• DEZE RPG IS AL BEGONNEN ALS JE MEE WIL DOEN MOET JE NAAR DE AANMELDINGS-TOPIC GAAN http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135843

    Link naar de praat RPG ding;
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=140811&page=last#4012696

    Regels van deze RPG
    -Schelden mag, zolang het over de personages gaat en niet over de quizlet gebruikers zelf
    -Ruzie mag, zolang het over de personages gaat en niet over de quizlet gebruikers zelf, en zo lang het niet allen tegen één wordt
    -16+ mag
    -Boven aan je bericht even de naam van je personages zetten
    voorbeeld Jade
    -Als jij als quizlet gebruiker zelf iets zegt dan tussen rechte haakje
    voorbeeld [Zo dus]

    Regels van de school (om het verhaal leuk te houden volgen we die niet altijd op)
    -Je slaapt per twee op een kamer
    -Je houdt je aan het rooster
    -Behandel elkaar met respect
    -Je houd je aan de dag indeling

    Leraren (de leraar van jou soort is je begeleider/mentor
    -Directeur: Khutan Aiung (V)
    -Element beheersing: Avatar Aang (Kon niks beter vinden srry)
    -Weerwolven en vampiers: Jacob Black en Renesmee Cullen
    -Goden etc: Athene zelf
    -Wiskunde: Marc Sigfreud
    -Engels: Myra Sigfreud
    -Je-verzorgen-en-samenwerkings-verbetering-les: Danaé (een een of ander half god)

    Dag indeling
    -7:30 Opstaan
    -8:00 Ontbijt
    -8:30 School-vak-les
    -12:00 Lunch
    -12:45 Kracht-les en dier-les
    -15:30 Vrije tijd
    -17:30 Avondeten
    Na het eten ben je vrij
    -21:30 Slapen
    In het weekend geld deze hele planning niet, heb je gewoon vrije tijd en mag je naar bed gaan wanneer je wilt (m.u.v van zondag dan ga je om) 21:30 slapen

    Leden: Zeg maar even als je er niet bestaat pas ik dat even aan
    Wednesday (Dood) Mydreamstory
    Amare Prisoner
    Amore -Dit personage is vrij-
    Jade BlackAlpha
    Sarah Sandybeta
    Clair WhiteDelta
    Sherina Maracroft
    Beth Mydreamstory
    Naya -Dit personage is vrij-
    Sam (Dood) Mydreamstory
    Jake Blackalpha
    Florina Dracoluvv
    Ray xCarliex
    Floris Sandybeta

    Veel plezier

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 18:42 ]


    ©1998

    [Eenhoornpoep, je ouder zijn langs geweest en je was dus weer uit trans, je kunt daar toch niet eeuwig zitten.]


    ©1998

    BlackAlpha schreef:
    [Eenhoornpoep, je ouder zijn langs geweest en je was dus weer uit trans, je kunt daar toch niet eeuwig zitten.]


    [Beth blijft zo uitgerekend zitten tot iemand haar aanraakt, dan schrikt ze;)]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sarah

    'Wat is er Sherina?' vraagt iedereen bezorgt. hierdoor begint Sherina alleen maar meer tehuilen. Ik heb haar nog nooit zo verdrietig gezien. Zij is altiljd de vrolijkste en nu zit zij hier te huilen. Ik legde Cuppy op haar schoot. Hij kan oms mensen geruststellen. Hij ging op haar schouder liggen slapen. Ik besloot dat het druk was om Sherina heen en ik ging naar boven. Kijken hoe het ging met Beth. Ik besloot mijn kracht ook op haar uit te oefenen en legde mijn hand op haar hoofd. Ze schrok van mijn koude hand en sprong op.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Beth

    Mijn kracht schoot omhoog en ik sprong op waarna ik mijn kracht uitzette.
    'WIE IS DAT?!' gilde ik bang en ik kromp in elkaar.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sarah

    De reactie van Beth liet mij even schrikken. 'Ik ben het. Sarah.' zei ik.
    Ik ging er spontaan van huilen. Ik was zo geschrokken.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    (Jade, ik heet WHITEDELTA en niet withdelta)


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    [WOEW, LAPTOP IS OFFICIEEL NIET MEER DOOD VERKLAARD!]

