• Van buitenaf lijkt deze school genaamd; McFills High een gewone jongens internaat. Iedereen word gelijk behandeld en draagt hetzelfde uniform. Maar dat is wat mensen zien. Tot je er zelf woond.
    Binnenin het internaat, wat ook meteen een school is, spelen zich naast pesterijen en onmogelijke romances ook andere dingen af. Hier op McFills High word ook aan zingen, dansen en toneel gedaan. Op deze school zijn maar een aantal plekken open, maximaal 13 jongens tussen de 16 en 19 jaar kunnen hier terrecht. Alleen als je écht talent hebt om een of alle drie de categoriën te doen word je toegelaten. Op deze school worden ook gewoon lessen gevolgd, zoals Engels, Wiskunde, Aardrijkskunde en dat soort vakken. Maar die duren allemaal maar een half uur, per les. De rest van de dag moeten de jongens zich met hun talent bezighouden.


    Doel een om naar te streven;

    Wanneer de jongens aankomen op McFills High krijgen ze te horen dat over drie weken hun eerste optreden is in de dorpelijke competitie, en dat ze dan geselecteerd kunnen worden om door te gaan naar de stedelijke competitie. Ze moeten dan wel alles op alles zetten en elke dag naar de repetities gaan om hun doel misschien te kunnen behalen.

    Rooster voor de komende drie weken;

    8:30u –Opstaan, aankleden en ontbijten.
    10:00u –Engels.
    10:35u –Aardrijkskunde. Je hebt vijf minuten tijd om van lokaal te wisselen.
    11:05u –Wiskunde.
    11:40u –Biologie.
    12:10u –Boeken wegleggen, even opfrissen oid en dan richting de kantine.
    12:30u –Lunchen.
    12:55u –Ga naar het lokaal waar je moet wezen; Zingen 204, Dansen 107, Toneel 207.
    16:00u –Ga naar de kantine om nog een snack te nemen.
    16:10u –Vanaf nu mag je vrij rondlopen.
    18:00u –Verzamelen in de kantine voor het avondeten.
    19:00u –Gelieve nog en uur te oefenen, leren.
    20:00u –Je mag tot 21:30u Vrij rond lopen.
    21:55u –Graag allemaal op de kamers zijn, omgekleed en wel.
    22:00u –Lichten uit!



    Jongens;

    1- Andrew Brown ||quin98||
    2- Quince Flint Rodriques ||Klaine4Ever||
    3- Anthony Kilian Von Monroe ||Nidiot||
    4- Stephen Francis Greensfield ||Wiarda||
    5- Jayy Brandon Von Monroe ||Nidiot||
    6- Owan Nuro ||MrWolowitz||
    7- Aiden Giovanni Kaine Rodriques.||Klaine4Ever||



    Docenten van de groep;
    1- Zangdocente Angelica Wolfe||Assassin||
    2- Toneel/Dramadocente + Engels Mrs[Sandra]Pellard ||Wiarda||
    3- Toneel/Dramadocent Ryan Stevens ||quin98||
    4- Dansdocent Bradley 'Brad' Noah Horrinson ||Beat||

    Directeur;
    Gregory McFills ||Speelbaar voor iedereen||



    Regels in de school;

    *Na tien uur 'S avonds word er niet meer rondgelopen door de school.
    *Wees optijd bij het ontbijt want om tien uur kun je niets meer halen, en dan heb je pech en zul je moeten wachten tot half een.
    *Als er word gezien dat er iemand gepest word zullen we maatregelen moeten treffen.
    *Wanneer je te laat komt in de les, word er een half uur van het repteren en oefenen afgetrokken, houd er rekening mee dat je dan tijdens optredens achteraan staat. Hoe goed je ook bent.
    *Graag niet rennen over de gangen!
    *Houd rekening met elkaar.
    *Wees beleefd tegen de docenten.
    *Draag altijd je uniform, behalve als je naar bed gaat natuurlijk.
    *Ga 'S nachts niet ronddwalen over de gangen of naar andere toe, want dan staat je corvé te wachten.
    *Dieren zijn strikt verboden op McFills High!
    *Er is genoeg tijd om zelf rond te lopen over het plein en verder, dus ga niet spijbelen, want we weten je te vinden.



    Kamerindeling;

    Eerste verdieping.

    Kamer 2;
    Andrew Brown
    &
    Quince Flint Rodriques.

    Kamer 5;
    Anthony Kilian Von Monroe
    &
    Stephen Francis Greensfield

    Tweede verdieping.

    Kamer 9;
    Jayy Brandon Von Monroe
    &
    Owan Nuro
    &
    Aiden Giovanni Kaine Rodriques

    De docenten slapen verspreid over de verdiepingen.


    RPG Regels;
    -Sluit elkaar niet buiten, stap gerust op iemand af.
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is.
    -Minimaal 2 regels schrijven.
    -Géén Oneliners!
    -OOC graag met haakjes.
    -We beginnen met maximaal 2 personage per Q account.
    -Bestuur alleen je eigen personage!
    -Have fun!


    p.s; Overtreed vooral de schoolregels, dat is leuk >:}

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 20:43 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Je past je bericht aan, zoekt een foto op op Google. Die foto klik je aan, en dan klik je op 'bekijk foto op ware grootte'. Dan kopieer je de URL van die foto en zet je dat tussen [img] [/img] tekens.]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Quince

    "Niet zo. Als ik er nou bij blijf, als een bemiddelaar? Ik kan hem corrigeren als hij vloekt of scheldt of als het uit de hand loopt. I'll catch your back."
    Ik kijk Stephen aan. "Kan niet beter een docent dat doen?" Vraag ik en leg mijn broodje neer.
    "Ik bedoel het niet lullig, maar een docent is toch iemand die hiervoor getraind is?"


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Stephen Francis Greensfield

    Ik haal mijn schouders op. "Dat kan ook, maar Aiden was het daar niet mee eens. Ik denk dat je weet over wie je het hebt, maar ik denk niet dat Angelica hierbij betrekken echt zal helpen. Aiden en ik hebben een wedde- ik bedoel, ik denk niet dat dat het beste plan is voor jullie beiden."


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Quince

    Ik kijk hem aan toen hij zijn zin stopte.
    "Wedde? Weddenschap?" Vraag ik dan en kijk hem aan. "Ik weet niet wat het is, maar als het meet Angelica te maken heeft, ze gaat er toch niet in mee." Zeg ik dan. "En Angelica bedoelde ik. Maar als jij er zo op staat, en je mond kan houden, oké wees onze bemiddelaar dan maar." Zeg ik en pak mijn broodje weer op waarna ik een hap neem.
    Wennenschap, laat me raden...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Stephen Francis Greensfield

    "Ik zwijg als het graf," beloof ik. "En ja, het is inderdaad een weddenschap. Aiden denkt dat hij vóór volgende week Angelica in bed kan krijgen, maar ik betwijfel het. Ze ziet er mooi uit en veel jongens zullen haar ook wel aantrekkelijk vinden, maar ik denk niet dat dat een makkelijk te krijgen vrouw is," zeg ik. Ik kan wel herkennen dat Angelica mooi is, maar persoonlijk voel ik me niet tot haar aangetrokken. Wat eigenlijk ook ontzettend logisch is, maar dat heeft niets met haar persoonlijk te maken.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Quince

    "Vertel het hem niet, maar Angelica heeft een plannetje bedacht, volgens mij gaat de weddenschap gewonnen worden door jou." Grinnik ik en geef hem een duwtje.
    "Voor hoeveel wedden jullie?" Vraag ik dan en kijk Stephen aan.
    Ik pak het glas en vul hem met melk en drink hem leeg. Ik veeg mijn melksnor weg en kijk hem weer aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Stephen Francis Greensfield

    "Vijfentwintig," grijns ik. "Dit gaat nog leuk worden. Wat voor een plannetje? Gaat ze zo onaantrekkelijk mogelijk doen of heeft ze plannen om Aiden te castreren?" grap ik.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Quince

    Ik grinnik.
    "Ik weet niet, daar zei ze niets over." Zeg ik lachend.
    "Castreren, is wel een goede optie, misschien breng ik dat eens naar voren bij haar." Zeg ik en schud lachend mijn hoofd.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Stephen Francis Greensfield

    "Dan is hij meteen van zijn overmatige libido af. Ergens lijkt Aiden me wel het type dat met iedereen die hij tegenkomt in bed duikt als hij daar iets voor voelt," grinnik ik.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Quince

    "Geloof me, dat is hij. Ben ik even blij dat ik niet zo erg ben, dat ik wacht op de juiste." Zeg ik en kijk Stephen even aan.
    "Over dat gesproken, hoeveel meiden heb jij al gehad?" Vraag ik dan.
    "Niet zozeer in bed, want dat heb ik ook nog niet gehad, maar als vriendin." Ik kijk hem aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Stephen Francis Greensfield

    Ik krab even op mijn achterhoofd. Awkward onderwerp, zeker voor mij. Onbewust voel ik zenuwen door mijn lijf gieren. "Geen," antwoord ik dan. "Ik heb geen vriendinnen gehad - wel als gewone vrienden, overigens, maar niet zoals jij het bedoelt. En jij?"


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Quince

    "Geen. Ik heb geen vriendinnen gehad - wel als gewone vrienden, overigens, maar niet zoals jij het bedoelt. En jij?" Vraagt Stephen.
    "Oké, ik beken, ik heb ook nog niemand gehad hoor." Grinnik ik.
    "Ik deed net wel zo, niet?" zeg ik en stoot hem even aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Stephen Francis Greensfield

    "Ik heb wel iemand gehad..." mompel ik, meer tegen mezelf dan tegen Quince. Ik hoop maar dat hij het niet hoort. Dan lach ik met hem mee. "Eigenlijk wel. Ik snap eigenlijk niet waarom jij nog niemand hebt gehad... aan het wachten op de 'ware'?"


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Quince

    Ik zie hem iets mompelen maar verstond het niet goed.
    "Eigenlijk wel. Ik snap eigenlijk niet waarom jij nog niemand hebt gehad... aan het wachten op de 'ware'?"
    Ik haal mijn schouders op. "Ik weet het niet." Zeg ik dan en kijk hem weer aan. "Eerlijkgezegd, ik hou me er niet zo heel erg mee bezig." Zeg ik dan.
    Ik ben niet zo geïntereseerd in liefde.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Stephen Francis Greensfield

    Ik zucht. "Ik wou dat ik dat kon. Dan heb je ook geen kans op een gebroken hart, dat doe je goed." Ik schenk mezelf wat water in en neem een slok. "Geen ruzies, geen ellendige break-ups. Erg slim van je."


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.