• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.



    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~carrotLouis


    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~xheart
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~DSalvatorex
    -Jayy Brown ~quin98



    Regels:
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 19:50 ]

    Bonita
    Rustig begin ik mijn cover van glad you came te spelen.'The sun goes down
    The stars come out
    And all that counts
    Is here and now
    My universe will never be the same
    I'm glad you came'


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Summer

    "Bedankt" zeg ik als ik weer sta en doe mijn kleding weer goed.
    "Het maakt echt niet uit" zeg ik. "Nee dat heb je niet' zeg ik erna lachend


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [@quin98 misschien kan je de andere een pb sturen ofzo over dat we al begonnen zijn en dat ze binnen kunnen lopen anders kunnen we moeilijk veel verder gaan als ze er nog niet zijn ^^]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Andrew
    Ik hoor Bonita glad you came spelen en begin zacht mee te zingen. Ik ga bij haar zitten en glimlach even, Zingen was echt iets wat ik graag deed.

    DSalvatorex schreef:
    [@quin98 misschien kan je de andere een pb sturen ofzo over dat we al begonnen zijn en dat ze binnen kunnen lopen anders kunnen we moeilijk veel verder gaan als ze er nog niet zijn ^^]


    [Ja dat was ik ook al van plan maar van 1 weet ik dat ze op vakantie is]

    Jayden Mason Howard

    Ik glimlach en zoek dan een goed plekje uit. Eerst doe ik een salto en daarna deze truc. Ik grijns. 'Dus ik ben het toch niet verleerd' zeg ik.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Brady Wright
    'Summer, kom eens mee,' zeg ik tegen haar, ik pak haar hand en mijn gitaar en neem haar mee naar het riviertje een eindje bij de andere vandaan.
    'Kom zitten,' zeg ik.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    bonita
    Glimlachend kijk ik naar andrew.'We kunnen ook dansen en zingen. we moeten zo veel mogelijk mensen hier heen krijgen dan word het hier ook leuker en misschien kunnen we hier ergens op de camping ook een podium bouwen waar we dan dansoptredens geven en soms ook zingen enzo.' stel ik rustig voor


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Andrew
    'Ja ik had een idee, om van dat oude gebouw daar een club te maken, daar komt dus ook een podium, dus dan kunnen we dat daar af en toe dan, dat we een dag uitkiezen voor alles'zeg ik met een glimlach. 'Wij gaan deze camping gewoon helemaal leuk maken'zeg ik lachend.

    Bonita
    'We moeten alleen even aan pap vragen of hij een vergunning daar voor aan wil vragen want als we het illegaal doen is er een kans dat we de camping moeten sluiten' zeg ik kalm


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Summer

    Ik loop met hem mee naar het riviertje een eindje bij de andere vandaan.
    Ik knik waarna ga zitten en kijk hem afwachtend aan


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jayden Mason Howard

    Ik pak mijn skateboard zet me naast Bonita neer. 'Goed idee van dat podium' zeg ik glimlachend en ik ga even met mijn door mijn haar. Ik glimlach even haar haar. 'Is hier ook een skatebaan in de buurt?' vraag ik aan allebei.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Andrew
    'Ja dat weet ik, ik heb het club idee al voorgesteld'zeg ik met een glimlach en kijk even naar de andere. 'Misschien kunnen we als vanmiddag de rest ook er is even naar het dorpje gaan?'stel ik voor. Ik kijk naar Jayden en knik. 'Ik laat hem wel een keer zien'

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 16:19 ]

    Bonita
    'mooi en ik weet het niet jayden en ik ga denk ik ook een beetje rondvragen voor een danscrew en of ik daar bij kan' zeg ik glimlachend.' of we moeten zelf een crew oprichten'


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Andrew
    'Er zelf één oprichten lijkt me leuk, gewoon met mensen hier. We zijn met genoeg die redelijk kunnen dansen.'zeg ik en glimlach. 'Ik zou er wel bij willen, maar ik ben niet van plan elke dag een paar uur te gaan repeteren' zeg ik tegen Bonita en laat me achterover in het gras vallen.