• National Novel Writing Month is weer begonnen!

    Het doel van NaNoWriMo is om in één maand 50.000 woorden te schrijven. Je krijgt peptalks gestuurd om het vol te houden en het is natuurlijk een hele leuke ervaring. Vooral als je de 50.000 haalt.


    En deze quizletters doen daar dit jaar aan mee (met het erna genoemde verhaal):

    Bronte (GreyWolfMoon) - William
    Austen(JanaAusten) - Anikita's laatste kans
    Lilium (LadyMoirae) - Kiss from a rose
    Frodo (Philyra) - Zomerhitte
    Rosings (Peyrac) - The last bolt hole
    Vivaldi (Swanroad) - Phase Zero
    BlueRiver (Aprodithe) -
    Emrys (Taraluis) - Long road home
    Crocker (Rebirthing) - Kattenogen
    Assassin (Niksel) - A sailor's grave
    WillNotLearn (WillNotLearn) -
    Bagginses (Nolanverse) - The Headquarters
    Lovelydemon (Adoratax) - For better or worse
    Barnabas (BarnabasCollins) -
    MissStylesx (UnderTheStarsx) -
    Rozzy (Nemhain) - Perfect enemy
    Mylintis (Demesio) - The first snowflakes
    Scharry (Scharry) -
    Seelisch (Seelisch) - Writersblock
    Buttzville (EllenQuizlet) - Don't wake me up
    Halissa (Halissa) - You steal my heart
    Danelaw (Ancient) - Hunting the predator


    Doe jij ook mee? Meld het even dan zet ik je erbij. (Als je wil, vermeld ook je username op NaNoWriMo en de titel van je verhaal.)

    Hier kan je je aanmelden voor Camp NaNoWriMo!

    In dit topic kan je over Camp NaNoWriMo praten en elkaar tips geven etc. En misschien is het ook wel leuk om je verhaal en je vooruitgang neer te zetten.

    Succes iedereen!

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 21:05 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Mylintis schreef:

    (...)
    Lijkt me leuk:Y)


    Ik heb je gerequest ;d


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Gefeliciteerd Bronte! :3


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Nog een goede twee weken. [:


    comfort in c h a o s

    Lovelydemon schreef:
    Gefeliciteerd!


    26 - 02 - '16

    13 days: 05 hours: 25 minutes ;D


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Lilium schreef:
    13 days: 05 hours: 25 minutes ;D


    Shiiiit.. Ik kan dan de eerste paar dagen waarschijnlijk niet op NaNoWriMo vanwege mijn stomme vakantie waar ik geen zin meer in heb. Mèh.


    26 - 02 - '16

    Lilium schreef:
    13 days: 05 hours: 25 minutes ;D


    Hellyeah! :3


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Ik ga het begin waarschijnlijk missen, meh, dan zit ik in Frankrijk.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Crocker schreef:
    (...)

    Shiiiit.. Ik kan dan de eerste paar dagen waarschijnlijk niet op NaNoWriMo vanwege mijn stomme vakantie waar ik geen zin meer in heb. Mèh.


    Zamaskowane schreef:
    Ik ga het begin waarschijnlijk missen, meh, dan zit ik in Frankrijk.


    Geen zorgen, gewoon alvast heel veel bedenken wat je kan doen en misschien alvast in een schriftje beginnen, dat telt ook gewoon! ^^
    Ik mis zelf ook 3 dagen want ik ga naar London, maar ik schrijf dan de andere dagen gewoon wat meer (:

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 20:39 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    In de eerste week wil ik elke dag minstens 3.000 woorden gaan schrijven zodat ik nog wel in de buurt kom van de 50.000. (: Ik heb dat maar als mijn doel opgesteld. Hebben jullie doelen die jullie sowieso willen behalen?


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Kun je ook verder schrijven aan een verhaal, dat je er gewoon 500.000 woorden bijschrijft? Want ik heb geen inspiratie voor een nieuw verhaal.

    En is het te halen als je pas op 12 augustus kunt beginnen? Want ik ben begin augustus op vakantie.


    Food.

    Scharry schreef:
    Kun je ook verder schrijven aan een verhaal, dat je er gewoon 500.000 woorden bijschrijft? Want ik heb geen inspiratie voor een nieuw verhaal.

    En is het te halen als je pas op 12 augustus kunt beginnen? Want ik ben begin augustus op vakantie.

    Ja, dat kan zeker. Normaal gaat dat dan nog wel, maar je kan bijvoorbeeld in juli al beginnen schrijven (het aantal dagen dat je op vakantie bent).


    comfort in c h a o s

    Austen schreef:
    (...)
    Ja, dat kan zeker. Normaal gaat dat dan nog wel, maar je kan bijvoorbeeld in juli al beginnen schrijven (het aantal dagen dat je op vakantie bent).


    Dan mag ik nu beginnen(:


    Food.

    Scharry schreef:
    (...)

    Dan mag ik nu beginnen(:


    Zal ik je erbij zetten dan?


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Lilium schreef:
    (...)

    Zal ik je erbij zetten dan?


    Jup(: Ik heet daar ook Scharry, alle namen waren gewoon bezet.


    Food.