• De Knuffeligste Footies
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil.
    ~




    ~
    Shipnames
    Marlien, Kimsley, Chernando, Claas, Chafael, Amando, Demiano, Listian, Saomi, Sanká

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 22:02 ]


    ~

    Jongens moeten eens één keertje ongesteld zijn.:Y)


    There is nothing more badass than being yourself

    Aria schreef:
    (...)
    Dus ik las dat je inspiratie had voor Second Best? *O*

    I HAVE. 8) Haha, ineens tijdens een liedje op de radio terwijl ik een kerel aan het afrekenen was bij de kassa. Was echt even van: "Wow, waar kwam dat vandaan?" x)


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    I HAVE. 8) Haha, ineens tijdens een liedje op de radio terwijl ik een kerel aan het afrekenen was bij de kassa. Was echt even van: "Wow, waar kwam dat vandaan?" x)

    Yesssss. Ik ben echt inspiratieloos voor die wedstrijd van Duitsland - Nederland en zit echt vast, omy. Hihi. Je naam komt er trouwens al wel in voor!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    (...)
    Yesssss. Ik ben echt inspiratieloos voor die wedstrijd van Duitsland - Nederland en zit echt vast, omy. Hihi. Je naam komt er trouwens al wel in voor!

    Ohh how come? =3 Waar zit je vast? You know I like to help! :Y)


    ars moriendi

    Ozil schreef:
    Jongens moeten eens één keertje ongesteld zijn.:Y)

    HAHA, ze zouden nooit meer zeuren voor de rest van hun leven.


    The odds are néver in our favor.

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Wordt je zo dik van.. D:

    Ik word er niet dik van hoor, maar ik gebruik hem meestal alleen in de zomervakantie

    Knight schreef:
    (...)
    HAHA, ze zouden nooit meer zeuren voor de rest van hun leven.


    Idd.(: Bovendien gun ik alle jongens dat wel een keer.


    There is nothing more badass than being yourself

    Huntelaar schreef:
    Wordt je zo dik van.. D:

    Like I care. Ik ben liever dik dan elke keer zo'n bloedbad. Want het is niet een beetje bij mij, nee, mijn hele bed zit gewoon onder dan. En ik val ALTIJD flauw, zoveel bloedverlies heb. En de rest qua details bespaar ik je, maar het is écht erg bij mij.

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Ohh how come? =3 Waar zit je vast? You know I like to help! :Y)

    Eh, wedstrijd begint nét, maar ik weet niet wat ik moet laten gebeuren. ;s


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    T0RRES schreef:
    (...)
    Like I care. Ik ben liever dik dan elke keer zo'n bloedbad. Want het is niet een beetje bij mij, nee, mijn hele bed zit gewoon onder dan. En ik val ALTIJD flauw, zoveel bloedverlies heb. En de rest qua details bespaar ik je, maar het is écht erg bij mij.

    OMG O.o, das wel héél ernstig.


    The odds are néver in our favor.

    T0RRES schreef:
    (...)
    Like I care. Ik ben liever dik dan elke keer zo'n bloedbad.

    Nah ik niet, ik ben een tijdje aan de dikkere kant geweest en dat wil ik nevernooit meer. Nu voel ik me met uitgaan tenminste sexy, haha. :9~


    ars moriendi

    Aria schreef:
    (...)
    Eh, wedstrijd begint nét, maar ik weet niet wat ik moet laten gebeuren. ;s

    Hmm je kunt stukken skippen hè? Ik heb mijn wedstrijd ook maar heel kort beschreven, en vooral wedstrijden die er niet zo toe doen, kun je kort houden.


    ars moriendi

    Knight schreef:
    OMG O.o, das wel héél ernstig.

    Like I said. En als je dat ELKE maand hebt, een bed vol en flauwvallen dan ren je naar de apotheek voor de pil.

    Huntelaar schreef:
    Nah ik niet, ik ben een tijdje aan de dikkere kant geweest en dat wil ik nevernooit meer. Nu voel ik me met uitgaan tenminste sexy, haha.

    Uitgaan ga ik nooit. Ik bemoei me sowieso al nauwelijks met jongens. En echt dik ben ik niet. Heb een buikje maar dat is het c:


    ---

    GIRLS, IK GA ETEN. Voor zover dat lukt met zulke buikpijn althans (';

    T0RRES schreef:
    (...)
    Like I care. Ik ben liever dik dan elke keer zo'n bloedbad. Want het is niet een beetje bij mij, nee, mijn hele bed zit gewoon onder dan. En ik val ALTIJD flauw, zoveel bloedverlies heb. En de rest qua details bespaar ik je, maar het is écht erg bij mij.


    Tegen dat flauwvallen kun je volgens mij wel wat bij de dokter krijgen.
    Bij mij is het de ene keer erg, de andere keer niet. Maar ik heb het denk ik liever erg, want dan heb ik qua buikpijn enzo veel minder last!


    There is nothing more badass than being yourself

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Hmm je kunt stukken skippen hè? Ik heb mijn wedstrijd ook maar heel kort beschreven, en vooral wedstrijden die er niet zo toe doen, kun je kort houden.

    Hmm, ja weet ik, hahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.