• Naruto RPG


    Story:
    Je woont in het prachtige Konoha Gevestigde in de Hidden leaf. Je staat op het punt om een nieuw leven te beginnen als Shinobi voor de Hidden Leaf, een leven vol avontuur, vijanden, gevaren en liefde

    Regels:
    1) Maak minimaal 1 jongen en 1 meisje aan en speel ze alsjeblieft ook allebei
    2)Liefst ook een Officieel karakter in Naruto, of je hem OC of OOC laat zijn mag je zelf kiezen, Netz als of je je aan de Officiële verhaal lijn wilt houden, alleen de Akatsuki mag hem niet peren naar Konoha, andersom wel maar met een rede xD
    3)16/18+ mag, Yaoi Yuri en alles wat je kunt verzinnen, als je maar toestemming hebt van de ander
    4) Raping either Mag ook, met toestemming van de eigenaar van je slachtoffer
    5) Houw gevechten eerlijk, als Genin win je het niet van een Akatsuki lid
    6) Over power je Kekke genkai/kracht niet en heb er vrede mee als je een gevecht verliest
    7) De tijd dat je in het ziekenhuis ligt/dat je last hebt van je wonden mag je zelf kiezen, zolang je er
    8) maar 1 post aan besteed na het verliezen van een gevecht
    9) voor kinderen een aparte lijst maken invul oefening maken
    10) Voor ideeën, dingen die je niet aanstaan, klaag brieven en doodsbedreigingen moet je naar de gene die Hokage is op dat moment xD
    11) Niemand buitensluiten, houw het leuk, al die dingen
    12) Belangrijkste regel: HAVE FUN

    De Invul oefening:
    Naam+achternaam:
    Leeftijd:
    Clan:
    Beschrijving Kekke genkai/sterkste Jutsu:
    Chakra element:
    Niveau:
    Familie:
    Karakter:
    Extra:
    Uiterlijk beschrijving en of Plaatje:

    Lijst van Acedemi studenten:
    [Nieuwe]
    Konohamaru
    [Nog voor een 2 dagen]
    Naruto
    Sasuke
    Sakura
    Lijst van Genin:
    Lee
    Neji
    tenten
    Namika~Miekiechan
    Lijst van Chuunin:
    Iruka ~ tijdelijk Miekechan, tot de team verdeling
    Lijst van Jounin:
    Kakashi
    Asuma
    Guy
    Kaida~Bonita
    Kenji~Bonita
    Keadi~Miekiechan
    Lijst van Anbu:
    Kumi~Aimeka
    Lijst van kages:
    3 hokage~Miekechan
    Lijst van S-rank Ninja/missin ninja:
    Orochimaru
    Ryota~Aimeka
    [Akatsuki]
    Itachi
    Kisame
    Hidan
    Kakuzu
    Tobi
    Deidara
    Sasori
    Konan
    Pain/Nagato
    Zetsu


    Mis je iets of nog toevoegingen, Zeg het maar

    Nieuw inkomen? mag altijd (A) kies zelf maar hoe je in de leaf te recht bent gekomen
    Verlaten? Verhuis of maak ruzie met een S-rank Ninja zodat hij je van kant maakt

    [ bericht aangepast op 4 aug 2012 - 0:31 ]


    live your life as a true shinobi

    keadi: X Steekt de kunai langs zijn hoofd in de muur X 'Dat is jammer, want je komt met mij mee... nu'
    Namiko: X hoort over het gestolen voedsel X


    live your life as a true shinobi

    Ryota; *grijnst, duwt Keadi aan de kant als of hij een blad is en staart goedkeurend naar Kaida* Die is de volgende ..
    Kumi; *blijft beleefd glimlachen en trekt haar blote topje goed* Zin om te wandelen? *likt uitdagend over het ijsje wat ze net snel gekocht heeft*


