• National Novel Writing Month is weer begonnen!

    Het doel van NaNoWriMo is om in één maand 50.000 woorden te schrijven. Je krijgt peptalks gestuurd om het vol te houden en het is natuurlijk een hele leuke ervaring. Vooral als je de 50.000 haalt.


    En deze quizletters doen daar dit jaar aan mee (met het erna genoemde verhaal):

    Bronte (GreyWolfMoon) - William
    Austen(JanaAusten) - Anikita's laatste kans
    Lilium (LadyMoirae) - Kiss from a rose
    Frodo (Philyra) - Zomerhitte
    Rosings (Peyrac) - The last bolt hole
    Vivaldi (Swanroad) - Phase Zero
    BlueRiver (Aprodithe) -
    Emrys (Taraluis) - Long road home
    Crocker (Rebirthing) - Kattenogen
    Assassin (Niksel) - A sailor's grave
    WillNotLearn (WillNotLearn) -
    Bagginses (Nolanverse) - The Headquarters
    Lovelydemon (Adoratax) - For better or worse
    Barnabas (BarnabasCollins) -
    MissStylesx (UnderTheStarsx) -
    Rozzy (Nemhain) - Perfect enemy
    Mylintis (Demesio) - The first snowflakes
    Scharry (Scharry) -
    Seelisch (Seelisch) - Writersblock
    Buttzville (EllenQuizlet) - Don't wake me up
    Halissa (Halissa) - You steal my heart
    Danelaw (Ancient) - Hunting the predator


    Doe jij ook mee? Meld het even dan zet ik je erbij. (Als je wil, vermeld ook je username op NaNoWriMo en de titel van je verhaal.)

    Hier kan je je aanmelden voor Camp NaNoWriMo!

    In dit topic kan je over Camp NaNoWriMo praten en elkaar tips geven etc. En misschien is het ook wel leuk om je verhaal en je vooruitgang neer te zetten.

    Succes iedereen!

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 21:05 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Oeh, awesome! Ik ben blij voor je ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik heb toch besloten om mee te doen deze keer, ik heb in Juni ook al meegedaan maar daar had ik het veels te druk met school, en heb ik dus gefaald. Maar ik heb nu dus 3 van de 4 weken nog vakantie, dus ga ik meedoen :3

    Mijn username daarop is EllenQuizlet en mijn verhaal heet Don't Wake Me Up.

    Keer op keer wist Elan mij weer te verbazen. Zijn wereld leek zoveel beter dan de mijne, maar ik wist dat zijn wereld niet bestond. Hoe hij me mee wist te slepen in zijn verhalen, hoe hij me zeker liet zijn van mezelf... 'Alles is fictie,' fluisterde hij in mijn oor. 'Je grootste nachtmerries, je mooiste droom... Alles.' Langzaam rolde er een traan over mijn gezicht. 'Je bedoelt dus dat mijn dromen nooit uitkomen?' zei ik zacht. Ik draaide mijn hoofd naar hem toe en zag dat hij mij aankeek mijn zijn prachtige bruine ogen. 'Nee, ik bedoel dat je je grootste angsten kunt overwinnen.' Hij pakte mijn hand en drukte hem zacht tegen mijn hart aan, en zei:'Zolang je het maar wilt, hier.'


    ^Ik ga hiermee meedoen.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2012 - 12:36 ]

    Ik heb mijn verhaal aangepast. Ik kreeg ineens een idee voor een ouder verhaal van mij, waardoor ik ineens wist hoe het moest lopen haha. Mijn nieuwe verhaal heet Perfect Enemy ^^
    Trouwens, ik sta op de lijst als Zamaskowane, ik heet nu Rozzy ^^


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Rozzy schreef:
    Ik heb mijn verhaal aangepast. Ik kreeg ineens een idee voor een ouder verhaal van mij, waardoor ik ineens wist hoe het moest lopen haha. Mijn nieuwe verhaal heet Perfect Enemy ^^
    Trouwens, ik sta op de lijst als Zamaskowane, ik heet nu Rozzy ^^


    Ik heb het aangepast (:
    Zijn er nog meer mensen waarvan ik de naam moet veranderen?


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik blijf voor eeuwig Bronte, tenminste, die heb ik al best lang.
    En, volgens mij klopt je link niet bij Rozzy

    [ bericht aangepast op 30 juli 2012 - 13:14 ]


    Ex astris, sciencia

    Bronte schreef:
    Ik blijf voor eeuwig Bronte, tenminste, die heb ik al best lang.
    En, volgens mij klopt je link niet bij Rozzy


    Het is een leuke naam! ;D


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik blijf ook voor eeuwig bij Frodo, dan herkennen de anderen je tenminste direct (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Dat is waar.


    Ex astris, sciencia

    Gaat er eigenlijk iemand om 12 uur 's nachts beginnen met schrijven?


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik waarschijnlijk, jij?


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik kan niet beginnen met schrijven. ;x Moet dan al slapen.


    comfort in c h a o s

    Ik niet, want dan ben ik moe en dan kan ik de volgende dag niet schrijven :/

    [ bericht aangepast op 30 juli 2012 - 18:21 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    01:05:33

    [ bericht aangepast op 30 juli 2012 - 18:23 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Oh damn, umm, ik heb mijn username veranderd ;3 Bane is nu Bagginses ^^


    Caution first, always.