• In het warme Australië staat een groot strandhuis, waar elke zomer mensen naar toe komen voor een zomerse vakantie. De mensen die naar het strandhuis toe komen kennen elkaar niet, het zijn allemaal vreemden van elkaar dus ze moeten elkaar nog allemaal leren kennen. Zal dit goed gaan of niet? Ook kunnen er wat ‘rare’ figuren tussen zitten, misschien is een van de jongens wel een vampier.. of een van de meisjes wel een witch? Daar kom je allemaal zelf achter, des te meer je elkaar leert kennen..

    Regels
    - Als je je aanmeldt moet je zeker weten dat je echt gaat meedoen,
    anders wordt je verwijdert.
    - Ga niet dood of vermoord niemand zonder het eerst aan mij te vragen! Gewond raken mag wel.
    - Doe rustig met de anderen, niet meteen ruzie schoppen ofzo.
    - Er moeten ook "gewone mensen" komen
    - MAAK PLEZIER!!


    Meisjes:
    - Alicia Ciara Jones - 18 - zeemeermin - TheseWords
    - Luena Aviera Denealy - 20 - gewoon - Khedira
    - Abbigail Hannah Chandler - 17 - gewoon - Moringa
    - Brooke Olive Jackson - bijna 17 - gewoon - xheart


    Jongens:
    - André Jetson - 19 - half engel, half demoon - Paddo
    - Davan Tristan Smith - 17 - tovenaar - Mylox
    - Adam James Dalton - 18 - kan dingen laten verschijnen - Solera
    - Matthew Jordan Edwards - 17 - gewoon - xYolo


    Hoe we beginnen:
    We beginnen dat het middag is en iedereen aan komt bij de villa, waar ze de kamerlijst zien hangen en dan naar hun kamer gaan om hun spullen op te bergen. Wat je daarna gaat doen mag je zelf weten.


    Kamerlijst:
    Alicia Ciara Jones - Brooke Olive Jackson
    Luena Aviera Denealy - Abbigail Hannah Chandler

    André Jetson - Matthew Jordan Edwards
    Davan Tristan Smith - Adam James Dalton

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 18:29 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Luena Aviera Denealy

    Ik kijk naar A.J en Matthew die met elkaar aan het praten waren en dan naar Brooke die me in de gaten houd samen met Davan. Ik ga een beetje rechter zitten en haal rustig adem. Iedereen die ons in de gaten hield vond het allemaal heel erg vreemd denk ik. Ik zucht even. Het maakte me niks uit..


    ~

    Davan Tristan Smith

    'Vreemd.' zei Brooke.
    Ik antwoordde met: 'zeg dat wel!'
    Ik keek nog eens naar de jongen.
    'Alles wat ik van die jongen weet dat hij daar al de hele tijd zat, en toen opeens kwam toen Luena gewond raakte. Ik begrijp het niet, hij zit daar maar. Als hij op vakantie met andere jongeren wil, moet hij zich niet zo gedragen. Zelfs als het iets maar iets buitenlands was wat hij bij Luena deed, waarom is hij dan zo terughoudend?'

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 22:37 ]


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    Matthew Jordan Edwards.

    De jongen, A.J. blijkt mijn kamergenoot te zijn . Hij lijkt me aardig ookal doet hij zo afstandelijk op het begin ; het zou wel verlegenheid zijn ofzo. dacht ik bij mezelf en schenk er verder geen aandacht meer aan. A.J begint uit zich zelf opeens te praten over dat iedereen hem nu een weardo vind. "Ach jongen, laat ze maar praten hoor, ik bewonder dat je zoveel dingen over het menselijk lichaam kent waardoor Luena net rustig werd." ik grijns "Ik zou dat niet kunnen, ik zou in paniek raken." geef ik ook nog eerlijk toe. Dit was de jongen waar mee ik de komende vakantie mijn slaapkamer mee zou delen. Ik mocht hem wel. onder zijn mysterieuze masker zat vast een vriendelijke jongen.


    someone out there feels better because you exist

    A.J.

    Ik glimlach even 'Thanks, ik ben om eerlijk te zijn niet het type wat snel vrienden maakt en de eerste paar dagen kijk ik altijd de aap uit de boom' zeg ik dan tegen Matthew, hij zag er wel aardig uit.
    'Ik snap alleen niet waarom mensen soms zo snel oordelen' ik grijns even en kijk naar de twee bij het zwembad 'Volgens mij hebben ze echt een vooroordeel op het moment, ach hun zorg' ik kijk hem nog even aan en glimlach dan.

