• In het warme Australië staat een groot strandhuis, waar elke zomer mensen naar toe komen voor een zomerse vakantie. De mensen die naar het strandhuis toe komen kennen elkaar niet, het zijn allemaal vreemden van elkaar dus ze moeten elkaar nog allemaal leren kennen. Zal dit goed gaan of niet? Ook kunnen er wat ‘rare’ figuren tussen zitten, misschien is een van de jongens wel een vampier.. of een van de meisjes wel een witch? Daar kom je allemaal zelf achter, des te meer je elkaar leert kennen..

    Regels
    - Als je je aanmeldt moet je zeker weten dat je echt gaat meedoen,
    anders wordt je verwijdert.
    - Ga niet dood of vermoord niemand zonder het eerst aan mij te vragen! Gewond raken mag wel.
    - Doe rustig met de anderen, niet meteen ruzie schoppen ofzo.
    - Er moeten ook "gewone mensen" komen
    - MAAK PLEZIER!!


    Meisjes:
    - Alicia Ciara Jones - 18 - zeemeermin - TheseWords
    - Luena Aviera Denealy - 20 - gewoon - Khedira
    - Abbigail Hannah Chandler - 17 - gewoon - Moringa
    - Brooke Olive Jackson - bijna 17 - gewoon - xheart


    Jongens:
    - André Jetson - 19 - half engel, half demoon - Paddo
    - Davan Tristan Smith - 17 - tovenaar - Mylox
    - Adam James Dalton - 18 - kan dingen laten verschijnen - Solera
    - Matthew Jordan Edwards - 17 - gewoon - xYolo


    Hoe we beginnen:
    We beginnen dat het middag is en iedereen aan komt bij de villa, waar ze de kamerlijst zien hangen en dan naar hun kamer gaan om hun spullen op te bergen. Wat je daarna gaat doen mag je zelf weten.


    Kamerlijst:
    Alicia Ciara Jones - Brooke Olive Jackson
    Luena Aviera Denealy - Abbigail Hannah Chandler

    André Jetson - Matthew Jordan Edwards
    Davan Tristan Smith - Adam James Dalton

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 18:29 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Luena Aviera Denealy

    Ik glimlach naar hem. 'Bedankt dat je even bij me blijft.' Ik kijk even rond naar de rest en denk dat A.J. naar het strand is waar hij het al over had. 'Ik weet niet waarom hij niet bij me blijft' zeg ik en kijk hem aan. 'Misschien voelt hij zich wel niet op zijn gemak bij me.' Ik bloos even en drink het laatste water op.


    ~

    Sorry ik was deze rpg helemaal vergeten... Mag ik een samenvatting dan kom ik er weer in.]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Beat schreef:
    Sorry ik was deze rpg helemaal vergeten... Mag ik een samenvatting dan kom ik er weer in.]


    [Uhm iedereen is op dit moment bij het zwembad. Luena was uitgegleden(Ik dus) in het zwembad en is wat duizelig enzo. Davan zit op dit moment bij haar. en A.J. heeft haar verzorgt en er voorgezorgd dat ze zich beter ging voelen enzo. Dus dat was het eigenlijk:)]


    ~

    Khedira schreef:
    (...)

    [Uhm iedereen is op dit moment bij het zwembad. Luena was uitgegleden(Ik dus) in het zwembad en is wat duizelig enzo. Davan zit op dit moment bij haar. en A.J. heeft haar verzorgt en er voorgezorgd dat ze zich beter ging voelen enzo. Dus dat was het eigenlijk:)]


    [Oke dus ik heb niks gemist ik dacht dat er nog meer was gebeurt nadat A.J. zijn magische engel kracht had gebruikt, maar niet oke thanks!]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Beat schreef:
    (...)

    [Oke dus ik heb niks gemist ik dacht dat er nog meer was gebeurt nadat A.J. zijn magische engel kracht had gebruikt, maar niet oke thanks!]


    [Hhaha nee valt mee hoorxD Het is vrij rustig allemaal:)]


    ~

    Brooke Olive Jackson

    Ik voelde me nutteloos en liep dus daarom het huis maar in. Ik liep naar mijn kamer en trok een basic shitje aan en liet het daar maar bij. Ik liep weer naar beneden, naar de keuken. Ik opende een paar kastjes en vond de glazen. Ik pakte er een en zette hem op het aarecht. Ik liep naar de koelkast en pakte de cola. Ik schonk wat in en zette het weer terug. Ik opende de vriezer en zocht naar ijsblokjes. Ik pakte er twee en liet ze in het glas vallen. Ik leunde met mijn rug tegen het aarecht aan en dronk wat van de cola.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [sorry ik zit in frankrijk en ik kom over een weekje terug, ik heb hier slecht internet verbinding!]


    someone out there feels better because you exist

    [sorry, ik had het ook een beetje druk. Met mijn nieuwe baan:)]

    Davan Tristan Smith

    'Daar heeft hij geen reden toe, lijkt me.' zei ik.
    Ik besloot haar nu te vragen naar zijn trucjes. Ik wist nog steeds niet helemaal zeker hoe het zat.
    'Voelt het niet raar, die trucjes van hem?' vroeg ik


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    xYOLO schreef:
    [sorry ik zit in frankrijk en ik kom over een weekje terug, ik heb hier slecht internet verbinding!]


    [Is goed hoor meid :) veel plezier(flower)]


    ~

    Luena Aviera Denealy

    'Hij raakte me aan en opeens voelde ik me een stuk beter en minder duizelig' zeg ik en kijk hem aan 'alleen ik kon niet blijven liggen en ging lopen waardoor ik me weer misselijk voelde en hoofdpijn kreeg.' Ik kijk hrm aan en glimlach. 'Ik weet niet precies wat ik voelde, het voelde geeoon fijn.'

    [Geeft niks hoor :)]

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 2:25 ]


    ~

    [face=arial]Hello, ik zit nu in de auto op weg naar Frankrijk. Ik reageer dus niet veel voor twee weken. Fijne vakantie iedereen. :3 [face]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Davan Tristan Smith

    Ik luisterde goed naar wat ze zei.
    'Fijn?' hmmm, dat betekende misschien dat ik me geen zorgen hoefde te maken.
    'Dus niets speciaals?'


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    Luena Aviera Denealy

    'Nee verder niks' zeg ik met een glimlach en kijk hem aan. 'Hoezo, denk je dat er iets niets klopt?' Ik denk even aan zijn ogen maar daar vond ik eigenlijk niks raars aan. Niet iedereen is perfect. 'Er is mij namelijk niks raars opgevallen' zeg ik en kijk naar iedereen die in het zwembad ligt.'


    ~

    Davan Tristan Smith

    'Gewoon een gevoel.' zei ik, een beetje afwezig.
    'Maak je er geen zorgen over, ik kan soms een beetje raar zijn.' Ik glimlachte erbij
    Ze had geen idee hoe erg dat waar was.


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    A.J.

    Ik zucht even waarna ik terug naar het strand wil zwemmen, mijn ogen vallen al snel op een opening tussen de rotsen die niet gemakkelijk te zien is. Ik grijns even, de opening kan alleen vanaf het water bereikt worden. Ik zwem naar de kant waarna ik mijn spullen pak, ik kijk even om mij heen en zie dat niemand in de buurt is. Ik mompel wat woorden waarna ik rustig over het water heen loop en de grot in wandel. Voor ieder die magie zou aan kunnen voelen zou de kracht gevoeld hebben, de magie die vrij kwam, ik verstopte het nooit.
    Ik kijk rond waarna ik grijns, de grot was van binnen groot genoeg om in te wonen. Ik leg mijn handdoek en de rest van de spullen neer waarna ik er eventjes door heen loop.