• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.



    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~carrotLouis


    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~xheart
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~DSalvatorex
    -Jayy Brown ~quin98



    Regels:
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 19:50 ]

    Jayy
    Ik grinnik en haal mijn schouders op. 'ik toch ook niet'zeg ik terwijl ik de andere na doe. Het lukt wel en daarna stop ik met dansen en kijk even naar Andrew en Bonita. Ik tik Brady aan en kijk naar hoe ze dansen. 'Zo wil ik ook wel kunnen dansen'zeg ik lachend.

    Bonita
    lachend doe ik de moves die bij mijn stukje horen en leg mijn boek weg waarna we tegelijk gaan dansen.


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Andrew
    Met een grote grijns doe ik de dans samen en lach even om wat Jayy zegt. Daarna ga ik op de leuning van de bank zitten terwijl ik even naar Bonita kijk die over de andere leuning gaat en met haar benen zwaait.

    Brady Wright
    'Ja, ik ook wel,' zeg ik tegen Jayy terwijl ik ook stop met mijn mislukte dans en naar Andrew en Bonita kijk. Ik loop naar Summer toe.
    'Hou jij van dansen?' vraag ik haar.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Bonita
    Glimlachend doe ik wat moet doen en slik als ik een radslag zonder handen moet doen maar doe hem toch en dans rustig door terwijl ik naar andrew kijk.


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Andrew
    Ik kijk naar Bonita en ga daarna op het bankje staan waar ik een achterwaartse salto van af doe en daarna weer ga zitten en lachend aan het stukje met de handen begin.

    Summer

    Van Andrew en Bonita kijk ik naar Brady en knik.
    "Ja ik vind het echt geweldig' zeg ik glimlachend. "Een van de redenen daarvan is omdat je gewoon alles om je heen gewoon even vergeet en je jezef kan zijn"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Bonita
    Rustig blijf ik de choreo doen terwijl ik op mijn lip bijt om niet in lachen uit te barsten.


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Brady Wright
    'Ja, dat herken ik, dat heb ik met gitaar spelen,' zeg ik tegen haar, hoe ze zo gefacineerd naar het dansen kijkt, zo kijk ik ook naar mijn gitaar.
    'Waarom maken we niet gewoon zelf de muziek?' zeg ik, ik sprint richting het huisje ne haal mjn gitaar uit de hoes.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [Volgende keer aub meer dan 1 regel]
    Andrew
    De dans is afgelopen en ik begin hard te lachen en geef Bonita kort een knuffel. 'Dat ging goed zusje'zeg ik lachend en kijk even naar de rest die ook danst. Ik ga rustig op het bankje zitten en rust even uit. 'Heey, waarom gaan we niet een keer in de stad dansen, en dan de mensen die niet willen of kunnen dansen daarbij flyers uitdelen?'vraag ik aan ze.

    Jayy
    ik hoor Brady wat over zelf muziek maken zeggen en glimlach. Op dit moment wou ik echt dat mijn drumstel hier was. Ik ga even in het gras liggen en luister naar de muziek.

    bonita
    'idd en ik heb nog wel een choreo liggen die ik vorig jaar deed met dansen' zeg ik vrolijk en pak mijn laptop uit mijn tas en klik op een mapje met filmpjes. als ik hem heb gevonden klik ik hem aan.


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Brady Wright
    Ik kom naar buiten gelopen met mijn gitaar.
    'Nou mensen, ik ben jullie pratende Ipod, zeg u maar,' grijns ik, terwijl ik op een liggende boomstronk ga zitten, 'ik speel bijna alles.'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Summer

    "Ik zou het niet weten, maar het klinkt als een goed plan" zeg ik glimlachend tegen hem voor hij in de richting van waarschijnlijk het huisje rent. Een paar tellen later komt hij weer naar buiten met zijn gitaar. "Verras ons maar" zeg ik en ga naast hem zitten.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Andrew
    ik kijk naar het flimpje en glimlach. 'Ja is goed , die doen we, maar bij die dans ga ik me wel homo voelen'zeg ik lachend en denk even na. 'Misschien dat we een korte battle kunnen doen en ook gewoon een dans met ze tweeën.'zeg ik tegen haar en kijk er vragend aan. Ik had nog genoeg filmpjes op mijn laptop staan waar wij samen danste en met andere. 'Weet je we hebben best veel samen gedanst'zeg ik lachend.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 15:00 ]