• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.



    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~carrotLouis


    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~xheart
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~DSalvatorex
    -Jayy Brown ~quin98



    Regels:
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 19:50 ]

    Summer

    Glimlachend loop ik weer naar Brady en zie dat hij zijn gitaar aan Jaydon geef. "Ondertussen ben ik toch wel benieuwd geworden naar jou danskunsten" zeg ik met een onschulduge glimlachen tegen Brady. "Zin om te dansen?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Bonita
    Snel loop ik naar het huis en pak daar mijn gitaar vandaan en loop naar beneden naar de rest.'hier na ga ik wel' zeg ik vrolijk terwijl ik het filmpje al ben vergeten


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Jayden Mason Howard

    Ik grinnik en neem de gitaar over. Ik zet even mij vinger klaar en bedenk dan even welk lied. Als ik er een bedacht heb begin ik te spelen.
    'I used to rule the world', 'Seas would rise when I gave the word', 'Now in the morning I sleep alone', 'Sweep the streets I used to own'.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Andrew
    . 'Heey, wacht wij hebben ook een keer samen wat opgenomen. Misschien moet ik die maar opzetten'zeg ik grijnzend als ze terug komt. Ik zoek even en klik daarna het juiste filmpje aan.'En we hebben ook nog een keer samen gezongen, maar dat staat volgens mij op de mijne' Ik zet het filmpje op pauze en kijk even naar iedereen.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 15:35 ]

    Brady Wright
    'Nou, voor jou dan,' grijns ik, ik sta op, 'teach me,' grijns ik tegen Summer, 'dan leer ik jou straks I'm sexy and I know it op de gitaar.'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Bonita
    ik eniet van de muziek en speel automatisch mee terwijl ik niet op mijn gitaar kijk. zachtjes zing ik mee met viva la vida maar dan in het spaans


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    quin98 schreef:
    Andrew
    . 'Heey, wacht wij hebben ook een keer samen wat opgenomen. Misschien moet ik die maar opzetten'zeg ik grijnzend als ze terug komt. Ik zoek even en klik daarna het juiste filmpje aan.'En we hebben ook nog een keer samen gezongen, maar dat staat volgens mij op de mijne' Ik zet het filmpje op pauze en kijk even naar iedereen.

    - je loopt een beetje achter xD-


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    -Had hem al aangepast xD ]

    quin98 schreef:
    -Had hem al aangepast xD ]

    -hahah maar ik was mijn gitaar wezen halen en nu speel ik mee xD-


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Summer

    "Dan word het volgens mij maar eens tijd dat ik weer eens gitaar ga spelen". Ik draai een kwartslag "Bonita geldt dat aanbod van vanmiddag nog of niet?". Erna kijk ik weer naar Brady en doe een paar simpele dansenpasjes "Nu jij"

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 15:47 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brady Wright
    Ik probeer de danspasjes van Summer na te doen, maar struikel dan over mijn voeten heen en val naar voren tegen Summer aan.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Bonita
    'Tuurlijk , ik heb hem al meegenomen'zeg ik tegen der en laat de gitaar aan haar zien die in de koffer zit en speel dan weer verder op mijn eigen gitaar(maar dan 6 snarig)


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Jayden Mason Howard

    Het liedje is afgelopen en ik kijk lachend naar Brady. Ik zet de gitaar veilig tegen de boom aan. Zo dat hij niet kan vallen. Ik grijns en pak dan mijn iPhone. Ik zie dat ik een berichtje van mijn moeder heb. Nee, mam ik ben nog niet gevallen. Jayden. Lieg ik en ik stop hem weer weg.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Summer

    "Heel erg bedankt doorvoor" zeg ik glimlachend tegen Bonita. Net als ik tegen Brady wil zeggen dat het goed gaat struikelt hij en valt tegen me aan. Ik verlies mijn evenwicht en voor ik het doorheb lig ik op de grond en schiet in de lach. "Gaat het wel met je?" vraag ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brady Wright
    Ik spring op en trek Summer omhoog.
    'Het spijt me,' zeg ik snel, 'heb ik je niet geplet?' vraag ik met een grijns.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.