• Naruto RPG


    Story:
    Je woont in het prachtige Konoha Gevestigde in de Hidden leaf. Je staat op het punt om een nieuw leven te beginnen als Shinobi voor de Hidden Leaf, een leven vol avontuur, vijanden, gevaren en liefde

    Regels:
    1) Maak minimaal 1 jongen en 1 meisje aan en speel ze alsjeblieft ook allebei
    2)Liefst ook een Officieel karakter in Naruto, of je hem OC of OOC laat zijn mag je zelf kiezen, Netz als of je je aan de Officiële verhaal lijn wilt houden, alleen de Akatsuki mag hem niet peren naar Konoha, andersom wel maar met een rede xD
    3)16/18+ mag, Yaoi Yuri en alles wat je kunt verzinnen, als je maar toestemming hebt van de ander
    4) Raping either Mag ook, met toestemming van de eigenaar van je slachtoffer
    5) Houw gevechten eerlijk, als Genin win je het niet van een Akatsuki lid
    6) Over power je Kekke genkai/kracht niet en heb er vrede mee als je een gevecht verliest
    7) De tijd dat je in het ziekenhuis ligt/dat je last hebt van je wonden mag je zelf kiezen, zolang je er
    8) maar 1 post aan besteed na het verliezen van een gevecht
    9) voor kinderen een aparte lijst maken invul oefening maken
    10) Voor ideeën, dingen die je niet aanstaan, klaag brieven en doodsbedreigingen moet je naar de gene die Hokage is op dat moment xD
    11) Niemand buitensluiten, houw het leuk, al die dingen
    12) Belangrijkste regel: HAVE FUN

    De Invul oefening:
    Naam+achternaam:
    Leeftijd:
    Clan:
    Beschrijving Kekke genkai/sterkste Jutsu:
    Chakra element:
    Niveau:
    Familie:
    Karakter:
    Extra:
    Uiterlijk beschrijving en of Plaatje:

    Lijst van Acedemi studenten:
    [Nieuwe]
    Konohamaru
    [Nog voor een 2 dagen]
    Naruto
    Sasuke
    Sakura
    Lijst van Genin:
    Lee
    Neji
    tenten
    Namika~Miekiechan
    Lijst van Chuunin:
    Iruka ~ tijdelijk Miekechan, tot de team verdeling
    Lijst van Jounin:
    Kakashi
    Asuma
    Guy
    Kaida~Bonita
    Kenji~Bonita
    Keadi~Miekiechan
    Lijst van Anbu:
    Kumi~Aimeka
    Lijst van kages:
    3 hokage~Miekechan
    Lijst van S-rank Ninja/missin ninja:
    Orochimaru
    Ryota~Aimeka
    [Akatsuki]
    Itachi
    Kisame
    Hidan
    Kakuzu
    Tobi
    Deidara
    Sasori
    Konan
    Pain/Nagato
    Zetsu


    Mis je iets of nog toevoegingen, Zeg het maar

    Nieuw inkomen? mag altijd (A) kies zelf maar hoe je in de leaf te recht bent gekomen
    Verlaten? Verhuis of maak ruzie met een S-rank Ninja zodat hij je van kant maakt

    [ bericht aangepast op 4 aug 2012 - 0:31 ]


    live your life as a true shinobi

    Kumi; Dus, je wil zeker weten hoe Kana nu is? *trekt haar leren jack over haar hemdje aan en steekt haar handen in haar broek* Nou, waar moet ik beginnen..?
    Ryota; *lacht zacht* Jounin zijn is slap.. Ik ben best dom geweest door mijn clan te vermoorden vóór ik Kage werd van mijn stadje.. Ach ja, het was het waard.. *grijnst* Mijn naam kom je niet te weten, doe je best, maar als je slim bent, weet je mijn naam al.. Sayonara, sukkel *draait zich om en loopt rustig weg*


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Namika: 'Euhm, tja, begin maar met hoe het met hem is...heeft hij het een beetje okay en alles??' X glimlacht vriendelijk X
    Keadi: X Voelt zijn ego deuken... en dat vind hij niet echt geweldig X 'Ey, ik was nog niet klaar met jouw hoor!!!' X gooit een set kunai's naar hem X


    live your life as a true shinobi

    kaida:*kloot wat met haar krachten en lacht als ze een jongen ziet invriezen naar wie kunais werden gegooit*
    kenji: kaida'tje toch. weer is met je krachten aan het spelen*zeg ik grijnzend als ik naast keadi sta en kaida de jongen zie bevriezen*


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Kumi; *grinnikt* Hij doet het prima, hij is niet de snuggerste, maar wel de grootste perv, erger nog dan Jiraya-sama was.. Hij heeft een klein huisje, aan de rand van de stad. En van Kana zou je het niet zeggen, maar hij onderhoudt het huis erg goed..
    Ryota; *zucht en blijft doorlopen terwijl de kunai's door zijn lichaam gaan zonder hem pijn te doen* Ik wel met jou..


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Namika: X grinnikt zacht X 'Das mooi om te horen... weet zijn vriendinnetje dat hij zo'n perv is.. of heeft hij er nog geen???'
    Keadi: X doet een epic Sai move en laat een soort Inkt leeuwen op hem af rennen (A) X


    live your life as a true shinobi

    kaida:*zucht en land tussen het gevecht en laat de jongens en aanvallen in een kooi van ijs zitten* geeen ruzie waar ik bij ben
    kenji: laat me gaan ik zoek nog een meisje voor vannacht en nee ik neem niet jou pancake


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Keadi: 'grapjas' X glimlacht vriendelijk naar kaida X 'ik probeer hem alleen te laten betalen voor de dingen die hij heeft gejat van hard werkende mensen'


    live your life as a true shinobi

    Kumi; *schudt haar hoofd* Hij heeft het laatst uit gemaakt omdat ze hem bedroog.. Hij deed er erg onverschillig over, en toen hij zei dat meisjes af en toe gewoon speeltjes zijn.. Toen heb ik hem een mep verkocht.. Meisjes speeltjes, tsk.. *gromt eventjes en heeft donkerdere ogen* Maar goed..
    Ryota; *blijft door lopen en negeert de leeuwen*


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    kaida: laat mij maar*pakt ryota bij zijn schouder en sleurt hem mee terug* eens denken
    kenji: rape hem


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Kumi; *blijft kletsen met Nakima*
    Ryota; *zucht, schudt haar hand af, doet langzaam zijn capuchon af en opent zijn ogen* Nu blij? *draait zich om* Baka;s.. Allemaal baka's.. *is opeens verdwenen en rent over de daken*


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    kaida: en bedankt*zucht* ik kon beter thuis blijven
    kenji: kom op pancake. je kan nu een avontuur hebben met keadi in zijn kamer. ik ga opzoek naar een lekker meisje die geen pancake is


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Keadi: X zucht zacht en haalt geld uit zijn eigen portomonee X 'nauwja, we hebben het geprobeert'
    Namika: 'heeft hij dat echt gezegd??? tss...' X schud langzaam der hoofd X 'moeten we hem maar snel weer afleren... als die speeltjes wilt zullen we hem wel afzetten bij de bartsmit'

    [ bericht aangepast op 4 aug 2012 - 22:01 ]


    live your life as a true shinobi

    Kumi; *loopt een straatje met haar in en ziet Kaida, Keadi en Kenji die er een beetje moe uit zien, schenkt geen aandacht aan ze en veegt sierlijk haar haren naar achter als ze Kenji ziet* Doen we *grijnst* Maar echt, hij is echt een perv geworden, vroeger was ie leuker..
    Ryota; *zit droog op het dak naar iedereen te kijken en heeft zijn capuchon weer over zijn hoofd en gezicht getrokken* Baka baka baka.. Allemaal baka's daar..


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    kaida:*geeft kenji een klap* nee gewoon niet. en je mag mijn team mate dan zijn maar zo praat je niet tegen mij en ik heb cup c niet a
    kenji: toch zijn ze klein


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Namika: X grinnikt zachtjes en rekt zich even uit X 'ach, misschien heeft hij gewoon liefdes verdriet... hij word vast snel weer normaal'
    Keadi: X zucht zachtjes X 'Ik ga die man zijn geld terug brengen... ik zie jullie later wel weer okay'


    live your life as a true shinobi