• De Knuffeligste Footies
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil.
    ~




    ~
    Shipnames
    Marlien, Kimsley, Chernando, Claas, Chafael, Amando, Demiano, Listian, Saomi, Sanká

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 22:02 ]


    ~

    Huntelaar schreef:
    Hoe komen jullie zo plots into Batman? ;3 *heeft nog nooit een enkele superheldenflm gezien, nee, zelfs geen Avengers.:')

    Het begon allemaal in Topic nummer 57 dacht ik. En Marjolien en ik ontdekte dat we samen een passie hadden voor superhelden :'). En omdat Batman en Superman zo sexy zijn, joinde iedereen ons. The End.


    The odds are néver in our favor.

    Huntelaar schreef:
    Hoe komen jullie zo plots into Batman? ;3 *heeft nog nooit een enkele superheldenflm gezien, nee, zelfs geen Avengers.:')


    Ik hou van Superhelden films, heb alle Superman films gezien, Smallville en bijna alle Batman films I just love it. :9~


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Oh, ik ga trouwens wel die nieuwe Spiderman zien, enkel omdat Andrew Garfield en Emma Stone erin spelen, though, haha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Knight schreef:
    (...)
    Het begon allemaal in Topic nummer 57 dacht ik. En Marjolien en ik ontdekte dat we samen een passie hadden voor superhelden :'). En omdat Batman en Superman zo sexy zijn, joinde iedereen ons. The End.


    We hebben een affaire met Christian Bale. :9~


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Mijn reactie staat onderaan op bladzijde 16. Voordat Claire straks denkt dat ik er een deel van ben (';

    Aria schreef:
    Oh, ik ga trouwens wel die nieuwe Spiderman zien, enkel omdat Andrew Garfield en Emma Stone erin spelen, though, haha.


    DIE WAS GEWELDIG!!!! (yeah)


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    T0RRES schreef:
    Mijn reactie staat onderaan op bladzijde 16. Voordat Claire straks denkt dat ik er een deel van ben (';

    Haha don't worry, ik had het gezien haha ;D


    ars moriendi

    5 more days until The Dark Knight Rises I just can't.... + The Superman Man of Steel teaser trailer ohmy...


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    De enige film die ik gezien heb en enigszins in de buurt van een superheldenfilm komt, is deze:


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    De enige film die ik gezien heb en enigszins in de buurt van een superheldenfilm komt, is deze:


    Is dat niet met Aaron Johnson?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.



    My second husband, the new Superman aka Henry Cavill. _O_
    Bekend van Immortals en The Tudors c:.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Aria schreef:
    (...)
    Is dat niet met Aaron Johnson?


    Ja :'D


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    T0RRES schreef:


    Sebbie en Klaasie <3 Echt, als ik Klaas zie smelt ik al, maar die twee samen.. :__; Too much for me to handle!

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 21:36 ]


    ars moriendi