• Hooi,

    Ik ben aan het sparen voor een mobiel niet duurder dan tussen de 250,- en 300,-.
    Het moet android zijn en het liefste met touchscreen. óf touchscreen mét qwerty toetsenbord.
    Géén Blackberry alsjeblieft.
    Weet iemand een goede mobiel? Ik ben al druk aan het sparen maar ik kan er maar niet uitkomen.
    Ik wil graag een Samsung galaxy, maar weet niet welke van de zovele. :S
    Nog andere merken?

    O o o, en mijn eigen simmetje moet er in kunnen.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 12:53 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Je moet iig geen Samsung Galaxy S nemen, die eerste iig niet. Ik heb hem en na een tijdje is het gewoon echt een rotding. Hij loopt bij mij steeds vast en schakelt zichzelf uit en weet ik wat. Echt geen aanrader!

    Bingley schreef:
    Je moet iig geen Samsung Galaxy S nemen, die eerste iig niet. Ik heb hem en na een tijdje is het gewoon echt een rotding. Hij loopt bij mij steeds vast en schakelt zichzelf uit en weet ik wat. Echt geen aanrader!


    Mijn moeder zelfs heeft de s2 en die valt wel mee hoor. :}


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb een nokia. Zo'n koelkast-ding. (krul)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ik heb net sinds donderdag de Samsung Galaxy Ace 2. Hij voldoet aan jouw wensen! Hier vind je meer specificaties. Hij bevalt mij heel goed!


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    1 woord: Samsung.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik wou iPhone 4s zeggen, maar zo te zien gaat dat niet...


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik heb nu een Samsung c3222 chat. Valt 20.000 keer en doet het nog xd, Samsung is gewoon mijn merk, mijn eerste mobiel was ook een samsung, dus vandaar dat ik daar naar vraag :}

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 12:55 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    imlove schreef:
    Ik heb net sinds donderdag de Samsung Galaxy Ace 2. Hij voldoet aan jouw wensen! Hier vind je meer specificaties. Hij bevalt mij heel goed!


    Ik heb de site opgeslagen, dank je. :)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    De Samsung Galaxy Y is prettig ;3. Hij is niet al te duur en is makkelijk te gebruiken.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik zou voor een Galaxy Y gaan. Die is volgens mij geen €250,- maar het is wat mij betreft de beste in de Samsung Galaxy lijn.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Samsung Galaxy Y.


    Your make-up is terrible

    Als je dan al zoveel geld te besteden hebt voor een mobiel neem dan geen Samsung Galaxy Y. Voor dat geld kun je veel betere en veel snellere mobiels krijgen zoals de LG Optimus L7. Groot beeldscherm, nieuwste android (dat heeft de Galaxy Y niet), snellere processor (dus de telefoon is sneller), meer geheugen (dus loopt hij minder snel vast) en meer opslagplaats (dus je kunt meer fotos, muziek en apps erop zetten.)

    Foto ervan:



    Specificaties:
    Hier te vinden

    Vergelijking tussen de Galaxy Y en de Optimus L7

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 13:28 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb nu een samsung galaxy ace en die werkt heel goed. Nog geen problemen mee gehad.


    Happy Birthday my Potter!

    En anders de Alcatel OT-995 Ultra Zwart. Die is iets minder goed maar alsnog veel beter dan de Galaxy Y.

    Foto:



    Specificaties:
    Hier te vinden

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 13:34 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    De galaxy gio is ook een fijn dingetje!!


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28