• Iedereen kent vast het verhaal van Peter pan wel
    -en als dat niet het geval is : Shame on you -.
    Dit keer is Wendy Angela Darling alleen thuis en heeft een slaapfeestje
    met haar vriendinnen als Peter het raam binnen vliegt.
    Hij wil Wendy meenemen naar Neverland zodat ze verhalen
    de Lost Boys kan vertellen maar Wendy wil haar vriendinnen niet achterlaten.
    Peter besluit ze mee te nemen.


    meisjes
    Wendy: Aragog

    Tink: HurtedHeart

    Wendy's vriendinnen (max 7):
    Katelyn Joyce Morgan - LostMagic
    Lune Kate Stuward - xheart
    Freya Emiliana Chester - Poeh
    Gwenn Arianne Mccoarty - DSalvatorex
    Gereserveerd - Benefit
    Eärwen Gwendolyne Moore - DreamerN

    Piraten:
    Milena Ruby Night - Yuffie (op vakantie)
    Madison Jeanine Adams - Aragog
    Rhiannon Samantha Beckett - Jarvis

    Indianen:
    Pacuatha Redeye - LostMagic
    Melrose Kaia Xanthe - Aragog
    Tiger Lily - Yuffie (op vakantie)
    Eyota - Sword


    Jongens
    Peter: ChildOfEvil

    Lost boys (max.7):
    Curly - Poeh
    The Twins : twin One - Poeh
    The Twins : Twin Two - Poeh
    Tootles - DSalvatorex
    Slightly - HurtedHeart

    Piraten:
    Smee "smeagol Thends" - LostMagic
    Gale Lucas Darser - LostMagic
    [url][/url]
    Indianen:
    Evan Nathan Katcherson -WillNotLearn
    Ethan Daniël Katcherson - WillNotLearn

    Haak:
    WillNotLearn


    Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    Regels:
    Niet schelden
    Praten OOC : [] ()
    Nieuwe topics worden alleen door mij aangemaakt :)


    Rollentopic

    Kaart Neverland
    TOPIC 5!

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 7:20 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    xheart schreef:
    Lune Kate Stuward.

    Met betraande ogen liep ik naar de boom van The Lost Boys. Ik liet mezelf binnen en ging aan de tafel zitten. Ik zag een papiertje liggen en wat houtskool. Ik pakte het en begon te schrijven:
    Lieve Gale,
    Het spijt me dat ik zo veel problemen met me mee bracht.
    Jij was de enige die echt naar mij luisterde.
    Bij jou was ik mezelf, niet altijd dat stille meisje dat nooit iets zegt.
    Ik was Lune.
    Bij jou betekende ik iets.
    Ik voelde me veilig bij jou.
    Bij jou was alles beter..
    Ik wou dat dit anders was gelopen, misschien had ik niet zo bang moeten zijn.
    Gale, ik hou van je!
    Liefs Lune

    Een traan viel op het papier en ik veegde hem weg. Ik rolde het papiertje op en haalde mijn armbandje van mijn arm. Ik deed hem erom en liep naar zijn boomhut. Ik klom erin en legde het papiertje onder zijn kussen. Ik keek nog even rond en klom er toen weer uit. Ik zuchtte diep en liet de tranen rollen. Langzaam liep ik weg.


    [Ahww. Is dit ons eerste koppeltje? ^^]


    help

    Jarvis schreef:
    (...)

    [Ahww. Is dit ons eerste koppeltje? ^^]


    Het eerste gebroken koppeltje xD Sorry Milena's schuld xD


    It's never gonna happen, Guys.

    Yuffie schreef:
    (...)

    Het eerste gebroken koppeltje xD Sorry Milena's schuld xD


    [Dan moeten Curly en Rhi weer eerder een koppeltje zijn dan dat zij het hebben bijgelegd =D LENEEEEEE KOM ONLIIIIINE]


    help

    [Heeft er iemand nog een idee voor een RPG?]


    help

    [Milena be ashamed !!! You made 2 people unhappy :(]

