• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.



    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    -invullen
    Naam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Foto:
    Extra:
    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~carrotLouis


    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~beat
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~ xSpookje
    -Jayy Brown ~quin98


    -Camping bezoekers
    -Aileen Megan Lockwood
    -Eleanor Rose Ducan.

    Regels:
    -reactie 2 regels
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.
    -alleen je eigen personage besturen

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 18:50 ]

    Bonita
    Rustig klim ik op zijn rug.'is het niet slimmer als we aan pap vragen of hij ons kan brengen en halen kan morgen want jayden heeft wel verwondingen' zeg ik slim


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    [ben er weer ^^]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Andrew
    'Ja dat kunnen we beter doen ja'zeg ik instemmend en loop rustig richting de camping. 'Als we er zijn ga ik gelijk slapen'zeg ik tegen Bonita en loop gauw door.

    Bonita
    'ik ook. ik ben kapot' zeg ik.'weet je nog dat we altijd bij elkaar gingen liggen als mam en pap er niet waren of als een van ons een nachtmerrie had' zeg ik op een toon van laten we dat weer doen


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Summer

    Ik kijk van de sterren naar Brady. "Dat is echt een van de liefste dingen dat ik ooit heb gehoord" zeg ik glimlachend. Ik kijk weer naar de sterren tot ik me iets bedenk "Er is eigenlijk iets wat ik de hele dag al aan je wil vragen"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brady Wright
    'Tell me,' zeg ik tegen haar, terwijl ik met haar prachtige haar speel. En kusjes op haar wang druk, jah wat! Ik heb niks te doen en Summer is zo lief.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Andrew
    ik grinnik en knik. 'Jij was anders bang, wil je vannacht weer bij mij liggen?' vraag ik aan haar omdat ik de toon in haar stem wel hoorde.

    Bonita
    'jaa want mijn kamer is een zooi en daardoor kan ik niet slapen' zeg ik zielig. ' yeah brotha-sista time tonight en nee niet doordenken'


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Andrew
    'Nee doe ik niet'grinnik ik en kom alweer bij de camping aan. Ik loop naar mijn kamer en laat Bonit zachtjes op het bed vallen. 'Wil je echt gelijk slapen of nog tv kijken?'

    Bonita
    'wat denk je ervan als ik me eerst omkleed of ga jij dat ook nog doen' zeg ik lachend met een wenkbrauwwiebel.'dan help ik jou ook wel '


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Summer

    "Herinner je je dat lied nog dat ik vanmiddag aan het schrijven was toen je de kamer binnenkwam?" vraag ik. "Dat moet ik binnenkort zingen, maar ik zoek nog iemand om het samen mee te zingen en ik wou vragen of jij dat misschien wou"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brady Wright
    'Natuurlijk wil ik dat,' zeg ik opgewekt, 'alles voor jou en volgens mij zijn Bonita en Andrew er,' zeg ik, 'Bonita krijgt morgen alle details te weten of niet?' grijns ik.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Andrew
    Ik schud lachend mijn hoofd en geef er een duwtje waardoor ze achterover valt. 'Dat kan ik toch zelf wel'zeg ik lachend en trek mijn shirt uit.

    Summer

    "Daar ben ik echt blij om" zeg ik vroijk. ""Volgens mij heb je inderdaad gelijk en dat weet ik nog niet, maar haar kende denk ik dat ze er inderdaad wel naar zal vragen" zeg ik met een onschuldige glimlach


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Bonita
    'heey straks moeten we weer naar het zieken huis' zeg ik nep boos en pak een groot shirt uit zijn kast en trek die aan terwijl ik de bandeau af doe en oom mijn shortje uit trek. ' volgende keer als ik bij je slaap zorg ik dat er ook kleding van mij hier ligt en nu gaat lopen een beetje moeilijk' zeg ik met een lichte grijns


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3