• Jaa, ik weet het. De vakantie is net begonnen en dan begin ik alweer over het volgende schooljaar.

    Ik heb echt héel erg veel zin in het volgende schooljaar. Ik ga naar een nieuwe school, ik heb een vet vakkenpakket gekozen, ik ben gevraagd voor een toneelgroep, ik ga op een nieuwe sport, ik ga in plaats van piano gitaar spelen. Het enige nadeel is, is dat mijn broer het huis uit gaat..

    Maar ik ben er eigenlijk best nerveus voor. Ik ga dus naar een nieuwe school. En net zoals ieder ander die naar de vierde gaat, heb ik een pakket gekozen. Ik heb dus NT gekozen met alle exacte vakken en de moeilijkste wiskunde. Daar bovenop heb ik ipv. een vak in het vrije deel, twee vakken; Geschiedenis en Filosofie. En hoogst waarschijnlijk ga ik ook nog Cambridge Engels doen. Allemaal op het VWO.

    Daar bovenop komt dat ik gevraagd ben om mee te spelen in een toneelstuk naar aanleiding van het winnen van Kunstbende. Ik had toen een workshop bij PeeRGrouP gewonnen samen met alle andere winnaars van Kunstbende Noord-Nederland. En toen ben ik daar samen met 4 anderen uitgekozen om mee te doen in een stuk. En als het mij daar bevalt, en als hen mij bevalt, mag ik daar blijven. En ik begin daar met dat toneelstuk direct na de vakantie en dan is het iedere zondag t/m November. Ook best spannend dus.

    Bovendien ga ik ook nog een baantje nemen omdat ik simpelweg geld tekort heb en er dan heel simpel niets anders op zit dan er voor werken:Y)

    Ik hoop echt dat ik het allemaal ga redden en anders laat ik er iets bij wegvallen. Dan maar geen extra vak bijvoorbeeld. Maar al met al heb ik er verschrikkelijk veel zin in. Alhoewel ik mijn broer wel echt heel erg ga missen.

    Hoe kijken jullie tegen volgend jaar aan? [:

    [ bericht aangepast op 4 mei 2013 - 11:39 ]


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Ik heb er zin in. Ik ga ook een nieuwe sport doen en ik kan éindelijk een tweede instrument gaan doen: saxofoon. Dat is eigenlijk alles wat ik wilde en het gaat gebeuren. Dus ik heb er eigenlijk écht wel zin in c:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Heb er heel erg veel zin in. Ik ga nu alsnog naar het MBO en ben nu al zoveel zelfverzekerder. Ik heb naar mijn gevoel een jaar verspilt.
    Maar ik wil ook niet al te enthousiast zijn, want dadelijk is de teleurstelling te groot.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Ik heb er geen géén zin in. Ik ga naar het laatste jaar van de middelbare. Het enige waar ik tegenop kijk zijn de examens.
    Verder heb ik best een hekel aan school :3.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Ik heb er echt géééééééén zin in. :/


    Life is a beautiful struggle

    Klinkt suuper zwaar! Succes. Ik ga god thank you net over naar 5 vwo na een goed gesprek met mijn natuurkunde leraar, en ga ergens anders hockeyen. Dus ik heb er ook best wel zin in :Y)

    Jieber schreef:
    Ik heb er echt géééééééén zin in. :/


    ^^

    Ik zie er tegenop.


    -

    Vanaf september heb ik elke week 2 dagen stage, en ik kijk er echt naat uit!


    Let us die young or let us live forever.

    Makkelijk vakkenpakket gekozen, niveau gezakt.. Ja wordt makkie!


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik ga volgend jaar ROC doen, ben vandaag toe gelaten maar ik weet niet precies wat ik kan verwachten. Natuurlijk, ik heb wel informatie over de opleiding maar het is toch anders om de opleiding te volgen.


    Physics is awesome

    Ik heb er ook zin in. Ik ga aankomend schooljaar Rechten studeren, en ik heb eergisteren mijn boekenpakket binnen gekregen. De wetboeken zijn wel ontzettend dik, maar ik heb het er voor over.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik heb er totaal geen zin in. Ik moet van school veranderen, en na 8-9 jaar is dat echt wel pijnlijk.(cat)


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Ik heb serieus geen idee. Ik ga naar de brugklas, dus ik weet niet echt wat ik ervan moet verwachten. De klas ik denk ik op zich wel leuk, en ik zit met twee vriendinnen.
    Kamp, daar zie ik toch wel een beetje tegenop, omdat ik snel heimwee heb. Maar we gaan met een andere klas en daar zitten nog twee kinderen van mijn oude klas in. Één vriendin, en een jongen die me niet zoveel boeit. :')
    Maar ik denk dat het volgende schooljaar wel goedkomt. ^^

    Ik heb echt totaal geen zin, ga naar een nieuwe school (nieuwe opleiding), alles weer wennen, nieuwe mensen.. Dat worden lange dagen. Sighs.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 19:52 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik heb er geen zin in, dan zit ik in 5 havo. Waar ik wél zin in heb, is dat ik volgend jaar met een nieuwe sport begin.


    Take risks and conquer your fears.