    Pacuatha
    Ik word wakker en voel dat er iets mis is. Ik spring recht en denk na wat er kan zijn. Gale! schiet het door me heen. Ik & Gale hebben zo'n band dat ik ook met Tiger Lily heb. Zo'n band waarbij je het voelt als de andere in de problemen zit of gebroken is. Ik ren de Wigwam uit en ren verder naar de baai. Daar zit hij altijd als er iets is. Ik zie hem snikken en Chanel troostende worden tegen hem zeggen. Ik laat me naast hem vallen en trek hem in mijn handen. 'Wat is er gebeurt?' vraag ik aan Chanel die me het hele verhaal verteld. Op zulke momenten heerst er vrede tussen ons.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Sorry, ik had niet verwacht dat jij er zoiets van zou maken xD ik had verwacht dat ze toch stiekem doorgingen xD het was niet mijn bedoeling!! :O]

    Milena Ruby Night
    Ik begeef me naar het indianendorp. Dit was het ideale plan om Hook voorlopig even zoet te houden en om Madison van de drank te houden. Ik verstop me in de bosjes. Rhiannon stond er nog steeds gek genoeg, net zoals Tiger Lily en het opperhoofd. Ik zie aan Tiger Lilys gezicht dat er iets mis is, maar Rhiannon lijkt het niet op te merken. Ik blijf rustig zitten op mijn plek. Kom op, opperhoofd. Tijd om te gaan!

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 17:46 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Gale Darser
    'Ik ga denk ik maar terug.' fluister ik hees van het huilen. Chanel en Pacu kijken me bezorgt aan en ik veeg mijn wangen droog. 'Dank jullie dat jullie er voor me zijn en waren.' zeg ik zachtjes en Chanel glimlacht 'Is niets liefje.' en ze zwemt weg. Pacu helpt me recht staan. 'Ik moet terug.' zegt ze zachtjes. 'Red je het wel in je eentje?' vraagt ze me en ik knik en glimlach zwak naar haar. 'Ik zie je morgen wel.' Ze knikt en loopt weg. Ik kijk even naar de kliffen en weersta het verlangen er af te springen en gewoon deze ellende te eindigen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ik moet weg, eten! Doeg!]


    It's never gonna happen, Guys.

    [Eetsmakelijk!^^]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Gale Darser
    Ik loop met trage passen naar mijn boomhut een laat me om mijn deken vallen. Ik wil niet eten, het enige wat ik wil is slapen en dromen over dingen die nooit zullen gebeuren. Ik voel iets kraken onder mijn kussen. Net papier. Ik voel met mijn hand onder mijn kussen. Het was inderdaad een briefje.
    Ik schuif voorzichtig het bandje eraf en leg het naast me. Ik rol het briefje open en begin te lezen.

    Lieve Gale,
    Het spijt me dat ik zo veel problemen met me mee bracht.
    Jij was de enige die echt naar mij luisterde.
    Bij jou was ik mezelf, niet altijd dat stille meisje dat nooit iets zegt.
    Ik was Lune.
    Bij jou betekende ik iets.
    Ik voelde me veilig bij jou.
    Bij jou was alles beter..
    Ik wou dat dit anders was gelopen, misschien had ik niet zo bang moeten zijn.
    Gale, ik hou van je!
    Liefs Lune

    Tranen rollen terug over mijn wangen en ik leg het briefje naast me neer.
    Ik doe het armbandje aan en lees het briefje nog een paar keer vooraleer ik in slaap val.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 17:57 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [ik vind dit echt zo zielig voor Gale & Lune..]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Kan Katelyn met iemand gaan praten? Ik verveel me]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lune Kate Stuward.

    Ik zuchtte diep en liep maar ergens naar toe. Ik was niet gestopt met huilen. In de verte zag ik allemaal lichtjes en ik liep erop af. Ik kwam bij de elfenvallei uit en ik glimlachte. Het zag er allemaal zo vredig uit. Er kwam een elfje aangevlogen en vroeg wat er was. Ik schudde mijn hoofd en ze pakte een blaadje en veegde daar mijn tranen mee weg. Ik glimlachte dankbaar naar haar en ik ging op een boomstronk zitten. Ze kwam op mijn schouder zitten en troostte me een beetje. Ik werd rustig een gaapte. Ze leidde me naar een mooi plek met een huisje. Ik glimlachte naar haar en liep naar binnen. Het had alles. Ik bedankte haar en ging op het bed liggen. Ze legde een glaasje voor me op het kastje en ging zelf op een ander bedje liggen. Langzaam viel ik in slaap in mijn eigen tranen denkend aan Gale.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    LostMagic schreef:
    [ik vind dit echt zo zielig voor Gale & Lune..]


    Ja me too, snik...]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [kwil Milena vn die plank latn springn :P]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'