• Hooi,

    Ik ben aan het sparen voor een mobiel niet duurder dan tussen de 250,- en 300,-.
    Het moet android zijn en het liefste met touchscreen. óf touchscreen mét qwerty toetsenbord.
    Géén Blackberry alsjeblieft.
    Weet iemand een goede mobiel? Ik ben al druk aan het sparen maar ik kan er maar niet uitkomen.
    Ik wil graag een Samsung galaxy, maar weet niet welke van de zovele. :S
    Nog andere merken?

    O o o, en mijn eigen simmetje moet er in kunnen.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 12:53 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hmmm, die LG lijkt me ook wel cool.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb zelf Samsung Galaxy s plus, een fijn ding.

    Maar na een tijdje schakelt die zichzelf uit als die het te druk krijgt en wordt warm. Ik kan ook niks meer downloaden of bijwerken van de market. Dat doet die dus alleen bij mij.

    Klaine4Ever schreef:
    Hmmm, die LG lijkt me ook wel cool.

    Als ik het geld heb koop ik hem meteen :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Pariah schreef:
    Ik zou voor een Galaxy Y gaan. Die is volgens mij geen €250,- maar het is wat mij betreft de beste in de Samsung Galaxy lijn.

    Ik ben het hier wel mee eens.


    The odds are néver in our favor.

    Ik wilde blackberry zeggen. Maar aangezien je die niet wilt.. Maar Blackberrys zijn gewoon rare telefoons, de ene is fijn de ander kut. Zoals die van mij, die heb ik al langer als een jaar en die is letterlijk onverwoestbaar, mijn zusje koopt precies hetzelfde model. Die typt veel anders en dat scrolldingetje ook, maar tóch is het hetzelfde model. En dat is bij andere mensen ook. Blackberrys zijn net mensen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    De nieuwe LG Prada is pretty! ;D

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 14:52 ]


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    ImAwesome schreef:
    Ik wilde blackberry zeggen. Maar aangezien je die niet wilt.. Maar Blackberrys zijn gewoon rare telefoons, de ene is fijn de ander kut. Zoals die van mij, die heb ik al langer als een jaar en die is letterlijk onverwoestbaar, mijn zusje koopt precies hetzelfde model. Die typt veel anders en dat scrolldingetje ook, maar tóch is het hetzelfde model. En dat is bij andere mensen ook. Blackberrys zijn net mensen.

    Haha, dit! So true.


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Ik vind LG echt een kut merk.
    Ik heb er twee gehad, en die waren beiden na een jaar naar de knoppen, hielden het plots zomaar voor bekeken, ik ontving berichten niet, kon mijn voicemail niet altijd beluisteren. Het waren twee heel verschillende modellen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gancanagh schreef:
    Ik vind LG echt een kut merk.
    Ik heb er twee gehad, en die waren beiden na een jaar naar de knoppen, hielden het plots zomaar voor bekeken, ik ontving berichten niet, kon mijn voicemail niet altijd beluisteren. Het waren twee heel verschillende modellen.


    Dat ligt niet aan LG maar aan je provider hoor.


    Your make-up is terrible

    Gancanagh schreef:
    Ik vind LG echt een kut merk.
    Ik heb er twee gehad, en die waren beiden na een jaar naar de knoppen, hielden het plots zomaar voor bekeken, ik ontving berichten niet, kon mijn voicemail niet altijd beluisteren. Het waren twee heel verschillende modellen.

    Dat komt door je provider, dat heeft niks te maken met de LG. Ik heb zelf een LG en die werkt geweldig.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Elise welke merk heb je nu?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Samsung is een goed merk c:

    Maar de Galaxy S 2 is niet zo goed hoor.
    Mijn broer heeft die en doordat die in zijn broekzak zat is er een barst in gekomen. Hij raakt ook rap oververhit en blokkeert echt heel vaak.

    En de 3 kost echt ongelooflijk veel maar is veel te groot om in je broekzak te krijgen xd

    Samsung Galaxy Ace, die heeft mijn zusje en hij is heel fijn. Het is met touchscreen en het menu werkt echt heel fijn. Alles kun je snel en makkelijk vinden en je snapt het mobieltje snel.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Mijn broer heeft een fijne.. ff vragen hoor


    Tijd voor koffie.

    Hmm, nee, sorry, die had geen Qwerty


    Tijd voor koffie.