• Heb jij vragen over je computer of heb je er problemen mee?
    Vraag het dan hier en ik zal proberen erachter te komen wat er aan de hand is en proberen het probleem of de vraag op te lossen.

    Niet kunnen helpen u]3[/u:
    - Cybele
    - Studs
    - Gondor

    Wachtende u]0[/u:
    -

    In behandeling / Wachten op reactie (van een suggestie) u]0[/u:
    -

    Hopelijk behandeld u]0[/u:
    -

    Behandeld u]27[/u:
    - Nefie
    - Neuer
    - Audacity
    - Studs III
    - PercyWood
    - Errin
    - Barnabas
    - KangDaesung
    - Laswell
    - Occhi
    - Jeliebers
    - Lynnx
    - Pokey
    - Vanderwaal
    - Bundesliga
    - Speransa
    - Leannan
    - Moonsong
    - Krull
    - Pyromancer
    - Rembrandt
    - Frodo
    - Patholoog
    - Blutbad
    - Taiteilijan
    - TheScientist
    - Scorpia


    Vaak gestelde vragen:
    Q: Woorden worden links en als ik er over heen ga of erop klik kom ik bij reclame?
    A: Dit komt door een extensie in je browser en is makkelijk op te lossen.
    Google Chrome:
    - Druk op de 3 streepjes rechts boven.
    - Ga naar Extra's => Extensies
    - Verwijder alles wat er verdacht uitziet of jij niet hebt geïnstalleerd (Ja, het kan ook iets van AVG zijn).
    - Herlaad de pagina
    - Done
    Firefox:
    - Druk op het woord FireFox linksboven in.
    - Ga naar Add-ons
    - Verwijder alles wat er verdacht uitziet of jij niet hebt geïnstalleerd (Ja, het kan ook iets van AVG zijn).
    - Herlaad de pagina
    - Done

    [ bericht aangepast op 7 nov 2013 - 18:11 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik hoop dat je mij kan helpen, ik ben namelijk echt een noob wat computers betreft. (cat) Maargoed, telkens als ik mijn Microsoft Word Starter wil opstarten, krijg ik volgende melding:

    Kan Microsoft Word 2010 niet openen. Probeer het opnieuw of herstel het product via het Configuratiescherm.

    Ik heb al verscheidene keren opnieuw geprobeerd, maar dat haalt niets uit. Hoe zou ik dat product dan via het Configuratiescherm moeten herstellen?

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 14:29 ]

    Laswell schreef:
    Ik hoop dat je mij kan helpen, ik ben namelijk echt een noob wat computers betreft. (cat) Maargoed, telkens als ik mijn Microsoft Word Starter wil opstarten, krijg ik volgende melding:

    Kan Microsoft Word 2010 niet openen. Probeer het opnieuw of herstel het product via het Configuratiescherm.

    Ik heb al verscheidene keren opnieuw geprobeerd, maar dat haalt niets uit. Hoe zou ik dat product dan via het Configuratiescherm moeten herstellen?

    Ik zou als ik jou was Microsoft Word 2010 deïnstalleren en dan opnieuw installeren. Dat zou het moeten doen, als je Word 2010 niet meer hebt moet je het maar zeggen, want ik heb hem zelf.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik zou als ik jou was Microsoft Word 2010 deïnstalleren en dan opnieuw installeren. Dat zou het moeten doen, als je Word 2010 niet meer hebt moet je het maar zeggen, want ik heb hem zelf.

    Ik ga dat eens proberen. (: En ik heb Word 2010 wel nog. Bedankt in ieder geval!

    Laswell schreef:
    (...)
    Ik ga dat eens proberen. (: En ik heb Word 2010 wel nog. Bedankt in ieder geval!

    No problem *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Niet echt een probleem,maar ik ga het toch nog even vragen aangezien ik niet veder komt.
    Een programma voor op mijn computer waarmee ik bijv. Youtube video's kan downloaden. Ik weet al dat het een MP4 converter moet zijn ,maar ik weet niet welke goed is. Ik had daarnet al weer bijna een virus te maken ,omdat ik blijkbaar iets verkeerd deed. Nu vraag ik mij welke is goed.


    Shoganai i ne~

    KangDaesung schreef:
    Niet echt een probleem,maar ik ga het toch nog even vragen aangezien ik niet veder komt.
    Een programma voor op mijn computer waarmee ik bijv. Youtube video's kan downloaden. Ik weet al dat het een MP4 converter moet zijn ,maar ik weet niet welke goed is. Ik had daarnet al weer bijna een virus te maken ,omdat ik blijkbaar iets verkeerd deed. Nu vraag ik mij welke is goed.

    Ik heb voor jou eventjes een online service gezocht: http://www.ixconverter.net/.
    Hopelijk is dat goed genoeg voor je, anders zoek ik wel een echt programma.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb ook even een vraagje. Het is misschien heel dom, maar ik kan nergens vinden hoe ik mijn startpagina moet veranderen. Dit is op Firefox, by the way. (:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Ik heb ook even een vraagje. Het is misschien heel dom, maar ik kan nergens vinden hoe ik mijn startpagina moet veranderen. Dit is op Firefox, by the way. (:

    1. Klik boven in het Firefox-venster op de knop Firefox (menu Extra in Windows XP) en klik daarna op Opties .
    2. Selecteer het paneel Algemeen.
    3. Hier kun je de startpagina instellen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    1. Klik boven in het Firefox-venster op de knop Firefox (menu Extra in Windows XP) en klik daarna op Opties .
    2. Selecteer het paneel Algemeen.
    3. Hier kun je de startpagina instellen.

    Dank u! (:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    KangDaesung schreef:
    Niet echt een probleem,maar ik ga het toch nog even vragen aangezien ik niet veder komt.
    Een programma voor op mijn computer waarmee ik bijv. Youtube video's kan downloaden. Ik weet al dat het een MP4 converter moet zijn ,maar ik weet niet welke goed is. Ik had daarnet al weer bijna een virus te maken ,omdat ik blijkbaar iets verkeerd deed. Nu vraag ik mij welke is goed.

    Met MP3Rocket kun je liedjes van Youtube downloaden


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Studs schreef:
    (...)
    Met MP3Rocket kun je liedjes van Youtube downloaden

    Maar ze wil videos downloaden xd


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Maar ze wil videos downloaden xd

    Ow sorry niet gelezen:W


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Mijn pc was een beetje sloom ,maar het werkt ,bedankt :Y)


    Shoganai i ne~

    KangDaesung schreef:
    Mijn pc was een beetje sloom ,maar het werkt ,bedankt :Y)

    Alsjeblieeeft.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik zit te denken, kan hier een sticky op? Want dit is best handig voor sommige mensen.