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    kaida:*hoort wat hij zegt en geeft hem een klap in zijn gezicht met een stuk steen als ze hem aankijkt* dat hoorde ik
    kenji: ik weet wel iets beter


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Ryota; *lacht* Ach schatje, trek het je niet aan.. Je bent knap, en absoluut geen pancake, zoals dat vriend gevalletje van je beweert.. Je bent de knapste vrouw die ik ooit ben tegen gekomen.. En geloof me, dat zijn er veel.. *glimlacht lief naar haar*
    Kumi; Oe, vertel, ik wil het graag weten *glimlacht verleidelijk en likt langzaam en steeds uitdagender van haar ijsje*


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    kaida:*kijkt hem aan* een ik en kenji zijn beste vrienden. hij noemt me pancake omdat ik deze cup pas een maand heb en daarvoor had ik zowat niks. en ik moet je niet en ik ben je schatje niet
    kenji: wil je me vergezellen deze nacht


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Keadi: X begint aan een set Jutsu's X
    Namiko: X heeft de laatste stuk staan kijken naar de 2 jongens en legt der hand op Keadi's Schouder X 'zal ik deze anders regelen, gevechten zijn niet echt je ding weet je nog' X glimlacht lief naar der oude team made en maakt der haar los omdat ze al heeft gezien dat hij een perv is X


    live your life as a true shinobi

    Ryota; *streelt over haar wang en kijkt haar doordringend aan* Volgens mij is het zelden dat knappe vrouwen zo snel een best wel grote cup krijgen.. Erg.. Zeldzaam.. *grijnst en doet de verleiding die hij altijd doet met zijn ogen bij vrouwen*
    Kumi; *Is op haar hoede maar blijft in haar rol* Hmmm, ik kan jammer genoeg niet, ik moet om 11 uur slapen, als ik later ga slapen.. Dan kan het goed mis zijn.. *weet dat het niet waar is, als het maar zelden blijft en niet elke nacht gaat gebeuren*


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Keadi: X knikt en loopt met een stukje met der mee X
    Namiko: X loopt naar de 2 en glimlacht vrolijk X 'Heeyyy Kaida' X rent vrolijk naar der toe en komt naast der staan X 'Hmm Sorry... is dit een vriend van je???'


    live your life as a true shinobi

    Ryota; *kijkt naar Namika, rolt met zijn ogen en drukt een klein kusje op Kaida's wang voor hij recht gaat staan en de capuchon van zijn hoofd doet*
    Kumi; *leunt tegen Kenji aan en likt nog steeds uitdagend van haar ijsje*


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Kaida: dat komt door mijn krachten en heey en nee dit is gewoon een player
    Kenji: dat redden we makkelijk kumi


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Ryota; *grijnst, ademt met een lachje uit en prikt in haar zij op een zwakke plek waardoor ze op de grond zakt* Vaarwel, baka's *tilt Kaida op en loopt rustig weg over de daken*
    Kumi; *giechelt, likt extra iets harder wardoor het ijs op haar shirt valt, precies op haar bh* Verdorie! *probeert het ijs eraf te halen maar het lukt niet en onderdrukt een grijns* Kenji-kunn?? *klinkt zoet* Kunnen we eerst langs mijn huis? Ik moet een schoon shirt aantrekken *wijst naar de vlek*


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Kaida:*gromt zacht* los
    kenji: kom maar mee sexy je mag van mij een shirt hebben


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Ryota; Sorry schatje, je bent van mij *kust haar wang* Voor altijd *grijnst evil*
    Kumi; *staat op* Arigatou. Kenji-kun *drukt een kusje op zijn wang*


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Kaida: uhm nee. Ik ben al verloofd en mijn ouders wilen dat ik met iemand trouw met de juiste rang
    kenji: kom je princess


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Ryota; Wie kan hoger scoren dan een anbu die bijna kazekage geworden is, maar zijn clan vermoorde als opdracht?
    Kumi; Hai, prins *pakt zijn hand en houd haar jack voor haar borst*


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin