• Iedereen kent vast het verhaal van Peter pan wel
    -en als dat niet het geval is : Shame on you -.
    Dit keer is Wendy Angela Darling alleen thuis en heeft een slaapfeestje
    met haar vriendinnen als Peter het raam binnen vliegt.
    Hij wil Wendy meenemen naar Neverland zodat ze verhalen
    de Lost Boys kan vertellen maar Wendy wil haar vriendinnen niet achterlaten.
    Peter besluit ze mee te nemen.


    meisjes
    Wendy: Aragog

    Tink: HurtedHeart

    Wendy's vriendinnen (max 7):
    Katelyn Joyce Morgan - LostMagic
    Lune Kate Stuward - xheart
    Freya Emiliana Chester - Poeh
    Gwenn Arianne Mccoarty - DSalvatorex
    Gereserveerd - Benefit
    Eärwen Gwendolyne Moore - DreamerN

    Piraten:
    Milena Ruby Night - Yuffie (op vakantie)
    Madison Jeanine Adams - Aragog
    Rhiannon Samantha Beckett - Jarvis

    Indianen:
    Pacuatha Redeye - LostMagic
    Melrose Kaia Xanthe - Aragog
    Tiger Lily - Yuffie (op vakantie)
    Eyota - Sword


    Jongens
    Peter: ChildOfEvil

    Lost boys (max.7):
    Curly - Poeh
    The Twins : twin One - Poeh
    The Twins : Twin Two - Poeh
    Tootles - DSalvatorex
    Slightly - HurtedHeart

    Piraten:
    Smee "smeagol Thends" - LostMagic
    Gale Lucas Darser - LostMagic
    [url][/url]
    Indianen:
    Evan Nathan Katcherson -WillNotLearn
    Ethan Daniël Katcherson - WillNotLearn

    Haak:
    WillNotLearn


    Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    Regels:
    Niet schelden
    Praten OOC : [] ()
    Nieuwe topics worden alleen door mij aangemaakt :)


    Rollentopic

    Kaart Neverland
    TOPIC 5!

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 7:20 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Gale Darser
    Ik klop naast me op het deken ten teken dat ze ook mocht neerzitten. 'Weet je dat het lijkt alsof die jurk speciaal voor je gemaakt is. Hij staat je prachtig. Jij bent prachtig.' zeg ik en sla op mijn voorhoofd. 'En ik praat te veel.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Haha, don't worry xd]

    Rhiannon Samantha Beckett || Piraat || Indianendorp
    "Ehem", mompelt Rhi, terwijl ze over haar oor wrijft. "Zou u dat nog eens kunnen herhalen, meneer? Ik ben bang dat ik het niet verstaan heb. En trouwens, ik hoorde dat hier nog een piraat is geweest." In dat laatste klinkt een koude ondertoon door in haar stem.


    [Het lijkt me zo funny dat Curly daar nu gewoon als een muurplantje bij staat. XD]

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 15:34 ]


    help

    Lune Kate Stuward

    Ik word nu nog roder dan ik al was. 'Dankje' zeg ik verlegen. 'En je praat niet te veel hoor' zeg ik glimlachend en ik kijk hem aan. Ik ga zitten en draai verlegen een pluk haar om mijn vinger.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 15:37 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Tiger Lily

    Ik kijk even naar Pacuatha, die zich op haar bed heeft neergelegd. Ze moet blij zijn dat het niet Gale was, die aan de rand van het indianendorp stond. Als ik bedenk hoe angstig Pacu eigenlijk naar vader keek, besluit ik dat ik vader beter niets over Gale kan vertellen. Ik heb het overwogen wel te doen, aangezien ik niet zeker wist of Gale wel te vertrouwen was. Echter zal Pacu het me niet in dank afnemen en daarbij zal vader haar flink straffen. Dat wenste ik haar niet toe. "Ik zal vader niets vertellen hoor over, jeweetwelwie." fluister ik naar haar. Moeder is in de tent, dus ik kan Gales naam niet gebruiken. Ik vraag me af of Pacu me nog hoort, aangezien haar ogen al dicht zijn. Ik sta op en loop de tent uit. Daarna loop ik terug naar voren, waar vader nog steeds staat. "Hoorde dat hier nog een piraat is geweest." GALE! Ze moest haar mond houden over Gale. Ik loop naar beneden. "Er komen hier nooit piraten, dus wegwezen!"