    Davan Tristan Smith

    'Ik ga naar hem toe.' zeg ik tegen Brooke. Misschien was dat wel de enige manier om meer te weten te komen.
    'Misschien is het slechte gevoel dat ik hier over heb onjuist, en ik ben behoorlijk nieuwsgierig wat hij te zeggen heeft.'


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    Matthew Jordan Edwards.

    Ik volg zijn blik richting het zwembad waar ze hem erg in de gaten hielden. Ik had met hem te doen, A.J was geen verkeerde jongen zo iets voelde ik gewoon. Al die vooroordelen altijd. Hij was misschien anders maar helemaal niet een verkeerd gezelschap. "Laat ze maar, gewoon jezelf blijven. Jij kijkt liever eerst een de aap uit de boom en daar is helemaal niets mis mee."


    someone out there feels better because you exist

    Brooke Olive Jackson

    'Ik ga met je mee' zei ik snel en ik zwom naar de kant ik trok me erop en wachtte op Davan. Wie was dat? En watdeedhij? Allemaal vragen gingen er door mijn hoofd. Ikzuchtte diep en zag dat Mattew bij hem stond. Ik keek naar Davan en wachte geduldig o hem.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Davan Tristan Smith

    Ik klom ook op de kant.
    'Goed. Ik ben blij dat je mee gaat. Wie doet het woord?'
    Ik hoopte niet dat hij gemeen zou zijn, of zijn magische krachten op ons zou gebruiken. Ik lach in mezelf. Eigenlijk klonkt dat wel heel grappig. Bovendien, mocht hij dat doen, dan had ik een verrassing voor hem


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    A.J.

    Ik glimlach even 'Dankje, gelukkig een iemand die mij begrijpt. Volgens mij heb ik een goeie kamer genoot te pakken gekregen' ik grijns even en druk mijn sigaret uit in het gras.
    'En je hebt gelijk, het is hun idee van wat ze willen en niet de mijne, ik help alleen graag mensen en als ik dan een techniek moet gebruiken die hun dan net niet kennen, tja das dan hun probleem' ik grijns even

    Luena Aviera Denealy

    Ik zie iedereen opeens op A.J. afgaan. Ik schud wild mijn hoofd en sta ook op. Wat wil iedereen van hem en steeds mij en hem in de gaten te houden. Ik loop langzaam naar iedereen toe en leun tegen Matthew aan voor wat steun. 'Wat willen jullie nou eigenlijk weten van A.J.?' vraag ik een beetje geïrriteerd.'Hij heeft me geholpen en ik ben verder oké op wat hoofdpijn en duizeligheid na.'


    ~

    Matthew Jordan Edwards.

    "ja, dat klopt." beaamde ik hem "ik heb geen idee wat je deed maar het werkte; daar gaat het om." ik lachte. "volgens mij heb ik een geweldige kamergenoot gekregen en een nieuwe vriend gevonden." en ik gaf hem een vriendschappelijke schouderklopje. opeens komt de rest er bij staan en luena volgt snel. ik voel haar slanke lichaam tegen mij aan leune. ze lijkt nogal geïrriteerd.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 23:23 ]


    someone out there feels better because you exist

    [Pff, ik moet nu echt gaan. Jammer, het wordt net interessant. Nou ja, welterusten]


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    Mylox schreef:
    [Pff, ik moet nu echt gaan. Jammer, het wordt net interessant. Nou ja, welterusten]


    [Ik vind het ook behoorlijk nice zoxD Slaaplekker(flower)]


    ~

    A.J.

    Ik lach even naar Matthew 'Inderdaad, een geweldige kamergenoot en nieuwe vriend' ik grijns even maar merk dan dat er nog twee a drie deze kant op komen en zucht even 'nauw hier komt het i guess...' zeg ik terwijl ik hun kant op blijf kijken.

    [slaaplekker, trouwens ik ga morgen richtig frankrijk en op de camping heb ik wel gewoon free wifi maar dus ik reageer wat sloomer maar ik probeer zo snel mogelijk te poste :$ sorry]


    someone out there feels better because you exist