen groot genoeg om in te wonen. Ik leg mijn handdoek en de rest van de spullen neer waarna ik er eventjes door heen loop.


    { Dit is wat er het laatst gebeurde op het strand :) Dus dan weet je dat ;) }

    Khedira -> Dictionary


    ~

    [ik ben terug :), wat heb ik gemist? :D]


    someone out there feels better because you exist

    xYOLO schreef:
    [ik ben terug :), wat heb ik gemist? :D]


    [Niet heel veelxD Luena ligt op een ligstoel en Davan zit erbij want Luena was weer flauwgevallen:) Maar je mag erbij komen:)]


    ~

    [sorry mensen. Ik heb sinds maandag elke dag moeten werken, dus ik was een beetje druk en moe. Aan de andere kant, ik ben straks wel rijk xD]


    Davan Tristan Smith

    'Wat een rare vakantie, zeg. Dit is wel het laatste wat ik verwacht had. Maar ik ben blij dat ik jou heb leren kennen.'
    Ik glimlach. Waarschijnlijk kreeg ik niet de rustige vakantie waar ik op gehoopt had, maar ik mocht Luena erg graag. En mijn geheim was veilig.


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    [ah oke, kan iemand matthew weer bij het verhaal betrekken, dat zou heel fijn zijn :$]


    someone out there feels better because you exist

    Luena Aviera Denealy

    'Ik ben ook blij dat ik jou heb leren kennen Davan' zeg ik met een glimlach. Ik trek hem beter naast me op de lig stoel en ga op mijn zij liggen zodat ik hem kan aankijken. 'Je bent een erg leuke jongen.' Ik bloos even en bekijk stiekem zijn lichaam.

    [Geeft niks hoor xD geld inde vakantie is altijd nice ;)]


    ~

    xYOLO schreef:
    [ah oke, kan iemand matthew weer bij het verhaal betrekken, dat zou heel fijn zijn :$]


    [Dat doe ik wel even, dan kan ik Alicia ook weer gelijk in het RPG verwerken]

    Alicia Ciara Jones
    Na een tijdje besloot ik toch maar op te staan uit mijn ligstoel. Ergens omdat ik dorst kreeg en ergens omdat er toch bijna niemand in het water was dus zou het ook niet meer opvallen als ik niet meer in het water kwam. Daarom deed ik mijn jurkje aan en wou ik naar binnen lopen, maar toen zag ik een Matthew helemaal alleen staan. 'Heej' zei ik glimlachend 'Ik ga even naar binnen om wat te drinken te halen, zal ik ook gelijk wat voor jou meenemen?'


    Keep your head up, keep your heart strong

    Matthew Jordan Edwards
    Ik stond een beetje afwezig onder een boom toen Alicia langs liep. ze glimlachte lief en vroeg of ze wat drinken voor me kon meenemen. Ik had op zich best dorst gekregen en verder was er toch niet veel meer te doen aan het zwembad dus besloot ik met haar mee te lopen. "Ik lust wel wat ja." ik glimlachte ook. "ik loop wel even mee."


    someone out there feels better because you exist

    Alicia Ciara Jones
    'Gezellig' zei ik glimlachend toen Matthew zei dat hij wel even mee naar binnen zou lopen. Eenmaal in de keuken aangekomen opende ik de koelkast en verscheen er een grote glimlach op mijn gezicht bij het zien van alle drankjes. Nadat ik voor mezelf een cocktail in had geschronken keek ik weer naar Matthew. 'Wat wil jij hebben?'


    Keep your head up, keep your heart strong

    Davan Tristan Smith

    Ik bloosde nu ook, en verlegen zei ik:
    'Dank je.' en ik glimlachte. 'Jij bent ook een heel leuk meisje.'
    'Deze vakantie is misschien niet zo verlopen als ik dacht dat het zou verlopen, maar nu ben ik blij dat het zo gegaan is. Ik heb jou ontmoet.'


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    Luena Aviera Denealy

    Ik kijk hem blozend aan. 'Als ik niet was gevallen was je nu denk ik aan het zwemmen en lag je niet met mij op deze stoel.' Ik glimlach en ga rustig zitten. 'Ik voel me gelukkig alweer wat beter, dus als je zin hebt eventjes met me het water in te gaan kun je alsnog zwemmen' zeg ik en kijk hem aan. Davan was een leuke jongen en ik was blij dat hij hier bij me was. 'Ik ben ook blij dat ik jou heb ontmoet' zeg ik zacht.


    ~

    Davan Tristan Smith

    'Ja, lijkt me leuk.' zei ik, en ik bloosde weer.
    ik stak mijn hand op en hielp haar omhoog


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien