• Ik ben gek op leraar Muziek & Techniek. En ggeen idee waarom :P
    Techniek: Hij is best streng, maar ik vind hem gewoon leuk xD
    Muziek: Iedereen zegt dat hij Stoned/High/ gedronken heeft omdat hij dikke wallen heeft en rode ogen.En vinden hem eng. Maar ik vind hem leuk :D
    Hebben jullie dat ook? Geen leraar uitkiezen die grappig is. Gewoon een leraar die je leuk vind, maar niet weeet waarom xD


    I live for the applause, you will die for it.

    (...)

    Ik heb altijd diskusies met hem :D
    Echt zo vet,, Meestal gaat het gelijk op,, maar ik geef nooit op:P En hij ook niet,, Door hem,, ga ik zamen met een vriend in een Demat club :D en dan kan ik wel van hem winnen :D Ik weet gewoon zekker,, dat die leraar daar ook op heeft gezeten :P

    Ik móet met hem discussiëren:'D lijkt me vethip..ik heb schijterds leraren


    Why don't you break my heart

    (...)
    Ik móet met hem discussiëren:'D lijkt me vethip..ik heb schijterds leraren


    Ik verzekker je,, je gaat het niet winnen!!
    Niemant wint het van hem,, hij is gewoon een meester ofzo,, maar dan niet in Ns of Wi maar in Discuseeren :P

    Hij is gewoon VetHip,, en Vet is die zkkr,, allen dan op een andere manier >.0


    Dunno ><

    ik vind mijn gast van natuurkunde chill; hij is streng... maar toch relaxed en grappig^^


    I am an idiot, I move.

    De enige echte UMMETUM~~!!!!
    Die is Crapy Ergg Semmetjee


    --

    UMMETUUM GIVE ME GUM GUM


    I live for the applause, you will die for it.

    Ah jah bij ons is er ene op school en dat kan zijn dat je het een hele les over SO hebt in de plaats van TO. Ik heb hem normaal, maar het eerste trimester is hij afwezig (Yes!!!) dat is een pedo echt


    Live life limitless.

    jaa
    frans

    echt ne rare ze
    die heeft et nederlands dictee gwon met 2 fout :O


    Gilles (ll)