• National Novel Writing Month is weer begonnen!

    Het doel van NaNoWriMo is om in één maand 50.000 woorden te schrijven. Je krijgt peptalks gestuurd om het vol te houden en het is natuurlijk een hele leuke ervaring. Vooral als je de 50.000 haalt.


    En deze quizletters doen daar dit jaar aan mee (met het erna genoemde verhaal):

    Bronte (GreyWolfMoon) - William
    Austen(JanaAusten) - Anikita's laatste kans
    Lilium (LadyMoirae) - Kiss from a rose
    Frodo (Philyra) - Zomerhitte
    Rosings (Peyrac) - The last bolt hole
    Vivaldi (Swanroad) - Phase Zero
    BlueRiver (Aprodithe) -
    Emrys (Taraluis) - Long road home
    Crocker (Rebirthing) - Kattenogen
    Assassin (Niksel) - A sailor's grave
    WillNotLearn (WillNotLearn) -
    Bagginses (Nolanverse) - The Headquarters
    Lovelydemon (Adoratax) - For better or worse
    Barnabas (BarnabasCollins) -
    MissStylesx (UnderTheStarsx) -
    Rozzy (Nemhain) - Perfect enemy
    Mylintis (Demesio) - The first snowflakes
    Scharry (Scharry) -
    Seelisch (Seelisch) - Writersblock
    Buttzville (EllenQuizlet) - Don't wake me up
    Halissa (Halissa) - You steal my heart
    Danelaw (Ancient) - Hunting the predator


    Doe jij ook mee? Meld het even dan zet ik je erbij. (Als je wil, vermeld ook je username op NaNoWriMo en de titel van je verhaal.)

    Hier kan je je aanmelden voor Camp NaNoWriMo!

    In dit topic kan je over Camp NaNoWriMo praten en elkaar tips geven etc. En misschien is het ook wel leuk om je verhaal en je vooruitgang neer te zetten.

    Succes iedereen!

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 21:05 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Scharry schreef:
    (...)

    Jup(: Ik heet daar ook Scharry, alle namen waren gewoon bezet.


    Heb je ook al een titel voor je verhaal?


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Lilium schreef:
    (...)

    Heb je ook al een titel voor je verhaal?



    Nee, ik weet het nog niet. Dank je<3


    Food.

    Scharry schreef:
    (...)


    Nee, ik weet het nog niet. Dank je<3


    Laat het maar weten als je het wel weet!


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Lilium schreef:
    (...)

    Geen zorgen, gewoon alvast heel veel bedenken wat je kan doen en misschien alvast in een schriftje beginnen, dat telt ook gewoon! ^^
    Ik mis zelf ook 3 dagen want ik ga naar London, maar ik schrijf dan de andere dagen gewoon wat meer (:

    Ja, komt ook wel goed, ik kan daar inderdaad ook wel schrijven.
    Trouwens, als ik nu uit deze cabin ga, kan ik dan eigenlijk nog bij een andere? Momenteel is iedereen ouder dan dertig, één is 52 en ik heb eerlijk gezegd niet echt iets met ze gemeen...
    Ik weet dat je niet terug naar deze cabin kan, maar wel nog bij een andere of dat ook niet?


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Zamaskowane schreef:
    (...)
    Ja, komt ook wel goed, ik kan daar inderdaad ook wel schrijven.
    Trouwens, als ik nu uit deze cabin ga, kan ik dan eigenlijk nog bij een andere? Momenteel is iedereen ouder dan dertig, één is 52 en ik heb eerlijk gezegd niet echt iets met ze gemeen...
    Ik weet dat je niet terug naar deze cabin kan, maar wel nog bij een andere of dat ook niet?


    Ja, om de zoveel uur doen ze nieuwe cabin assignments. Dan moet je bij cabin settings aanklikken "Campers in my age range" of "Campers writing in my genre" of zelfs "Request specific campers" als je iemand kent waarmee je samen wil (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Lilium schreef:
    (...)

    Ja, om de zoveel uur doen ze nieuwe cabin assignments. Dan moet je bij cabin settings aanklikken "Campers in my age range" of "Campers writing in my genre" of zelfs "Request specific campers" als je iemand kent waarmee je samen wil (:

    Oké, bedankt ^^
    Ik zag bij de help-pagina namelijk staan dat je niet meer terug in je cabin kon als je daar eenmaal uit was, en dus twijfelde ik of dat alleen voor die specifieke cabin gold of voor allemaa, vandaar.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Zamaskowane schreef:
    (...)
    Oké, bedankt ^^
    Ik zag bij de help-pagina namelijk staan dat je niet meer terug in je cabin kon als je daar eenmaal uit was, en dus twijfelde ik of dat alleen voor die specifieke cabin gold of voor allemaa, vandaar.


    Je kan inderdaad niet meer terug in je cabin als je er eenmaal uit bent (: Maar wel in een andere cabin komen, als het goed is ^^


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Lilium schreef:
    (...)

    Ik heb je gerequest ;d

    Dan zal ik maar snel even inloggen (:


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Mylintis schreef:
    (...)
    Dan zal ik maar snel even inloggen (:


    De nieuwe cabin assignments zijn in een uur, als het goed is zitten we dan bij elkaar! ;d


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Morbid -> Yulivee


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Mylintis schreef:
    (...)
    Dan zal ik maar snel even inloggen (:


    Ik zit niet bij jou ;(


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik ga naar Schotland om universiteiten te bekijken en ben pas 29 juli terug. Als iemand zich nu aanmeldt, zie ik dat dan pas. Alle veranderingen die dus worden doorgegeven, zal ik daarna zo snel mogelijk in de beginpost zetten. Is het nodig om een nieuwe topic te starten, dan kan iemand anders dat ook wel (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Lilium schreef:
    Ik ga naar Schotland om universiteiten te bekijken en ben pas 29 juli terug. Als iemand zich nu aanmeldt, zie ik dat dan pas. Alle veranderingen die dus worden doorgegeven, zal ik daarna zo snel mogelijk in de beginpost zetten. Is het nodig om een nieuwe topic te starten, dan kan iemand anders dat ook wel (:


    Heel veel plezier! Dat is echt heel gaaf wat je gaan doen! :3


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Lilium schreef:
    Ik ga naar Schotland om universiteiten te bekijken en ben pas 29 juli terug. Als iemand zich nu aanmeldt, zie ik dat dan pas. Alle veranderingen die dus worden doorgegeven, zal ik daarna zo snel mogelijk in de beginpost zetten. Is het nodig om een nieuwe topic te starten, dan kan iemand anders dat ook wel (:

    Veel plezier! (:


    comfort in c h a o s

    Nog één week guys.


    Ex astris, sciencia