• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:05 ]

    Ik vind sommige reacties echt om te lachen btw :W


    Shit happens but pee happens a lot more.

    You're damn right girl niet dat ik het met alles eens ben (Ik ga bijvoorbeeld niet akkoord met je stuk over de mods) maar toch, you're damn right, alhoewel een paar andere verwoordingen niet zouden misstaan. Maar als jij het zo wilt verwoorden, wie ben ik dan op je daarop af te kraken. Ik ken je niet persoonlijk maar voor zover ik je reacties op topics zie, lijk je me een tof iemand en ik hoop persoonlijk dat je terug komt. -Kwestie dat je ook eens iets anders hoort dan ga weg en blijf weg :Y)- Geen idee of jij het was die samen met mij en Americana de late at night topics heeft volgespamd maar ik ben er nu al zeker van dat als we/ik dat nog eens zou doen dat we op zijn minst een waarschuwing zouden krijgen. Q is strenger geworden, maar dat is niet altijd zo slecht. En trouwens, het enige grappige in dit topic zijn de verschrikkelijk schijnheilige reacties erop.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 18:54 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Dankjewel Ellen voor het uitspreken van mijn gedachtes :'3


    Let it come and let it be

    Sjiriki schreef:
    (...)

    Waarom dat nou weer? En dan gaat ze later zeker de reacties op de reacties van haar lezen? En dat gaat zo maar door? <_<

    Weet ik niet.
    Het stond in een reactie, nja ik ga me er verder niet mee bemoeien.


    Life is a beautiful struggle

    Huntelaar schreef:
    Dat gelul over dat het vroeger beter was.. dat riep iedereen twee jaar geleden ook al. -,-


    Inderdaad, en verder, het is maar het internet/een site :')


    As travars

    xEques schreef:
    Ik weet niet
    Ik ben het wel eens, maar ook oneens.
    Ik zit nog maar een aantal maanden op Quizlet, dus weet ik er niet zoveel van. Ik vind het alleen heel erg irritant dat er zoveel 1D verhalen zijn. WEES EENS ORIGINEEL. Doe ik ook. OP stories zijn ook leuk, en dan kan je er een soort van 1D story van maken ZONDER 1D
    Verder ben ik het wel eens met Nefie, als je zo over Q denkt ga dan weg. Zo val je alleen anderen lastig. Ga weg of zet in een topic dat het je spijt ofzoiets. Meer wil ik niet zeggen, alleen dat ik kapotbenieuwd ben naar het tweede deel
    Ik vind het alleen respectloos van je dat je Emo als scheldwoord gebruikt. Ik ga mijn haren laten knippen in een Emo kapsel en ik ken een aantal mensen die Emo zijn. Ik vind het zelf erg mooi

    Wemooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

    [ bericht aangepast door een moderator op 16 juli 2012 - 19:12 ]


    Let it come and let it be

    Combustible schreef:
    (...)
    Wemooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

    Haha, komt Sevda aan. :3


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Laatste waarschuwing, on-topic graag.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    je zegt dat je het zat bent dat iedereen loopt te zeuren en gemeen aan het doen id, maar je bent zelf degene die dit het meeste doet..


    | Reality is for people that lack imagination |

    Okay, tot zover mijn kutreactie ik ga niet al jullie schijnheilig geblèr lezen, ik heb het topic gelezen en een paar reacties ik vind het tijd om zelf mijn mening te geven.

    Ellen, ik sluit me bij je aan. Sommige (ex-)leden van Quizlet hebben verschrikkelijk veel voor mij betekend en nu nog steeds. Ik heb hier mensen leren kennen die ik nóóit meer zal vergeten en daar ben ik dankbaar voor. Ik heb me 2 jaar lang héélerg aan deze site gehecht, maarzo sinds een jaar is dat verschrikkelijk gaan afzwakken. Tot mijn grote spijt. Er kwamen nieuwe leden bij die de sfeer verpestten, de sfeer makers verlieten het forum wegens de ongezelligheid, de Moderators gingen respect afdwingen. Je voelt de stress onder de Mods, ze kunnen het forum niet meer aan, lullen zich onder dingen uit. Ze liegen over hun héle lage acties om er achteraf voor uit te komen als ze het niet meer aankunnen. Belachelijk gewoon. Zoals ze al zegt, veel te veel smoesjes, alles.
    De sfeer raakt verloren.

    "Ga dan als je het zo naar vind." Van chocolade word je dik en je wilt afvallen, toch eet je het. Waarom? Het is een gewoonte, je hoopt op de voldoening die je er altijd van kreeg, maar die krijg je niet meer. Iedere keer als je de chocolade eet, besef je dat het slecht is, je word er dik van, maar toch doe je het omdat je hoopt op die voldoening. Iedere keer dat ik het forum bezoek, besef ik dat mijn humeur er op achteruit gaat, de sfeer is weg, maar toch bezoek ik het omdat ik hoop op die oude gezelligheid waar ik me 2 jaar lang heelerg aan heb gehecht.

    En lieve newbies die hier zijn om te zeiken, jullie hebben dit forum niet ervaren zoals wij. Wij zijn beter gewend, jullie zijn gekomen in een hoopje zooi en het blijft een hoopje zooi. Dit is het lage niveau wat jullie van Quizlet zijn gewend, wij zijn beter gewend. Wij missen iets dus wij mogen klagen.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 19:23 ]


    Let it come and let it be

    Combustible schreef:
    Okay, tot zover mijn kutreactie ik ga niet al jullie schijnheilig geblèr lezen, ik heb het topic gelezen en een paar reacties ik vind het tijd om zelf mijn mening te geven.

    Ellen, ik sluit me bij je aan. Sommige (ex-)leden van Quizlet hebben verschrikkelijk veel voor mij betekend en nu nog steeds. Ik heb hier mensen leren kennen die ik nóóit meer zal vergeten en daar ben ik dankbaar voor. Ik heb me 2 jaar lang héélerg aan deze site gehecht, maarzo sinds een jaar is dat verschrikkelijk gaan afzwakken. Tot mijn grote spijt. Er kwamen nieuwe leden bij die de sfeer verpestten, de sfeer makers verlieten het forum wegens de ongezelligheid, de Moderators gingen respect afdwingen. Je voelt de stress onder de Mods, ze kunnen het forum niet meer aan, lullen zich onder dingen uit. Ze liegen over hun héle lage acties om er achteraf voor uit te komen als ze het niet meer aankunnen. Belachelijk gewoon. Zoals ze al zegt, veel te veel smoesjes, alles.
    De sfeer raakt verloren.

    "Ga dan als je het zo naar vind." Van chocolade word je dik en je wilt afvallen, toch eet je het. Waarom? Het is een gewoonte, je hoopt op de voldoening die je er altijd van kreeg, maar die krijg je niet meer. Iedere keer als je de chocolade eet, besef je dat het slecht is, je word er dik van, maar toch doe je het omdat je hoopt op die voldoening. Iedere keer dat ik het forum bezoek, besef ik dat mijn humeur er op achteruit gaat, de sfeer is weg, maar toch bezoek ik het omdat ik hoop op die oude gezelligheid waar ik me 2 jaar lang heelerg aan heb gehecht.

    En lieve newbies die hier zijn om te zeiken, jullie hebben dit forum niet ervaren zoals wij. Wij zijn beter gewend, jullie zijn gekomen in een hoopje zooi en het blijft een hoopje zooi. Dit is het lage niveau wat jullie van Quizlet zijn gewend, wij zijn beter gewend. Wij missen iets dus wij mogen klagen.

    wauw sev, Amen.


    Life is a beautiful struggle

    Jieber schreef:
    (...)
    wauw sev, Amen.

    I know right? :3


    Let it come and let it be

    Ik geef toe, ik zit in groepje drie. Ik noem mezelf alleen geen "meegenieter", ik lees het topic en dan heet dat geen reactie geven omdat de anderen het al gezegd hebben, maar deze keer kon ik het toch niet laten.
    En dat gezeur over de Mods.. dat is best wel oud.

    Dragneel schreef:
    Ik geef toe, ik zit in groepje drie. Ik noem mezelf alleen geen "meegenieter", ik lees het topic en dan heet dat geen reactie geven omdat de anderen het al gezegd hebben, maar deze keer kon ik het toch niet laten.
    En dat gezeur over de Mods.. dat is best wel oud.


    dit heb ik dus ook. (;


    | Reality is for people that lack imagination |

    Dragneel schreef:
    Ik geef toe, ik zit in groepje drie. Ik noem mezelf alleen geen "meegenieter", ik lees het topic en dan heet dat geen reactie geven omdat de anderen het al gezegd hebben, maar deze keer kon ik het toch niet laten.
    En dat gezeur over de Mods.. dat is best wel oud.


    Ik heb dat denk ik ook wel, maar soms reageer ik niet omdat mijn reactie er niets aan toe zou voegen of omdat ik niet weet hoe ik zou moeten reageren. Dan kijk ik wel hoe andere mensen reageren, omdat ik dat best interessant vind.


    26 - 02 - '16