• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.



    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~carrotLouis


    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~xheart
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~DSalvatorex
    -Jayy Brown ~quin98



    Regels:
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 19:50 ]

    Jayy
    'Nou dan zetten we je op random dus, pratende i-pod'zeg ik lachend en wacht af tot die gaat spelen. 'Ik wil mijn drumstel hebben'mompel ik.

    Brady Wright
    'Uhm, even denken hoor,' zeg ik, dan schiet er een liedje te binnen, ik begin te spelen.
    'La da la la la, where did al the people go? They got scared when the lights went low,' ik speel en sing het liedje Soldier
    'I'll get it, if you need it. I'll search if you don't see it. You're thirsty I'll be rain, if you get hurt I'll take your pain.'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Bonita
    'uhu en ik leerde jou altijd de dansjes die ik in de lessen leerde omdat jij vond dat je het moest leren op de straat' zeg ik lachend. Snel kijk ik nog bij me foto's. 'OMG deze was van toen we voor het eerst gingen optreden en ik er nogal raar uit zag'zeg ik lachend terwijl ik de foto laat zien 'en jayy je mag mijn drumstel wel lenen' zeg ik melig

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 15:05 ]


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Andrew
    Ik kijk lachend naar de foto. 'Ja, dat weet ik nog wel die foto'zeg ik lachend. We hadden beide geen zin om een foto te laten maken maar onze moeder moest perse doorzeuren waardoor we er raar opstaan.

    Summer

    Ik luister naar het liedje dat Brady speelt en een glimlach verschijnt op mijn gezicht. Dit nummer is echt geweldig. Ik sta op en luister naar het ritme. Zonder na te denken begin ik met dansen terwijl ik zacht meezing.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jayy
    ik kijk verrast op. 'Heb jij echt een drumstel!'roep ik blij uit en spring vrolijk op. 'yeah!'roep ik vrolijk. Ik was gelijk helemaal hyper, oké dat was ik altijd maar toch, nu was ik heel blij.

    Jayden Mason Howard

    'Sorry, ik kan alleen Hip-Hop en Streetdance. Sorry man' zeg ik verontschuldigend tegen Brady. Ik vind het wel een leuk liedje alleen ben ik meer van de house en dance ik kon hier niet op dansen en alleen gitaar spelen in deze catogorie. Een idee kwam bij me op en ik rende weg. Ik kwam terug geskate met mijn skateboard. 'Eens kijken of ik ook op muziek kan skaten' zeg ik lachend.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 15:14 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Brady Wright
    Ik kijk naar Summer die opstaat en op het liedje begint te dansen en zingen, ik glimlach naar haar.
    'When you get worried I'll be you soldier,' zing ik, maar het is meer tegen Summer dan tegen de rest.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Bonita
    'Hmm wat is dit' mompel ik in me zelf en klik op het bestandje en zie dat het de opdracht was van muziek vorig jaar om een clip te maken en in te zingen. 'O waarom klikte ik hier op' zeg ik dramatisch terwijl ik mijn geluid uit wil doen wat niet lukt


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Brady Wright
    'Ow, wacht even Jayden, wat denk je hier van,' zeg ik als het liedje afgelopen is, ik begin te spelen .
    'Wat dacht je hier van,' grijns ik terwijl ik begin te zingen.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [Is dat ook bedoeld dat Drew die jongen is die zingt?]

    quin98 schreef:
    [Is dat ook bedoeld dat Drew die jongen is die zingt?]

    =nop dat is haar ex die dat zingt toen waren ze nog inlove=


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    NM

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 15:22 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Jaydon Mason Howard

    'Brady mag ik zo?' vraag ik hem en ik ga naast hem zitten. Ik kijk hoe hij speelt. Eigenlijk wist niemand dat ik speelde en zong, maar goed eerlijkheid duurde het langst. Toch?


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Brady Wright
    'Tuurlijk,' zeg ik tegen Jaydon en ik overhandig hem mijn gitaar, 'laat maar eens zien wat je kunt,' zeg ik terwijl ik hem een stootje tegen zijn schouder geef.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.