• Naruto RPG


    Story:
    Je woont in het prachtige Konoha Gevestigde in de Hidden leaf. Je staat op het punt om een nieuw leven te beginnen als Shinobi voor de Hidden Leaf, een leven vol avontuur, vijanden, gevaren en liefde

    Regels:
    1) Maak minimaal 1 jongen en 1 meisje aan en speel ze alsjeblieft ook allebei
    2)Liefst ook een Officieel karakter in Naruto, of je hem OC of OOC laat zijn mag je zelf kiezen, Netz als of je je aan de Officiële verhaal lijn wilt houden, alleen de Akatsuki mag hem niet peren naar Konoha, andersom wel maar met een rede xD
    3)16/18+ mag, Yaoi Yuri en alles wat je kunt verzinnen, als je maar toestemming hebt van de ander
    4) Raping either Mag ook, met toestemming van de eigenaar van je slachtoffer
    5) Houw gevechten eerlijk, als Genin win je het niet van een Akatsuki lid
    6) Over power je Kekke genkai/kracht niet en heb er vrede mee als je een gevecht verliest
    7) De tijd dat je in het ziekenhuis ligt/dat je last hebt van je wonden mag je zelf kiezen, zolang je er
    8) maar 1 post aan besteed na het verliezen van een gevecht
    9) voor kinderen een aparte lijst maken invul oefening maken
    10) Voor ideeën, dingen die je niet aanstaan, klaag brieven en doodsbedreigingen moet je naar de gene die Hokage is op dat moment xD
    11) Niemand buitensluiten, houw het leuk, al die dingen
    12) Belangrijkste regel: HAVE FUN

    De Invul oefening:
    Naam+achternaam:
    Leeftijd:
    Clan:
    Beschrijving Kekke genkai/sterkste Jutsu:
    Chakra element:
    Niveau:
    Familie:
    Karakter:
    Extra:
    Uiterlijk beschrijving en of Plaatje:

    Lijst van Acedemi studenten:
    [Nieuwe]
    Konohamaru
    [Nog voor een 2 dagen]
    Naruto
    Sasuke
    Sakura
    Lijst van Genin:
    Lee
    Neji
    tenten
    Namika~Miekiechan
    Lijst van Chuunin:
    Iruka ~ tijdelijk Miekechan, tot de team verdeling
    Lijst van Jounin:
    Kakashi
    Asuma
    Guy
    Kaida~Bonita
    Kenji~Bonita
    Keadi~Miekiechan
    Lijst van Anbu:
    Kumi~Aimeka
    Lijst van kages:
    3 hokage~Miekechan
    Lijst van S-rank Ninja/missin ninja:
    Orochimaru
    Ryota~Aimeka
    [Akatsuki]
    Itachi
    Kisame
    Hidan
    Kakuzu
    Tobi
    Deidara
    Sasori
    Konan
    Pain/Nagato
    Zetsu


    Mis je iets of nog toevoegingen, Zeg het maar

    Nieuw inkomen? mag altijd (A) kies zelf maar hoe je in de leaf te recht bent gekomen
    Verlaten? Verhuis of maak ruzie met een S-rank Ninja zodat hij je van kant maakt

    [ bericht aangepast op 4 aug 2012 - 0:31 ]


    live your life as a true shinobi

    Ryota; *haalt rustig de kunai uit het broodje, legt het geld voor de kassa neer en draait zich rustig om* Ook leuk jou weer te zien Keadi.. *eet rustig het broodje op* Nee, ik eet de hele dag door.. En vetzak, hmm, nee, dat ben ik niet.. *klopt op zijn sixpack wat achter zijn kleren en mantel verscholen zit*


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Keadi: X kijkt ligt verast als hij het geld bij de kassa legt X 'vanwaar opeens deze verandering van instelling????'


    live your life as a true shinobi

    Ryota; *grijnst* Laten we zeggen dat ik een nieuwe vriendin heb, die me een beetje een andere kijk op de wereld heeft gekeken.. Maar denk niet dat ik de braverik ga uithangen.. *kijkt hem strak aan* Ik zou dol graag tegen je willen vechten, maar ja, jounin vs missin' nin is niet eerlijk, dunkt mij..


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Keadi: 'ach... een beetje verbetering is al goed... zolang je maar niet van arme mensen jat en shinobi vermoord, doe je je best maar' X glimlacht droog en legt zijn handen in zijn nek X 'en voor de duidelijkheid, ik was voorzichtig die keer dat we vochten omdat er onschuldigen waren waar van ik niet wouw dat ze slachtoffer werden... Begrepen'


    live your life as a true shinobi

    Ryota; *grijnst breed* Wil je dan trainen? Naja, trainen.. En ik gebruik niet zomaar onschuldigen om__ Niet meer dan.. *onderbreekt zijn zin en kijkt hem droog aan* Wat heb ik toch sinds ik Kaida heb ontmoet?! *zucht*


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Keadi: 'Ja, goed plan' X kijkt daarna even droog naar hem X 'Ben je verliefd ofz???' X glimlacht onschuldig xD X


    live your life as a true shinobi

    Ryota; *weet zijn gezicht verrassend genoeg vlak te houden* Verliefd? Nooit.. *loopt naar hem toe, grijpt zijn kraag vast met een grijnst en staat binnen een seconde met Keadi op het trainingsveld, neemt afstand van hem en zucht* Zal ik het je iets makkelijker maken en mijn bol weg leggen?


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    keadi: X grinnikt zachtjes en doet ook een paar stappen achteruit X 'Ja is goed' X kijkt naar hem X 'Vertel, wie is het??? een Kunoichi van de hidden leaf'


    live your life as a true shinobi

    Ryota; *schudt zijn hoofd en legt zijn bol voorzichtig weg, doet er een jutsu op dat ie niet kapot kan en draait zich om naar Keadi* Niemand.. Tenminste, ze is anders dan anderen, ze is erg ... Gehecht aan haar familie, en gaat morgen trouwen *knarst met zijn tanden over elkaar en laat zijn mantel van zijn schouders afglijden*


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Keadi: X Kijkt licht meeleven naar hem X 'aw man, dat is niet leuk voor je...' X gaat daarna wel klaarstaan voor het gevecht en haalt iets uit zijn wapen zakje X


    live your life as a true shinobi

    Ryota; Best wel.. Ze wil dat haar ouders trots op haar zijn, maar ze wil ook verliefd zijn.. Ik weet niet wat ik met haar aan moet.. Ze trekt me aan, maar ik heb heel er moeite met me niet te laten gaan en haar te verleiden.. *blijft gewoon staan zoals hij staat* O, 1 dingetje.. *trekt zijn shirt uit* Ik wil niet dat ie kapot gaat.. *strijkt een paar pluisjes van zijn shirt van zijn sixpack*


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Keadi: 'Hmm, kaida niet????' X zucht zacht X 'ik snap precies waar je vandaan komt' X haalt rustig een soort pil uit het tasje X 'hmm... weet je zeker dat je niet ook je broek uit gaat doen, straks krijg je er modder op' X grinnikt droog X


    live your life as a true shinobi

    Ryota; *kijkt hem droog aan* Dude, je lette niet op; ik heb haar net al genoemd, bij de winkel.. Door haar ben ik iets verandert.. *schudt zijn hoofd* Nee, ik heb hier meerdere van.. En je zou willen dat ik in mijn boxer voor je sta *is sarcastisch en maakt achter zijn rug een sign voor een ijsdraak* Ready?


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Keadi: X rolt even met zijn ogen X 'Je hebt geen namen gebruikt en Natuurlijk zou ik dat willen zien' X neemt de pil in X 'Jup, start maar'


    live your life as a true shinobi

    Ryota; *kijkt Keadi aan* Ik ga je niet rapen hoor.. Waar the hell is die pil voor! *kijkt hem vragend aan, stuurt een simpele ijsdraak op Keadi af*


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin