• National Novel Writing Month is weer begonnen!

    Het doel van NaNoWriMo is om in één maand 50.000 woorden te schrijven. Je krijgt peptalks gestuurd om het vol te houden en het is natuurlijk een hele leuke ervaring. Vooral als je de 50.000 haalt.


    En deze quizletters doen daar dit jaar aan mee (met het erna genoemde verhaal):

    Bronte (GreyWolfMoon) - William
    Austen(JanaAusten) - Anikita's laatste kans
    Lilium (LadyMoirae) - Kiss from a rose
    Frodo (Philyra) - Zomerhitte
    Rosings (Peyrac) - The last bolt hole
    Vivaldi (Swanroad) - Phase Zero
    BlueRiver (Aprodithe) -
    Emrys (Taraluis) - Long road home
    Crocker (Rebirthing) - Kattenogen
    Assassin (Niksel) - A sailor's grave
    WillNotLearn (WillNotLearn) -
    Bagginses (Nolanverse) - The Headquarters
    Lovelydemon (Adoratax) - For better or worse
    Barnabas (BarnabasCollins) -
    MissStylesx (UnderTheStarsx) -
    Rozzy (Nemhain) - Perfect enemy
    Mylintis (Demesio) - The first snowflakes
    Scharry (Scharry) -
    Seelisch (Seelisch) - Writersblock
    Buttzville (EllenQuizlet) - Don't wake me up
    Halissa (Halissa) - You steal my heart
    Danelaw (Ancient) - Hunting the predator


    Doe jij ook mee? Meld het even dan zet ik je erbij. (Als je wil, vermeld ook je username op NaNoWriMo en de titel van je verhaal.)

    Hier kan je je aanmelden voor Camp NaNoWriMo!

    In dit topic kan je over Camp NaNoWriMo praten en elkaar tips geven etc. En misschien is het ook wel leuk om je verhaal en je vooruitgang neer te zetten.

    Succes iedereen!

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 21:05 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Mieh, ik begin zelfs spijt te krijgen dat ik 10 dagen in augustus op kamp ga, terwijl ik me voor NaNoWriMo er op verheugde :'D


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Mieh, ik begin zelfs spijt te krijgen dat ik 10 dagen in augustus op kamp ga, terwijl ik me voor NaNoWriMo er op verheugde :'D


    Wat voor kamp is het? Misschien kun je je medekampgenoten indoctrineren met het feit dat CampNaNo helemaal geweldig is x) En dan gaan jullie gezellig met z'n allen schrijven! :'D


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Vivaldi schreef:
    (...)

    Wat voor kamp is het? Misschien kun je je medekampgenoten indoctrineren met het feit dat CampNaNo helemaal geweldig is x) En dan gaan jullie gezellig met z'n allen schrijven! :'D


    Haha, met Kazou (; 10 dagen lang niet schrijven, dat wordt een hel.
    En hun inleiden in NaNo? Hmm... kan natuurlijk altijd proberen, bedankt voor de tip :'D


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Haha, met Kazou (; 10 dagen lang niet schrijven, dat wordt een hel.
    En hun inleiden in NaNo? Hmm... kan natuurlijk altijd proberen, bedankt voor de tip :'D


    Dat is inderdaad lang. Maar je kunt ook een klein notitieboekje in je zak stoppen (bij de Hema hebben ze van die hele kleine, moet je wel heel klein schrijven maar goed) en daar in ieder geval ideeën in opschrijven? (:


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Vivaldi schreef:
    (...)

    Dat is inderdaad lang. Maar je kunt ook een klein notitieboekje in je zak stoppen (bij de Hema hebben ze van die hele kleine, moet je wel heel klein schrijven maar goed) en daar in ieder geval ideeën in opschrijven? (:


    Ik hoop dat ik daar tijd voor ga hebben...
    maar ik was het al van plan, dus ik neem er zeker eentje mee (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Ik hoop dat ik daar tijd voor ga hebben...
    maar ik was het al van plan, dus ik neem er zeker eentje mee (:


    Oooooh, okay :3


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Ik moest net een erg donkere scène schrijven, maar had niet echt inspiratie. Een vriendin van me gaf me deze link. Misschien kan het jullie ook wel helpen bij moeilijke scènes (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik ga ook meedoen! Ik heb sinds 10 minuten ontdekt wat Camp NaNoWriMo is, had er nog nooit van gehoord, maar het lijkt me wel een uitdaging 8D. Hoewel ik niet weet of ik het ga volhouden, want ik doe momenteel ook mee aan '30 days of writing' en ik heb in augustus eigenlijk 2 herexamens aan de universiteit, dus ik moet eigenlijk ook nog zien te leren..
    Plus, ik heb nog géén flauw benul waarover mijn verhaal zal gaan, go me (': Ik heet trouwens ook Seelisch daar.


    There will be beauty from pain.

    Voor de mensen die graag klassieke muziek horen onder het schrijven;
    je moet eens een kijkje nemen op TheMusicFlowChannel op youtube. Er staat echt prachtige muziek bij zoals the end of the world, dramatic instrumental.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Yulivee schreef:
    Voor de mensen die graag klassieke muziek horen onder het schrijven;
    je moet eens een kijkje nemen op TheMusicFlowChannel op youtube. Er staat echt prachtige muziek bij zoals the end of the world, dramatic instrumental.

    Dat kan nog handig zijn tijdens het schrijven, dank je.


    Ex astris, sciencia

    In welk point of view gaan jullie eigenlijk schrijven?


    Ex astris, sciencia

    Ik weet nog niet uit welk point of view ik ga schrijven. Ik ga - denk ik - hij/zij point of view uitproberen, niet als auctoriële verteller, maar als personele verteller.


    comfort in c h a o s

    Derde persoon ^^


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ik weet het zelf nog niet goed, ik wil wel uit eerstepersoon schrijven maar eenderzijds ook uit hij/zij. Ik weet niet goed wat het beste is voor m'n verhaal.


    Ex astris, sciencia

    Ik schrijf uit de ik-persoon.


    And now we're counting down to Phase Zero.