• Iedereen kent vast het verhaal van Peter pan wel
    -en als dat niet het geval is : Shame on you -.
    Dit keer is Wendy Angela Darling alleen thuis en heeft een slaapfeestje
    met haar vriendinnen als Peter het raam binnen vliegt.
    Hij wil Wendy meenemen naar Neverland zodat ze verhalen
    de Lost Boys kan vertellen maar Wendy wil haar vriendinnen niet achterlaten.
    Peter besluit ze mee te nemen.


    meisjes
    Wendy: Aragog

    Tink: HurtedHeart

    Wendy's vriendinnen (max 7):
    Katelyn Joyce Morgan - LostMagic
    Lune Kate Stuward - xheart
    Freya Emiliana Chester - Poeh
    Gwenn Arianne Mccoarty - DSalvatorex
    Gereserveerd - Benefit
    Eärwen Gwendolyne Moore - DreamerN

    Piraten:
    Milena Ruby Night - Yuffie (op vakantie)
    Madison Jeanine Adams - Aragog
    Rhiannon Samantha Beckett - Jarvis

    Indianen:
    Pacuatha Redeye - LostMagic
    Melrose Kaia Xanthe - Aragog
    Tiger Lily - Yuffie (op vakantie)
    Eyota - Sword


    Jongens
    Peter: ChildOfEvil

    Lost boys (max.7):
    Curly - Poeh
    The Twins : twin One - Poeh
    The Twins : Twin Two - Poeh
    Tootles - DSalvatorex
    Slightly - HurtedHeart

    Piraten:
    Smee "smeagol Thends" - LostMagic
    Gale Lucas Darser - LostMagic
    [url][/url]
    Indianen:
    Evan Nathan Katcherson -WillNotLearn
    Ethan Daniël Katcherson - WillNotLearn

    Haak:
    WillNotLearn


    Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    Regels:
    Niet schelden
    Praten OOC : [] ()
    Nieuwe topics worden alleen door mij aangemaakt :)


    Rollentopic

    Kaart Neverland
    TOPIC 5!

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 7:20 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Tiger Lily
    "Ik weet waarvan?" Oh help, ze bracht me zo in de problemen bij vader. Ik moest ervoor zorgen dat vader niets wist van Gale. Dat zou ik vreselijk vinden voor Pacuatha. "Wie is hij? Ik volg je niet. Het indianendorp is verboden terrein, heeft Hook jullie dat nooit geleerd?"

    {Je moet deze hieronder ook even lezen^^]

    Milena Ruby Night
    Ik hoor het opperhoofd nog vanaf hier schreeuwen. Welke sukkel had zich in de buurt van het dorp gewaagd? Ik loop richting het indianendorp, waar ik Tiger Lily, het opperhoofd en Rhiannon tegenkom. "Wat doe je hier, Rhiannon? Kom mee, sukkel!" Ik kijk het meisje venijnig aan en loop terug het bos in. Fijn, wie moest ik nou weer uit de penarie redden. Ik blijf even staan en kijk achterom om te kijken of Rhiannon wel volgt.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 15:47 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    TheseWords schreef:
    [Wil iemand Alicia of Nibs meeten?]

    [Ikke wel als Tootles( in de Lostboyboom) of Gwenn(Op het strand)]

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 15:46 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lune Kate Stuward

    'Een auto is een soort van... Ja hoe leg je dat uit?' zeg ik en ik denk na. 'Ik weet wel wat' zeg ik dan en ik spring op. 'Maar daarvoor moeten we wel naar het strand' zeg ik twijfelend.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Gale Darser
    Ik haal mijn schouders op en sta recht. 'Dan gaan we naar het strand. ' zeg ik en klim naar beneden. '2 opties of je springt naar beneden en ik vang je op of je klimt naar beneden.' grijns ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lune Kate Stuward

    'Springen?' vraag ik terwijl ik over de rand naar hem kijk. Ik kijk hem nog even aan en spring dan naar beneden. Ik voel dat ik netjes opgevangen word en open mijn ogen. 'Dankje' zat ik en ik geef hem een kusje op zijn wang.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Yuffie schreef:
    Tiger Lily
    "Ik weet waarvan?" Oh help, ze bracht me zo in de problemen bij vader. Ik moest ervoor zorgen dat vader niets wist van Gale. Dat zou ik vreselijk vinden voor Pacuatha. "Wie is hij? Ik volg je niet. Het indianendorp is verboden terrein, heeft Hook jullie dat nooit geleerd?"

    {Je moet deze hieronder ook even lezen^^]

    Milena Ruby Night
    Ik hoor het opperhoofd nog vanaf hier schreeuwen. Welke sukkel had zich in de buurt van het dorp gewaagd? Ik loop richting het indianendorp, waar ik Tiger Lily, het opperhoofd en Rhiannon tegenkom. "Wat doe je hier, Rhiannon? Kom mee, sukkel!" Ik kijk het meisje venijnig aan en loop terug het bos in. Fijn, wie moest ik nou weer uit de penarie redden. Ik blijf even staan en kijk achterom om te kijken of Rhiannon wel volgt.


    Rhiannon Samantha Beckett || Piraat || Indianendorp
    "Oh. Spelletjes. Ik hou van spelletjes, ik vraag me af of Gale dat ook doet. Is hij jouw vriendje, of dat van je zus? En nee, Hook leert ons nooit iets. En als hij dat zou doen, dan heb ik zijn studies niet nodig", zegt Rhi verveeld.
    "Wat doe je hier, Rhiannon? Kom mee, sukkel!", roept een stem plots.
    "Sinds wanneer word ik Rhiannon genoemd? Ik haat die naam. En ga jij maar, ik kom wel. Volgens mij wilt het stamhoofd eerst weten hoe het met Gale zit."


    [NOO. DON'T DO THAT! YOU'RE TAKING ME AWAY FROM CURLY!]


    help

    Gale Darser
    Ik glimlach en zet haar dan voorzichtig neer op de grond. Dan verstrengel ik mijn vingers met de hare en loop samen met haar naar het strand. Ik zie Peter en een paar meisjes daar staan en aarzel even. 'Zeker dat je dit wilt doen?' vraag ik doelend op onze handen en de meisjes daar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [En nu ga ik echt in bad. Byeee!]


    help

    TheseWords schreef:
    [Wil iemand Alicia of Nibs meeten?]

    {haha, ik had toch nog een gesprek met Nibs af te maken :] waar is hij?
    Eärwen is in de lucht, dus eigenlijk kan ze bijna overal opduiken waar ze wilt.}

    Eärwen

    De wind die voor mijn haar waaide zorgde ervoor dat ik het uit juich van geluk, ik had me nog nooit zo vrij gevoeld.
    Thuis voelde ik me altijd zo bekrompen door het leven dat mijn ouders me op willen dragen.
    Nee, dit is wie ik echt ben, ook al heb ik nog niet zo veel leuke dingen meegemaakt als sommige anderen heb ik het gevoel dat ik hier hoor.
    vanaf hier had ik een mooi zicht over het eiland, van kannibaal baai tot de dodemansgrot, ik heb nu alles van de bovenkant al kunnen bekijken en ik kon niet wachten om ook alles van dichterbij te kunnen bekijken, het hof van de fairies te kunnen bezoeken zou echt een grote droom van me zijn die uit zou komen.


    Credendo Vides

    Milena Ruby Night
    Ik begin keihard te lachen als Rhiannon me niet volgt. "Zo is je naam en die blijf ik gebruiken. En trouwens, geef niet mij de schuld als het opperhoofd je zo in elkaar slaat!" Lachend loop ik weg. Ik had het graag willen zien, maar ik was nog steeds op zoek naar Madison. En daarbij, ik wou graag mijn gezicht heel houden. Grote Panter was nogal een woest opperhoofd met losse handjes. Als ik terugloop, kom ik weer op het strand uit. He gedsie! Ik had het hele eiland gehad en nog geen Madison.

    Tiger Lily
    "Ik heb geen idee waar ze het over heeft, echt vader." Ik begin een beetje in paniek te raken. Ze wou maar niet weg en Rhiannon wist iets over Gale. Ik moest Pacu uit de problemen krijgen, dit verdiende ze niet! Een beetje in paniek kijk ik om naar Milena. Waarom hielp ze me niet? Nee, natuurlijk hielp ze me niet, ze was een piraat! Ik haat piraten! Ik spande opnieuw mijn boog. "Je gaat nu of ik laat deze los."

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 16:07 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Lune Kate Stuward

    Ik glimlach naar onze handen en daarna lopen we naar het strand. Hij vraagt of ik het goed vindt en ik knik. 'Ja' zeg ik glimlachend en ik trek hem mee. Ik ga zitten en pak een stokje. Daarna begin ik een auto te tekenen.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Gale Darser
    Ik voel sommige blikken op ons branden en kijk dan naar haar tekening. 'Is dat een auto?' vraag ik zachtjes en wrijf met mijn duim over haar hand.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lune Kate Stuward

    Ik kijk hem blij aan. 'Ja, hij werkt op benzine, maar ik weet ook niet precies wat dat is' zeg ik en ik teken daarnaast een fiets. 'Dit is een fiets' zeg ik en ik schrijf het er boven. Ik wijs de trappers aan. 'Kijk daar zet je,je voeten op en dan moet je trappen' zo kom je bij een fiets vooruit' zeg ik en ik glimlach naar hem.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Milena Ruby Night

    Aangekomen op het strand zie ik een paar van die meiden, die bij Pan hoorde. Ho! Ik had geen zin in een gevecht. Ik duik weer tussen de bomen en loop door de rand van het bos terug naar mijn boot. Mijn boot, die kon ik waarschijnlijk niet eens bereiken. Stonden ze hier allang? Ik wist het eigenlijk niet eens. Ik had ze volgens mij niet gezien, toen ik aan land kwam. Opeens blijf ik stokstijf stilstaan. Daar staat Gale met een meisje. Zijn vriendinnetje schiet er direct door mijn hoofd. Ik blijf staan vlak langs de rand van het bos, net op het strand. Als Gale mijn kant op kijkt, ga ik zeker zwaaien! Dat zal die leuk vinden, NIET! Oh wat is het toch leuk om Gale te irriteren!

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 16:08 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Gale Darser
    'Ok dat versta ik wel.' glimlach ik en kijk haar lief aan. 'En wat is een school?' vraag ik zachtjes en negeer de mensen achter ons.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'