• De Knuffeligste Footies
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil.
    ~




    ~
    Shipnames
    Marlien, Kimsley, Chernando, Claas, Chafael, Amando, Demiano, Listian, Saomi, Sanká

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 22:02 ]


    ~

    Aria schreef:
    (...)
    Echt omy hé, door jou ga ik morgen echt veel schrijven denk ik, hihihi. Heb opeens heel veel inspiratie. YES!! *O*
    Oh en trouwens, wat moet er op haar shirt staan Huntelaar, of een andere achternaam? (wbw)(wbw)(wbw)

    Hahaha aahwyeahh, ik heb je een inspi-boost gegeven!=D

    En hmm.. =O Ik zou zeggen, verras me! *wbw* Ghehe the Hunties own Dutch football, hellyes. :Y)


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Hahaha aahwyeahh, ik heb je een inspi-boost gegeven!=D

    En hmm.. =O Ik zou zeggen, verras me! *wbw* Ghehe the Hunties own Dutch football, hellyes. :Y)

    YES!!!! (: Oké, ik verras je, je zult het binnenkort wel zien. (wbw)


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    (...)
    YES!!!! (: Oké, ik verras je, je zult het binnenkort wel zien. (wbw)

    Waaaaaaah can't wait!! 8D <3


    ars moriendi

    Oehh ik heb vandaag tegen mijn vriendin World Cup 2010 op de Playstation gespeeld en twee keer met Oranje met 3-0 gewonnen tegen Duitsland en Spanje. *wbw* Love that game! ;__:


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    Oehh ik heb vandaag tegen mijn vriendin World Cup 2010 op de Playstation gespeeld en twee keer met Oranje met 3-0 gewonnen tegen Duitsland en Spanje. *wbw* Love that game! ;__:

    Serieus, ik zit er echt sterk aan te twijfelen om fucking FIFA voor op de ps2 te kopen, gewoon, omdat het kan, hahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    (...)
    Serieus, ik zit er echt sterk aan te twijfelen om fucking FIFA voor op de ps2 te kopen, gewoon, omdat het kan, hahaha.

    Jaa dat is echt zo leuk om te spelen joh! :'D wij hebben pas sinds een paar dagen een PS3 (ofja, hij is eigenlijk van mijn broertje) maar voor de ps2 hebben we FIFA Street, FIFA '06 en FIFA '12. 8)


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Jaa dat is echt zo leuk om te spelen joh! :'D wij hebben pas sinds een paar dagen een PS3 (ofja, hij is eigenlijk van mijn broertje) maar voor de ps2 hebben we FIFA Street, FIFA '06 en FIFA '12. 8)

    Oké, ik ga het gewoon doen. HAHA.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Babes ik ga slapen, sweet dreams with your footies & tot morgen(flower)(K)


    ~

    Aria schreef:
    (...)
    Oké, ik ga het gewoon doen. HAHA.

    YESSS! *Brofist*
    Echt, je wordt lekker fanatiek van dat spel! :9~

    @Naomi: Goodnight, hun!


    ars moriendi


    Jermaine Jones & KJH <3
    Hahaha die photobomber-man daarachter ook :')


    ars moriendi

    @Naomi, gooodnight.
    En Claire, jij maakte die foto, hè? (wbw)


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    @Naomi, gooodnight.
    En Claire, jij maakte die foto, hè? (wbw)

    Sowieso. :Y) Hihi, heb hem meteen weer afgezet bij Schalke '04 .


    AAAAHHH ;__: *smelt*


    ars moriendi

    Echt serieus, aan de ene kant ben ik jaloers op die kindjes, maar aan de andere kant. HAHA.
    Oh yes, auto rijd hier voorbij, krijgt zakje, geeft geld, rijdt weg.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    Echt serieus, aan de ene kant ben ik jaloers op die kindjes, maar aan de andere kant. HAHA.
    Oh yes, auto rijd hier voorbij, krijgt zakje, geeft geld, rijdt weg.

    Hihi ik vind zijn kinderen echt verschrikkelijk lief <3 Vooral Seb, haha. Zolang Maddy maar niet bij hem op die foto's staat, is het perfect :'D

    Wow, badass motherfuckers over there! =O Brabantgangsters, yo. D:


    ars moriendi

    HELLEU ben ik weer c:


    Normal girl at day, Catwoman at night.