• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.



    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~carrotLouis


    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~xheart
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~DSalvatorex
    -Jayy Brown ~quin98



    Regels:
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 19:50 ]

    Brady Wright
    'Summer ook?' vraag ik aan hem, ik kijk haar kant op en glimlach naar haar, ik weet niet of ze het ziet, maar ik hoop het wel.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Andrew
    Jayden en ik dansen precies gelijk en ik moet wel weer even wennen aan de stappen. Ik danste bijna nooit meer met een choreografie alleen soms alleen maar ook niet vaak.

    Jayy
    Ik grinnik en knik. 'Ja, Summer ook'zeg ik lachend. 'Jij ziet haar wel zitten hé'grijns ik en kijk even naar Summer.

    Brady Wright
    'Misschien,' grijns ik terwijl ik de dans bekijk, 'Summer is gewoon heel aardig en speelde ze nou gitaar of niet?' vraag ik Jayy.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    bonita
    rustig heb ik de passen door van andrew en jaydon en begin mee te doen terwijl mijn ipod overschakelt naar een gemixt nummer van andrew.'deze is van jou dit nummer andie' zeg ik lachend terwijl ik door blijf dansen


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Andrew
    ik begin te grijnzen als ik mijn nummer hoor. 'Sorry, maar ik ga ff over op een andere dans!'roep ik lachend en begin een andere dans te doen die ik bij dit nummer had verzonnen.

    Jayy
    'Geen idee, volgens mij speelde ze maar is gestopt'zeg ik tegen hem en haal mijn schouders een beetje op. 'Ik weet et niet zeker hé'

    Summer

    Lachend kijk ik naar de passen van Andrew en Jayden. Na een paar passen heb ik het door en dans mee terwijl ik luister naar de muziek


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brady Wright
    'Kom Jayy wij gaan ook mee dansen!' roep ik opgewekt, ik grijp Jayy bij zijn arm en sleur hem mee naar de andere.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    bonita
    lachend kijk ik andie aan en begin mee te dansen. 'wie kan er shufflen op sexy and i know it' roep ik lachend terwijl mijn ipod over gaat op een ander nummer om de 2 minuten en hoor uit mijn boxjes sexy and i know it en begin te dansen op de beat en als het stukje van het shufflen komt begin ik dat rustig te doen


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Andrew
    Tijdens het dansen komen er wat dansen in mijn geheugen terug en ik stop even met dansen. Ik kijk even naar de andere, ze kunnen eigenlijk best goed dansen. Ik glimlach bij de herinnering aan een dans met Bonita en ik tik er aan. 'heey, weet je nog die dans? Want dan kunnen we hem even laten zien'zeg ik grijnzend en tegelijkertijd komt er een dans met Jayden in mijn hoofd. 'Deam te veel dansen in mijn hoofd'zeg ik lachend.

    Jayy
    Ik begin te shuffle en kijk lachend naar Brady. 'Als er zo een ander nummer opstaat moeten we battle!'roep ik vrolijk terwijl ik door dans.

    bonita
    'ja tuurlijk laten we die doen'zeg ik vrolijk terwijl ik alles klaar zet en mijn ipod op de het juiste liedje zet en dan klaar ga zitten met mijn boekje


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Brady Wright
    'Nee! Geen battle,' lach ik, 'ik kan absoluut niet dansen,' grinnik ik terwijl ik de andere op mijn mislukte manier na probeer te doen.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Andrew
    Omdat ik geen tas heb gebruik ik mijn shirt en loop naar het bankje toe waar ik met de eerst moves begin en grijnzend naar de andere kijk.