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 15:37 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Yuffie schreef:
    Tiger Lily

    Ik kijk even naar Pacuatha, die zich op haar bed heeft neergelegd. Ze moet blij zijn dat het niet Gale was, die aan de rand van het indianendorp stond. Als ik bedenk hoe angstig Pacu eigenlijk naar vader keek, besluit ik dat ik vader beter niets over Gale kan vertellen. Ik heb het overwogen wel te doen, aangezien ik niet zeker wist of Gale wel te vertrouwen was. Echter zal Pacu het me niet in dank afnemen en daarbij zal vader haar flink straffen. Dat wenste ik haar niet toe. "Ik zal vader niets vertellen hoor over, jeweetwelwie." fluister ik naar haar. Moeder is in de tent, dus ik kan Gales naam niet gebruiken. Ik vraag me af of Pacu me nog hoort, aangezien haar ogen al dicht zijn. Ik sta op en loop de tent uit. Buiten ga ik bij het vuur zitten.


    [Oeps.]


    help

    Gale Darser
    Ik kijk haar aan vanuit mijn ooghoeken en glimlach.
    'Lune? Wil je me wat over jouw wereld vertellen? Ik denk dat die zoveel keer beter dan hier is. Ik bedoel op 1 dag tijd hebben ze je al 2 keer proberen te vermoorden. Dat noem ik toch niet een ideale wereld.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ik heb het even voor je aangepast, oke? :) moet je even bij mijn vorige stukje kijken^^]


    It's never gonna happen, Guys.

    Yuffie schreef:
    [Ik heb het even voor je aangepast, oke? :) moet je even bij mijn vorige stukje kijken^^]


    Is goed xd


    help

    Lune Kate Stuward.

    'Tuurlijk wil ik dat' zeg ik vrolijk en ik denk even na. 'Nou, eeuhhm. Bij ons zijn er geen elfen en kan je niet vliegen. Er zijn auto's en fietsen, maar ook schepen zoals die van je pa.'. 'Bij ons woon je in een huis en ga je naar school' zeg ik en ik kijk hem even vragend aan. 'Volg je het nog?' vraag ik lachend.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Pacuatha
    Ik glimlach als Lily zegt dat ze niets zal zeggen over Gale.
    Daar ben ik blij om, anders zou ze mijn enige vriend van me afnemen.
    Ja ik kom wel overeen met The Lost Boys maar dat is gewoon anders. Je kan met hen niet alles bespreken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Wil iemand Alicia of Nibs meeten?]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Yuffie schreef:
    Tiger Lily

    Ik kijk even naar Pacuatha, die zich op haar bed heeft neergelegd. Ze moet blij zijn dat het niet Gale was, die aan de rand van het indianendorp stond. Als ik bedenk hoe angstig Pacu eigenlijk naar vader keek, besluit ik dat ik vader beter niets over Gale kan vertellen. Ik heb het overwogen wel te doen, aangezien ik niet zeker wist of Gale wel te vertrouwen was. Echter zal Pacu het me niet in dank afnemen en daarbij zal vader haar flink straffen. Dat wenste ik haar niet toe. "Ik zal vader niets vertellen hoor over, jeweetwelwie." fluister ik naar haar. Moeder is in de tent, dus ik kan Gales naam niet gebruiken. Ik vraag me af of Pacu me nog hoort, aangezien haar ogen al dicht zijn. Ik sta op en loop de tent uit. Daarna loop ik terug naar voren, waar vader nog steeds staat. "Hoorde dat hier nog een piraat is geweest." GALE! Ze moest haar mond houden over Gale. Ik loop naar beneden. "Er komen hier nooit piraten, dus wegwezen!"


    Rhiannon Samantha Beckett || Piraat || Indianendorp
    Een grijns vormt zich op Rhi's lippen. "Oh, dus je weet er van", zegt ze smalend. "Waar is hij eigenlijk? Ik heb hem al een tijd lang niet meer gezien. Of verstoppen jullie hem?"


    [De enige die haar zou kunnen weg krijgen uit het dorp is Curly ^^]


    help

    Gale Darser
    'Ehm wat zijn auto's, fietsen en scholen?' vraag ik beschaamd. Ik voel me nu echt zo dom omdat ik dingen niet weet die voor haar volkomen logisch zijn.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [lene is naar gent. Shoppen dus Curly is er niet.]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    [lene is naar gent. Shoppen dus Curly is er niet.]



    help