• Van buitenaf lijkt deze school genaamd; McFills High een gewone jongens internaat. Iedereen word gelijk behandeld en draagt hetzelfde uniform. Maar dat is wat mensen zien. Tot je er zelf woond.
    Binnenin het internaat, wat ook meteen een school is, spelen zich naast pesterijen en onmogelijke romances ook andere dingen af. Hier op McFills High word ook aan zingen, dansen en toneel gedaan. Op deze school zijn maar een aantal plekken open, maximaal 13 jongens tussen de 16 en 19 jaar kunnen hier terrecht. Alleen als je écht talent hebt om een of alle drie de categoriën te doen word je toegelaten. Op deze school worden ook gewoon lessen gevolgd, zoals Engels, Wiskunde, Aardrijkskunde en dat soort vakken. Maar die duren allemaal maar een half uur, per les. De rest van de dag moeten de jongens zich met hun talent bezighouden.


    Doel een om naar te streven;

    Wanneer de jongens aankomen op McFills High krijgen ze te horen dat over drie weken hun eerste optreden is in de dorpelijke competitie, en dat ze dan geselecteerd kunnen worden om door te gaan naar de stedelijke competitie. Ze moeten dan wel alles op alles zetten en elke dag naar de repetities gaan om hun doel misschien te kunnen behalen.

    Rooster voor de komende drie weken;

    8:30u –Opstaan, aankleden en ontbijten.
    10:00u –Engels.
    10:35u –Aardrijkskunde. Je hebt vijf minuten tijd om van lokaal te wisselen.
    11:05u –Wiskunde.
    11:40u –Biologie.
    12:10u –Boeken wegleggen, even opfrissen oid en dan richting de kantine.
    12:30u –Lunchen.
    12:55u –Ga naar het lokaal waar je moet wezen; Zingen 204, Dansen 107, Toneel 207.
    16:00u –Ga naar de kantine om nog een snack te nemen.
    16:10u –Vanaf nu mag je vrij rondlopen.
    18:00u –Verzamelen in de kantine voor het avondeten.
    19:00u –Gelieve nog en uur te oefenen, leren.
    20:00u –Je mag tot 21:30u Vrij rond lopen.
    21:55u –Graag allemaal op de kamers zijn, omgekleed en wel.
    22:00u –Lichten uit!



    Jongens;

    1- Andrew Brown ||quin98||
    2- Quince Flint Rodriques ||Klaine4Ever||
    3- Anthony Kilian Von Monroe ||Nidiot||
    4- Stephen Francis Greensfield ||Wiarda||
    5- Jayy Brandon Von Monroe ||Nidiot||
    6- Owan Nuro ||MrWolowitz||
    7- Aiden Giovanni Kaine Rodriques.||Klaine4Ever||



    Docenten van de groep;
    1- Zangdocente Angelica Wolfe||Assassin||
    2- Toneel/Dramadocente + Engels Mrs[Sandra]Pellard ||Wiarda||
    3- Toneel/Dramadocent Ryan Stevens ||quin98||
    4- Dansdocent Bradley 'Brad' Noah Horrinson ||Beat||

    Directeur;
    Gregory McFills ||Speelbaar voor iedereen||



    Regels in de school;

    *Na tien uur 'S avonds word er niet meer rondgelopen door de school.
    *Wees optijd bij het ontbijt want om tien uur kun je niets meer halen, en dan heb je pech en zul je moeten wachten tot half een.
    *Als er word gezien dat er iemand gepest word zullen we maatregelen moeten treffen.
    *Wanneer je te laat komt in de les, word er een half uur van het repteren en oefenen afgetrokken, houd er rekening mee dat je dan tijdens optredens achteraan staat. Hoe goed je ook bent.
    *Graag niet rennen over de gangen!
    *Houd rekening met elkaar.
    *Wees beleefd tegen de docenten.
    *Draag altijd je uniform, behalve als je naar bed gaat natuurlijk.
    *Ga 'S nachts niet ronddwalen over de gangen of naar andere toe, want dan staat je corvé te wachten.
    *Dieren zijn strikt verboden op McFills High!
    *Er is genoeg tijd om zelf rond te lopen over het plein en verder, dus ga niet spijbelen, want we weten je te vinden.



    Kamerindeling;

    Eerste verdieping.

    Kamer 2;
    Andrew Brown
    &
    Quince Flint Rodriques.

    Kamer 5;
    Anthony Kilian Von Monroe
    &
    Stephen Francis Greensfield

    Tweede verdieping.

    Kamer 9;
    Jayy Brandon Von Monroe
    &
    Owan Nuro
    &
    Aiden Giovanni Kaine Rodriques

    De docenten slapen verspreid over de verdiepingen.


    RPG Regels;
    -Sluit elkaar niet buiten, stap gerust op iemand af.
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is.
    -Minimaal 2 regels schrijven.
    -Géén Oneliners!
    -OOC graag met haakjes.
    -We beginnen met maximaal 2 personage per Q account.
    -Bestuur alleen je eigen personage!
    -Have fun!


    p.s; Overtreed vooral de schoolregels, dat is leuk >:}

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 20:43 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Quince

    "Dit is mijn tweede jaar. Al lijkt het korter, de schooljaren gaan snel voorbij." Zegt Angelica.
    Ik knik. "Jaren lijken veel sneller te gaan als je het naar je zin hebt." Zeg ik met een glimlachje.
    Ik denk na. "Ik ga het hier ook wel naar mijn zin krijgen denk ik." Zeg ik en glimlach weer.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Angelica Wolfe

    "Jaren lijken veel sneller te gaan als je het naar je zin hebt." zegt hij met een glimlachje. "Ik ga het hier ook wel naar mijn zin krijgen denk ik." zegt hij en ik knik gelijk.
    "Absoluut. Het is hier werkelijk gezellig. Daar zorg ik wel voor." Ik sla hem pesterig op zijn kont. "Nu hup, naar je les Quince. Ik wil niet dat je te laat komt door mij."


    Your make-up is terrible

    Quince

    "Nu hup, naar je les Quince. Ik wil niet dat je te laat komt door mij." Zegt ze na me pesterig op me kont te hebben geslagen.
    Ik lach. "Ik ga al, ik ga al." Grinnik ik en ga het lokaal uit. "Nogmaals bedankt." Zeg ik als ik me in de deuropening omdraai. Dan loop ik glimlachend weg richting de volgende les.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Tijdsprongggg? Of gaan we echt AK doen?]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    [Skippen naar lunch, maar er zijn zo wijnig mensen hier...]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Klopt, maar gisteren waren het ook alleen wij drietjes >< we komen de pauze zo wel door denk ik... hoewel het met meer toch leuker is.]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Angelica Wolfe

    "Ik ga al, ik ga al." grinnikt hij en hij loopt weg. "Nogmaals bedankt." zegt hij in de deuropening.
    "Nog altijd geen probleem." zeg ik tegen hem als hij wegloopt. Als hij weg is pak ik mijn mok en loop ik naar de lerarenkamer om koffie te pakken.


    Your make-up is terrible

    Stephen Francis Greensfield

    Tijdens de pauze loop ik naar de kantine met het boek dat ik momenteel aan het lezen ben in mijn hand. Misschien dat als ik nu even ga lezen, ik me zo beter kan concentreren tijdens de lessen in plaats van telkens om te kijken naar Quince en Aiden. Ze leiden me onbedoeld af, hoewel ze helemaal niks verkeerd doen, puur en alleen omdat ik mezelf erover zit te kwellen wat er in vredesnaam tussen hen aan de gang zou kunnen zijn. Ik ga zitten aan een tafel en sla mijn boek open, eten doe ik later wel.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Quince

    Ik loop na de lessen even naar mijn kamer, daar fris ik me even op.
    Het waren wel leuke lessen, leuker dan de Engelse les dan.
    Ik loop naar beneden richting de kantine. Ik zie Stephen zitten en loop naar hem toe.
    "Ik heb er de kans nog niet voor gehad, maar dank je voor wat je bij Engels deed." Zeg ik en glimlach even, dan loop ik naar een tafel en ga er alleen zitten.

    Aiden

    Ik kijk om me heen, geen docenten? Ik kijk de lerarenkamer in en zie Angelica zitten. "Angelica?" Vraag ik en kijk naar haar.
    "Kom eens?" Vraag ik en wenk haar.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Angelica Wolfe

    Ik heb net mijn koffie ingeschonken als ik mijn naam hoor. Ik kijk op en zie Aiden staan, waar op ik zucht.
    "Kom eens?" vraagt hij en hij wenkt. Ik zet mijn kopje neer en loop op hem af.
    "Wat wil je nu weer, Aiden?" vraag ik.


    Your make-up is terrible

    Aiden

    "Wat wil je nu weer, Aiden?" Vraagt Angelica als ze naar me toe loopt.
    "Ik wil je zeggen, dat wat ik gisteravond deed, het spijt me daarvoor ik had het niet moeten doen." Zeg ik en kijk haar aan.
    "Je bent gewoon zo mooi." Zeg ik dan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Angelica Wolfe

    "Ik wil je zeggen, dat wat ik gisteravond deed, het spijt me daarvoor k had het niet moeten doen." zegt hij. "Je bent gewoon zo mooi." Ik grijns. Quince had precies gelijk over hem.
    "Dat weet ik. Maa leuke poging Aiden." zeg ik. "De deal gaat als nog niet door."


    Your make-up is terrible

    Aiden

    "Dat weet ik. Maar leuke poging Aiden. De deal gaat als nog niet door."
    Ik wist dat ze dit zou zeggen.
    "Lieve Angelica, ik vraag ook niet of de deal door gaat. Ik bied gewoon mijn excuses aan, ik hoor niet boos te zijn op zo een elegante dame als jij." Vertel ik haar. "Het spijt me ok echt heel erg, ik liet me gister gaan."


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Angelica Wolfe

    "Lieve Angelica, ik vraag ook niet of de deal door gaat. Ik bied gewoon mijn excuses aan, ik hoor niet boos te zijn op zo een elegante dame als jij." vertelt hij waardoor ik moet fronsen. "Het spijt me ok echt heel erg, ik liet me gister gaan." Als ik niet beter wist, zou ik denken dat hij echt lief probeert te zijn en me probeert te vleien. Ik pers er een lachje uit.
    "Goed Aiden, ik begrijp het." zeg ik tegen hem. "Maar je hoeft echt niet zo te slijmen. Daar hou ik absoluut niet van."


    Your make-up is terrible

    [Whoops, was even ontbijt halen. Ben er weer :')]

    Stephen Francis Greensfield

    "Ik heb er de kans nog niet voor gehad, maar dank je voor wat je bij Engels deed." Ik herken Quince' stem en glimlach naar hem, maar voor ik kan antwoorden gaat hij al ergens alleen zitten. Ik ben het daar echter niet helemaal mee eens, en loop naar hem en tik hem rustig op zijn schouder.
    "Geen probleem, maar... gaat het? Je leek aardig van slag."


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.