• Naruto RPG


    Story:
    Je woont in het prachtige Konoha Gevestigde in de Hidden leaf. Je staat op het punt om een nieuw leven te beginnen als Shinobi voor de Hidden Leaf, een leven vol avontuur, vijanden, gevaren en liefde

    Regels:
    1) Maak minimaal 1 jongen en 1 meisje aan en speel ze alsjeblieft ook allebei
    2)Liefst ook een Officieel karakter in Naruto, of je hem OC of OOC laat zijn mag je zelf kiezen, Netz als of je je aan de Officiële verhaal lijn wilt houden, alleen de Akatsuki mag hem niet peren naar Konoha, andersom wel maar met een rede xD
    3)16/18+ mag, Yaoi Yuri en alles wat je kunt verzinnen, als je maar toestemming hebt van de ander
    4) Raping either Mag ook, met toestemming van de eigenaar van je slachtoffer
    5) Houw gevechten eerlijk, als Genin win je het niet van een Akatsuki lid
    6) Over power je Kekke genkai/kracht niet en heb er vrede mee als je een gevecht verliest
    7) De tijd dat je in het ziekenhuis ligt/dat je last hebt van je wonden mag je zelf kiezen, zolang je er
    8) maar 1 post aan besteed na het verliezen van een gevecht
    9) voor kinderen een aparte lijst maken invul oefening maken
    10) Voor ideeën, dingen die je niet aanstaan, klaag brieven en doodsbedreigingen moet je naar de gene die Hokage is op dat moment xD
    11) Niemand buitensluiten, houw het leuk, al die dingen
    12) Belangrijkste regel: HAVE FUN

    De Invul oefening:
    Naam+achternaam:
    Leeftijd:
    Clan:
    Beschrijving Kekke genkai/sterkste Jutsu:
    Chakra element:
    Niveau:
    Familie:
    Karakter:
    Extra:
    Uiterlijk beschrijving en of Plaatje:

    Lijst van Acedemi studenten:
    [Nieuwe]
    Konohamaru
    [Nog voor een 2 dagen]
    Naruto
    Sasuke
    Sakura
    Lijst van Genin:
    Lee
    Neji
    tenten
    Namika~Miekiechan
    Lijst van Chuunin:
    Iruka ~ tijdelijk Miekechan, tot de team verdeling
    Lijst van Jounin:
    Kakashi
    Asuma
    Guy
    Kaida~Bonita
    Kenji~Bonita
    Keadi~Miekiechan
    Lijst van Anbu:
    Kumi~Aimeka
    Lijst van kages:
    3 hokage~Miekechan
    Lijst van S-rank Ninja/missin ninja:
    Orochimaru
    Ryota~Aimeka
    [Akatsuki]
    Itachi
    Kisame
    Hidan
    Kakuzu
    Tobi
    Deidara
    Sasori
    Konan
    Pain/Nagato
    Zetsu


    Mis je iets of nog toevoegingen, Zeg het maar

    Nieuw inkomen? mag altijd (A) kies zelf maar hoe je in de leaf te recht bent gekomen
    Verlaten? Verhuis of maak ruzie met een S-rank Ninja zodat hij je van kant maakt

    [ bericht aangepast op 4 aug 2012 - 0:31 ]


    live your life as a true shinobi

    Kaida: het gaat niet om ninja rang maar juist om de clan
    kenji:*flitst naar zijn huis en neemt der mee naar zijn kamer en legt der op het bed*


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Ryota; *haalt zijn schouders op* Is de Makara-clan goed genoeg voor het prinsesje? *is best sarcastisch*
    Kumi; *gaat zitten en wijst weer onschuldig naar de vlek* Mag ik eerst een ander shirt aan, Kenji-kun?


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Kaida: geen idee. Mijn ouders hebben iemand gekozen waardoor er een grote kans is dat mijn nakomelingen dezelfde krachten als mij hebben
    kenji: dat heb je niet nodig sweetheart*trekt haar kleding tot haar ondergoed uit en heeft zelf alleen nog een boxer aan*


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Ryota; Interessant.. *kijkt naar haar* Het verbaasd me dat je me niet herkent hebt..
    Kumi; *blijft zitten en is extra voorzichtig* Wat doe je, Kenji-kun? *klinkt nog steeds onschuldig, maar oplettender dan eerst*


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Kaida: hoe bedoel je. Dit is de eerste keer dat ik je zie en nee je bent niet mijn verloofde
    kenji: stt je zal het heerlijk vinden*zoent der liefdevol en gaat boven der hangen en maakt de vast met onzichtbare boeien*


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Ryota; *facepalm* Nou, ben je een beruchte missin' nin, merkt niet eens een knap meisje wie ik ben, gaat lekker.. *zucht en houdt haar weer met 2 handen vast* Nooit gehoord van het anbu lid wat verkozen zou worden als Kazekage in Sunagakure?
    Kumi; *slikt en trekt aan de boeien* W-waarom maak je me vast? *heeft heel veel moeite in haar rol te blijven*


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Kaida; nee eigenlijk niet mijn ouders zorgen er altijd voor dat ik zo min mogelijk weet
    kenji: stt dat is iets makkelijker. Babe je bent zo mooi*doet der bh uit en masseert die zacht en neemt dan haar tepel in zijn mond die gelijk hard word*


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Ryota; Hmmmmm... Ik leer je er vanalles over ^^
    Kumi; *weet een kleine kreun binnen te houden* S-stop..! *speelt niet meer het onschuldige meisje maar kijkt hem hard en boos aan*
    (Nu weg naar Alphen a/d Rijn / Archeon, tot vanavond ;3)


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Kaida: hm liever niet
    vader van kaida: kaida meekomen NU en rot joch laat haar los. Ze is al beloofd aan iemand
    kenji: schatje toch het doet even pijn*grijnst en trekt der slip uit en zijn boxer en zet zijn zaakje op haar poesje* een verkeerde beweging en ik ga zonder bescherming in je


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Ryota; *zucht* Nope, she's mine.. *is zonder waarschuwing ergens anders*
    Kumi; *slikt en blijft versteent liggen* Rot op.. Perv..! *rukt haar handen los, trapt hem weg en schiet in haar kleren*


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    kaida: dat was niet slim*verdwijnt ineens in 4 kleuren*
    vader: waarom droeg hij je
    kenji:*grijnst en pakt der vast* waarom wil je het niet schatje.


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Ryota; *zucht* Gonna get you sweetheart..
    Kumi; *probeert zich los te krijgen wat niet lukt* Ik wil nog niet ontmaagd worden..


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    kaida: hij ontvoerde me
    vader: aha en bereid je voor. morgen is je trouwerij dus ga slapen. je moeder en zus blijven bij je
    kenji: had dat eerder gezegd*gromt zacht*


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Ryota; *grijnst breed, staat achter ze, slaat simpel de vader aan de kant en plaatst een seal in Kaida's nek* Zo weet iedereen dat je de mijne bent.. O, en voor ik het vergeet; niets of niemand kan die seal verwijderen *grijnst, kust zacht haar lippen en loopt zuchtend weg*
    Kumi; *grijnst* Nu wil je niet meer hn? *worstelt nog steeds om los te komen* Damn je handen zijn sterk en ruw..


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    kaida:*gromt zacht en knielt naast der vader neer en stuurt water in zijn gezicht* pap help
    vader;*zucht* ga een dag in het vuur zitten
    kaida: hai*loopt naar een speciale kamer en gaat daar zitten terwijl ert vuur oplaait*
    kenji:*gromt* nee weet je hoe ik word als ik mijn trekken niet krijgt*pint der tegen de muur en kijkt der aan met donkere ogen en een pervy grijns*


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3