• In het warme Australië staat een groot strandhuis, waar elke zomer mensen naar toe komen voor een zomerse vakantie. De mensen die naar het strandhuis toe komen kennen elkaar niet, het zijn allemaal vreemden van elkaar dus ze moeten elkaar nog allemaal leren kennen. Zal dit goed gaan of niet? Ook kunnen er wat ‘rare’ figuren tussen zitten, misschien is een van de jongens wel een vampier.. of een van de meisjes wel een witch? Daar kom je allemaal zelf achter, des te meer je elkaar leert kennen..

    Regels
    - Als je je aanmeldt moet je zeker weten dat je echt gaat meedoen,
    anders wordt je verwijdert.
    - Ga niet dood of vermoord niemand zonder het eerst aan mij te vragen! Gewond raken mag wel.
    - Doe rustig met de anderen, niet meteen ruzie schoppen ofzo.
    - Er moeten ook "gewone mensen" komen
    - MAAK PLEZIER!!


    Meisjes:
    - Alicia Ciara Jones - 18 - zeemeermin - TheseWords
    - Luena Aviera Denealy - 20 - gewoon - Khedira
    - Abbigail Hannah Chandler - 17 - gewoon - Moringa
    - Brooke Olive Jackson - bijna 17 - gewoon - xheart


    Jongens:
    - André Jetson - 19 - half engel, half demoon - Paddo
    - Davan Tristan Smith - 17 - tovenaar - Mylox
    - Adam James Dalton - 18 - kan dingen laten verschijnen - Solera
    - Matthew Jordan Edwards - 17 - gewoon - xYolo


    Hoe we beginnen:
    We beginnen dat het middag is en iedereen aan komt bij de villa, waar ze de kamerlijst zien hangen en dan naar hun kamer gaan om hun spullen op te bergen. Wat je daarna gaat doen mag je zelf weten.


    Kamerlijst:
    Alicia Ciara Jones - Brooke Olive Jackson
    Luena Aviera Denealy - Abbigail Hannah Chandler

    André Jetson - Matthew Jordan Edwards
    Davan Tristan Smith - Adam James Dalton

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 18:29 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Luena Aviera Denealy

    Ik kijk naar A.J. die de jongen alles probeert uit te leggen. Waarom deden ze zo achterdochtig allemaal? Ik zucht en voel even aan mijn hoofd wat me een flinke pijnscheut bezorgt in zowel mijn hoofd als mijn heup. Ik krimp in elkaar en voel de duizeligheid steeds meer opkomen. A.J. had net iets gedaan met me, maar mijn
    Gevoel zegt dat het niet genoeg was. 'D..duizelig' breng ik uit en zak dan slap in elkaar.


    ~

    Davan Tristan Smith

    'Oh, oké. Jammer.' zei ik.
    'D... duizelig' hoorde ik opeens iemand zeggen. Luena! Ze was nog steeds niet helemaal oké.
    Ik rende naar haar toe. Ze zag er slecht uit. Ik kon haar helpen, maar dan nam ik een enorm risico. Bovendien wist ik weinig van genezen, als ik al kon.
    'A.J.!'


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    A.J.

    Ik kijk even op en spring omhhoog waarna ik naar Luena en de jongen loop, ik kijk even naar Luena en glimlach even waarna ik wat punten in dr lichaam aanraak die dr voor een korte tijd K.O. zouden moeten maken. Dan had dr lichaam rust en kon ik ook weer rusten.
    'Dat moet het doen, ze zal nu heerlijk slapen en als ze wakker word voelt ze zich beter' ik glimlach even waarna ik weer terug naar mijn stoel loop en er weer in ga liggen.

    Davan Tristan Smith

    Dat ging snel. Ze zag er inderdaad rustig uit, maar ze kon toch niet zo blijven liggen? Voorzichtig pakte ik haar op, en droeg haar naar de dichtstbijzijnde ligstoel.
    Even bleef ik daar staan piekeren. Wat nou als A.J. niet op tijd was geweest? Had ik mijn krachten dan moeten gebruiken? En zou ik kunnen genezen? Ik besefte opeens dat ik zo weinig wist van mijn gave. Maar wat moest ik dan doen? Oefenen? Op internet zoeken? Misschien waren er van die zweverige sites die me meer konden vertellen. Zou ik hier wifi hebben?
    Ik bleef bij Launa zitten, aangezien A.J. het niet deed. Er kon maar beter iemand op haar passen.


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    Luena Aviera Denealy

    A.J. doet weer iets met me, maar ik kan niet plaatsen wat. Ik sluit mijn ogen en voel dat ik door iemand word opgetild en ergens word op gelegd. Ik ben niet bewusteloos en hoor ook alles wel maar heb niet de kracht om mijn ogen te openen. Ik tast een beetje met mijn handen naast mijn lichaam.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 21:21 ]


    ~

    Davan Tristan Smith

    Ik zag hoe Luena haar hand bewoog. Haar ogen waren nog niet open.
    'Ben je wakker? Gaat het?' vroeg ik
    Ik hoopte maar dat ze oké was. Deze vakantie had wel een vreemde wending genomen.


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    Luena Aviera Denealy

    Ik open mijn ogen langzaam en kijk naast me. Het was Davan die tegen me praatte. Ik knik rustig en voel automatisch aan mijn hoofd. 'W..wat is gebeurd?' vraag ik zacht en slik.


    ~

    Davan Tristan Smith

    'Je viel flauw. Ik zag je opeens vallen. Ik denk dat het nog van je verwonding is. A.J. heeft je geholpen, met één van zijn trucjes uit het buitenland. Ik heb je hierheen gedragen.'
    Ik was blij dat ze wakker was.
    'Gaat het nu wel weer?'


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    Luena Aviera Denealy

    Ik ga een beetje recht op zitten en kijk rond. 'Ja het gaat' zeg ik zacht en ga weer liggen. Mijn heup en rug deden best pijn en mijn hoofd stond op knappen. Ik sluit mijn ogen voor een paar tellen en haal diep adem. 'H..heb je misschien een beetje water voor me?'


    ~

    Davan tristan Smith

    Ik glimlachte naar haar.
    'Ik zal binnen wel wat voor je gaan halen. Blijf liggen en val niet weer flauw, oké?'
    Ik ging snel naar binnen, maar niet zonder even om te kijken of het nog goed gaat met Luena.
    Waar moest ik water vandaan halen? De wc's! Maar waar haalde ik dan een beker vandaan? Gelukkig vond ik bij de ingang een koffieautomaat met bekertjes. Snel rende ik naar de wc voor wat fris water.
    Sneller dan verwacht was ik terug bij Luena, en ik geef haar rustig het bekertje water.
    'Hier. Ik ben blij dat je weer bijgekomen bent.'


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    A.J.

    Ik zucht even waarna ik opsta, ik pak mijn handdoek en sigaretten en loop naar het trappetje dat naar het strand gaat. Eenmaal op het strand leg ik mijn handdoek ergens bij de rotsen in de duisternis zodat die niet opvalt, ik doe mijn zonnenbril af die ik bij de handdoek neerleg waarna ik het water in duik.
    Het was heerlijk verkoelend, ik voelde mezelf soort van thuis op het moment.

    Luena Aviera Denealy

    Ik glimlach naar Davan die snel naar binnen loopt en nog even achterom kijkt. Ik werp een blik op de rest van de mensen en zie A.J. opstaan en weg lopen. Ik zucht even en wilde graag weten wat hij toch steeds met me deed. Ik glimlach naar Davan die weer buiten komt met een bekertje water. 'Bedankt' zeg ik en schuif een beetje op op mijn stoel zodat hij er beter bij kan zitten of liggen. Ik neem een paar slokken wat me meteen al beter doet voelen. 'Ik voel me al weer wat beter, alleen mijn lichaam doet nog wat pijn' zeg ik en knik op mijn heup waar een grote blauwe plek op zat.


    ~

    Davan Tristan Smith

    Ik ging bij haar zitten en keek naar haar heup. De blauwe plek zag er ernstig uit, maar het leek erop dat ze oké was.
    'Blijf nog even liggen, als je straks gaat staan, val je misschien weer flauw. Als je nog iets nodig hebt, vraag me maar.'


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    Luena Aviera Denealy

    Ik glimlach en knik naar hem. 'Het gaat gelukkig alweer iets beter.' Ik drink nog wat van mijn water en laat me een beetje onderuit zakken. Ik wilde eigenlijk het water wel weer in maar dan werd ik weer duizelig. Ik bekijk Davan en glimlach. Toch iemand die bij me bleef.


    ~

    Davan Tristan Smith

    'Gelukkig maar.'
    Ik bleef bij haar zitten, want er kon zomaar weer iets gebeuren.
    'Vreemd dat A.J. niet bij je blijft, na zijn wonderlijke exotische trucjes.'


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien