• Van buitenaf lijkt deze school genaamd; McFills High een gewone jongens internaat. Iedereen word gelijk behandeld en draagt hetzelfde uniform. Maar dat is wat mensen zien. Tot je er zelf woond.
    Binnenin het internaat, wat ook meteen een school is, spelen zich naast pesterijen en onmogelijke romances ook andere dingen af. Hier op McFills High word ook aan zingen, dansen en toneel gedaan. Op deze school zijn maar een aantal plekken open, maximaal 13 jongens tussen de 16 en 19 jaar kunnen hier terrecht. Alleen als je écht talent hebt om een of alle drie de categoriën te doen word je toegelaten. Op deze school worden ook gewoon lessen gevolgd, zoals Engels, Wiskunde, Aardrijkskunde en dat soort vakken. Maar die duren allemaal maar een half uur, per les. De rest van de dag moeten de jongens zich met hun talent bezighouden.


    Doel een om naar te streven;

    Wanneer de jongens aankomen op McFills High krijgen ze te horen dat over drie weken hun eerste optreden is in de dorpelijke competitie, en dat ze dan geselecteerd kunnen worden om door te gaan naar de stedelijke competitie. Ze moeten dan wel alles op alles zetten en elke dag naar de repetities gaan om hun doel misschien te kunnen behalen.

    Rooster voor de komende drie weken;

    8:30u –Opstaan, aankleden en ontbijten.
    10:00u –Engels.
    10:35u –Aardrijkskunde. Je hebt vijf minuten tijd om van lokaal te wisselen.
    11:05u –Wiskunde.
    11:40u –Biologie.
    12:10u –Boeken wegleggen, even opfrissen oid en dan richting de kantine.
    12:30u –Lunchen.
    12:55u –Ga naar het lokaal waar je moet wezen; Zingen 204, Dansen 107, Toneel 207.
    16:00u –Ga naar de kantine om nog een snack te nemen.
    16:10u –Vanaf nu mag je vrij rondlopen.
    18:00u –Verzamelen in de kantine voor het avondeten.
    19:00u –Gelieve nog en uur te oefenen, leren.
    20:00u –Je mag tot 21:30u Vrij rond lopen.
    21:55u –Graag allemaal op de kamers zijn, omgekleed en wel.
    22:00u –Lichten uit!



    Jongens;

    1- Andrew Brown ||quin98||
    2- Quince Flint Rodriques ||Klaine4Ever||
    3- Anthony Kilian Von Monroe ||Nidiot||
    4- Stephen Francis Greensfield ||Wiarda||
    5- Jayy Brandon Von Monroe ||Nidiot||
    6- Owan Nuro ||MrWolowitz||
    7- Aiden Giovanni Kaine Rodriques.||Klaine4Ever||



    Docenten van de groep;
    1- Zangdocente Angelica Wolfe||Assassin||
    2- Toneel/Dramadocente + Engels Mrs[Sandra]Pellard ||Wiarda||
    3- Toneel/Dramadocent Ryan Stevens ||quin98||
    4- Dansdocent Bradley 'Brad' Noah Horrinson ||Beat||

    Directeur;
    Gregory McFills ||Speelbaar voor iedereen||



    Regels in de school;

    *Na tien uur 'S avonds word er niet meer rondgelopen door de school.
    *Wees optijd bij het ontbijt want om tien uur kun je niets meer halen, en dan heb je pech en zul je moeten wachten tot half een.
    *Als er word gezien dat er iemand gepest word zullen we maatregelen moeten treffen.
    *Wanneer je te laat komt in de les, word er een half uur van het repteren en oefenen afgetrokken, houd er rekening mee dat je dan tijdens optredens achteraan staat. Hoe goed je ook bent.
    *Graag niet rennen over de gangen!
    *Houd rekening met elkaar.
    *Wees beleefd tegen de docenten.
    *Draag altijd je uniform, behalve als je naar bed gaat natuurlijk.
    *Ga 'S nachts niet ronddwalen over de gangen of naar andere toe, want dan staat je corvé te wachten.
    *Dieren zijn strikt verboden op McFills High!
    *Er is genoeg tijd om zelf rond te lopen over het plein en verder, dus ga niet spijbelen, want we weten je te vinden.



    Kamerindeling;

    Eerste verdieping.

    Kamer 2;
    Andrew Brown
    &
    Quince Flint Rodriques.

    Kamer 5;
    Anthony Kilian Von Monroe
    &
    Stephen Francis Greensfield

    Tweede verdieping.

    Kamer 9;
    Jayy Brandon Von Monroe
    &
    Owan Nuro
    &
    Aiden Giovanni Kaine Rodriques

    De docenten slapen verspreid over de verdiepingen.


    RPG Regels;
    -Sluit elkaar niet buiten, stap gerust op iemand af.
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is.
    -Minimaal 2 regels schrijven.
    -Géén Oneliners!
    -OOC graag met haakjes.
    -We beginnen met maximaal 2 personage per Q account.
    -Bestuur alleen je eigen personage!
    -Have fun!


    p.s; Overtreed vooral de schoolregels, dat is leuk >:}

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 20:43 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aiden

    "Goed Aiden, ik begrijp het. Maar je hoeft echt niet zo te slijmen. Daar hou ik absoluut niet van." Zegt Angelica.
    "Sorry, ik bedoelde het niet slijmerig, ik bood alleen mijn excuses aan." Zeg ik en glimlach naar haar. Tuurlijk vergeeft ze me niet zo makkelijk.

    Quice

    Ik voel dat er op mijn schouder getikt word en ik kijk op.
    "Geen probleem, maar... gaat het? Je leek aardig van slag."
    Ik knik. "Ja, het gaat wel... Ik heb mijn hart al gelucht bij iemand." Zeg ik met een glimlachje naar Stephen.
    "Welk boek lees je?" Vraag ik dan omdat ik zag dat hij net aan het lezen was.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Geeft niet hoo- Wacht ontbijt? Nu?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Hey, wat wil je als ik pas om vier uur 's nachts ga slapen? :') ik was vanochtend nog niet wakker hoor x'D]

    Stephen Francis Greensfield

    Ik kijk even naar de kaft van het boek. "De Gebroeders Leeuwenhart. Het is eigenlijk een kinderboek, maar het is mijn favoriet en dat maakt alles een beetje meer vertrouwd. Ik heb veel moeite met aan nieuwe dingen wennen van nature, dus naar een school als McFills gaan was een grote stap voor me. Dit houdt me een beetje bezig tot ik werkelijk gewend ben."


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    [Even de hamsterkooi verschonen ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Angelica Wolfe

    "Sorry, ik bedoelde het niet slijmerig, ik bood alleen mijn excuses aan." zegt hij en ik glimlach.
    "Oké dat vind ik goed van je." antwoord ik alsof ik het meen. "Excuses aangenomen. Moet je niet naar de les?" vraag ik snel.


    Your make-up is terrible

    [Klaar! Ik haat zaagsel, krijg er jeuk en bultjes van :S]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Quince

    "De Gebroeders Leeuwenhart. Het is eigenlijk een kinderboek, maar het is mijn favoriet en dat maakt alles een beetje meer vertrouwd. Ik heb veel moeite met aan nieuwe dingen wennen van nature, dus naar een school als McFills gaan was een grote stap voor me. Dit houdt me een beetje bezig tot ik werkelijk gewend ben." Ik luister naar wat hij zegt, zo had ik het nog niet bekeken.
    "Hmm, slim van je. En het maakt niet uit als het een kindeboek is, toch? Als je er maar plezier aan beleeft en je je thusi gaat voelen." Glimlach ik.


    Aiden

    "Oké dat vind ik goed van je." Antwoord ze. "Excuses aangenomen. Moet je niet naar de les?"
    Ik lach even. "Nee, het is lunch volgens mij." Zeg ik met een glimlachje.
    Angelica is nog dommer dan ik dacht, ze trapt er zo in.

    [Of Aiden is dommer dat hij zelf denkt en hij trapt erin xd]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik hoop dat Aiden er in trapt (wbw) Angelica heeft nog wat voor hem in petto.]

    Angelica Wolfe

    "Nee, het is lunch volgens mij." zegt hij met een glimlachje.
    "Nou, dan ga je lunchen." antwoord ik hem. "Ik heb het druk, moet nog voorbereidingen doen voor mijn les."


    Your make-up is terrible

    Stephen Francis Greensfield

    Ik glimlach terug naar hem. Quince lijkt veel rustiger dan zijn neef, wat eigenlijk best prettig is. "Klopt, precies wat ik ook dacht. Is het goed als ik hier kom zitten, of zit je liever alleen?"


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Aiden

    "Nou, dan ga je lunchen. Ik heb het druk, moet nog voorbereidingen doen voor mijn les." Ik draai me om.
    "Oké, dag schooheid." Zeg ik met een knipoog en loop weg.
    Ik kom in de kantine en zie Stephen bij Quince staan. Ik laat het zo en ga zitten aan een tafel.

    Quince

    "Klopt, precies wat ik ook dacht. Is het goed als ik hier kom zitten, of zit je liever alleen?" Vraagt Stephen.
    "O, kom maar zitten hoor." Zeg ik met een glimlachje en schuif de stoel naast me naar achter.
    "Heb je eigenlijk ook redenen waarom je je niet snel kan aanpassen aan een nieuwe omgeving?" Vraag ik dan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Stephen Francis Greensfield

    "Heb je eigenlik ook redenen waarom je je niet snel kan aanpassen aan een nieuwe omgeving?" vraagt Quin, en ik voel mezelf zenuwachtig worden. Wat als ik het hem vertel, en hij me daarom raar gaat vinden? Maar toch, hij vroeg het en hij heeft recht op een antwoord.
    "Ja, dat heb ik," zeg ik zo rustig mogelijk. Het lukt nog aardig ook. "Ik ben licht autistisch. PDD-NOS. Ik kan niet goed omgaan met grote veranderingen. Daarom kan ik er ook niet tegen als het rooster plotseling wordt omgegooid of iets in die trant." Ik kijk hem niet aan terwijl ik spreek. Dat gebeurt automatisch wanneer ik over iets persoonlijks praat, dan vind ik het niet fijn om mensen aan te kijken. Dan klap ik dicht.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Angelica Wolfe

    "Oké, dag schoonheid." zegt hij met een knipoog en hij loopt weg. Ik zucht, pak mijn ondertussen al afgekoelde koffie en loop ermee terug naar mijn lokaal. Zuchtend orden ik de papieren en krijg ik ineens een heel goed idee. Misschien moet ik maar als eerst een liedje zingen vandaag. Met een grijns nip ik van mijn koffie.


    Your make-up is terrible

    Quince

    "Ja, dat heb ik. Ik ben licht autistisch. PDD-NOS. Ik kan niet goed omgaan met grote veranderingen. Daarom kan ik er ook niet tegen als het rooster plotseling wordt omgegooid of iets in die trant."
    Ik knik maar zie dat hij niet kijkt dus ik stop met knikken.
    "Oké, vandaar dus. Ik heb ADHD, ook niet echt een pretje, alleen ik kan wel tegen veranderingen. Zeg ik dan. Wat voel je als er om je heen iets verranderd, ik bedoel, hoe maak je het mee?" Vraag ik geïntereseerd.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Stephen Francis Greensfield

    Eindelijk durf ik hem aan te kijken. Dit soort dingen lijken makkelijker bespreekbaar met Quince, waarschijnlijk omdat hij er niet geschokt van is. Ik denk even over zijn vraag na. "Ken je dat gevoel dat iedereen om je heen snapt wat er aan de hand is, en jij niet? Dat gevoel van paniek dat langzaam komt opwellen? Dat is hoe ik me voel als iets om me heen veranderd waar ik mee te maken heb. Ik moet de tijd krijgen om eraan te wennen, ik kan me niet zo goed aan dat soort situaties aanpassen."


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Quince

    "Ken je dat gevoel dat iedereen om je heen snapt wat er aan de hand is, en jij niet? Dat gevoel van paniek dat langzaam komt opwellen? Dat is hoe ik me voel als iets om me heen veranderd waar ik mee te maken heb. Ik moet de tijd krijgen om eraan te wennen, ik kan me niet zo goed aan dat soort situaties aanpassen."
    Ik knik langzaam terwijl ik nadenk.
    "Ik ken het gevoel wel een beetje." Zeg ik dan. "Ik bedoel, ik kan me nu ook nog niet aanpassen en weet niet wat goed is en wat niet." Zeg ik dan. Geen idee of dat een goede redenering is.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.