• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.



    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~carrotLouis


    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~xheart
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~DSalvatorex
    -Jayy Brown ~quin98



    Regels:
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 19:50 ]

    Brady Wright
    Jup, het is helemaal duidelijk. Ik ben een zak, ik zucht en loop weer terug naar de andere.
    'Bonita het spijt me echt heel erg... ik ben gewoon stom bezig,' herhaal ik weer.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Andrew
    'Ik weet zelf niet wat ik kan doen'zeg ik tegen Summer. Ik ga naast Bonita zitten en kijk even naar Summer. 'Moet er iets onder haar rug of zo?'

    Jayy
    Ik zit een beetje bij de andere, echt het gevoel dat ik er nu bij hoorde had ik niet. Ik keek even op naar Andrew. 'Als het moet, moet ik het dan gaan halen?'vraag ik aan hem.

    Summer

    Ik denk terug aan afgelopen zomer en schud mijn hoofd. "Zover ik weet niet" zeg ik "Jayy zou je alsjeblieft kunnen kijken voor een deken, een flesje water en iets van een doek ofzo?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jayy
    'Nauutlijk'zeg ik en spring op. Ik loop snel naar de kamer en trek een deken van het bed, voor de zekerheid neem ik ook een kussen mee. Ik loop naar mijn koffer waar ik een handdoek en een flesje water uitpak en ik loop terug naar de andere. Ik geef alles aan hun en kijk ze even aan. 'Is dit een beetje goed?'Vraag ik.

    Brady Wright
    'Kan ik misschien of iets doen... of...?' mompel ik.
    'Of heb ik genoeg gedaan,' zeg ik er zo zacht achter dat niemand het kan horen.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Summer

    "Bedankt dit is perfect" zeg ik waarna ik een kwartslag draai zodat ik Brady kan zien. "Het enige wat nu noodzakelijk is is dat ze op haar zij blijft liggen en haar ademhaling normaal blijft en het is afwachten tot ze bijkomt dus niemand kan eigenlijk iets doen" zeg ik waarna ik een deken over Bonita heen leg en het flesje water opendraai.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Andrew
    Ik kijk op naar Brady. 'Nee, ze moet nu gewoon blijven liggen'zeg ik en glimlach zwakjes terwijl ikk het kussen onder haar hoofd schuif. 'Maar, je voelt je toch niet schuldig hé? Want je kan er ook niks aandoen'

    Brady Wright
    'Oké, dus nu moeten we wachten,' zeg ik, 'hoelang? Ik ben best ongeduldig. En ja, ik voel me wel schuldig, want het was mijn schuld,' antwoord ik simpel.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 0:30 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [Ze is al bijgekomen xD maar alleen kon ze bijna niet praten en had heel erg pijn.]

    Summer

    Ik kijk vavn Brady naar Andrew en weer terug. "Ik ben het met Andrew eens je kan er echt niets aandoen" zeg ik met een kleine glimlach waarna ik het flesje water opendraai en de handdoek een beetje nat maak.


    [ik ga er vandoor want mijn laptop is leeg]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [doegg]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [Oke doeii]
    Andrew
    Ik ga naast Bradly zitten en kijk hem aan. 'Het is jou schuld niet hoor, je wist toch ook niet dat er wat was? En anders niemand hier neemt je iets kwalijk'zeg ik tegen hem. 'Je wou het alleen maar leuk maken'

    Brady Wright
    'Ja, ik denk dat je gelijk hebt,' stem ik toe, 'ik zal me in het vervolg wat minder aan stellen,' grijns ik.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Andrew
    Ik grinnik en geef hem een duwtje tegen zijn schouder. Ik ga met mijn hand even door mijn haar en kijk naar Bonita. 'Maar zullen we vanavond dat kampvuur nog organiseren dan?'vraag ik aan Brady. Dat zou leuk zijn, dan ging ik ook gitaar spelen.