    Beth

    'Niet huilen, mompelde ik. 'Nu ben ik niet meer rustig, dan maar gewoon weer normaal en gestrest' fluisterde ik en ik trok Sarah in een knuffel.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Clair

    'Clair?' mijn scherpe gehoor en mijn jaren oefening met die ene stem zorgden ervoor dat ik de persoon er meteen uitplukte. 'Mamma' schreeuwde ik hard genoeg zodat haar niet zo scherpe oren het goed konden verstaan. Mijn moeder was best snel. Voor ik het wist was ze in mijn kamer en knuffelde ze me helemaal plat. Tranen schoten in mijn ogen toen ik zag dat ze er goed uitzag. Zelfs de droevige uitdrukking die nooit helemaal uit haar ogen verdween leek een beetje vervaagd. 'Ik houd van je' ik wist dat ze dat al wist. Maar ik kon het niet laten om het toch nog even duidelijk te maken. Ze moest het weten. 'Ik ook van jou' mompelde ze tegen mijn haar.

    Mijn moeder kon maar een uurtje blijven omdat ze nog moest werken en dat gebruikten we nuttig. Ik stelde haar voor aan al mijn nieuwe vrienden en leidde haar rond door onze school. Haar glimlach werd met de minuut groter en aan het eind van het uurtje was de droevige blik voor deze ene keer volledig uit haar ogen. Eindelijk!


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    clair

    ik liep met mijn moeder mee naar de deur en liet haar uit. Na heel wat gesnotter lieten we elkaar eindelijk los en liep ze langzaam weg. Maar niet zonder nog minstens 3 keer naar me om te kijken. Ik wilde net weer terug lopen toen ik ineens een sterke hand om mijn onderhand voelde. Met een ruk keek ik op, recht in het gezicht van een grote man. Ik probeerde me los te trekken, maar hij gaf niet mee. Het was alsof alle kracht ineens uit mijn lichaam verdween, alsof... wacht eens even, schoot het door me heen. Wat als deze man een gave had, een gave om alle kracht uit een ander weg te trekken. Dat zou wel een probleem zijn. Ik deed mijn mond open om te schreeuwen, maar het werkte niet. De kracht bleef uit mijn lichaam weg vloeien waardoor ik al bijna niet meer op mijn benen kon staan. 'Jij gaat mooi met mij mee' mompelde de man. 'Wie ben je? Wat wil je van mij?' mijn stem klonk zwak, heel zwak. Maar ik was in ieder geval instaat om iets te zeggen. Hij beantwoorde mijn vraag niet maar tilde me in plaats daarvan van de grond. Een paar minuten later werd ik hard in de kofferbak van een auto gegooid. Auw, klaagde ik. Hij ging in de bestuurders stoel zitten en begon weg te scheuren. Ik zag de school achter me verdwijnen. Nu pas leek hij bereid me te antwoorden. "Ik ben Wednesday's vader"


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Beth

    Ik wist dat er iets met Clair was. Niet dat ze onderhand al lang weg was, maar ik had een soort zesde zintuig. Ik wist als er wat verkeerds was, met iemand waar ik van hield. Het klonk stom, maar als ik vrienden had, hield ik van ze. Meteen rende ik de school uit en ik liep in de richtig waar ik ht meeste voelde. Ik zuchtte en gaf het op. Ineens voelde ik een hand op mijn schouder. Mijn gave sprong aan en ik hoorde en gepiep. Snel draaide ik me om en zette mijn gave uit. 'Wie ben je?' vroeg ik. 'Beth!! Herken je me niett? Ohja dat is waar, sorry!' hoorde ik iemand snel zeggen. Meteen grijnsde ik. 'Sam?' fluisterde ik. 'Beth!' bevestigde hij dat hij het was. Ik voelde me opgetilt worden en giechelde. 'Lang geleden!' zei hij en hij begon te kletsen over van alles terwijl hij liep en hij bleef kletsent voor de school staan met mij in zijn armen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    'Waar is Clair!' gil ik panisch. Beth was samen met een vriend van haar komen vertellen dat ze weg was. Met z'n allen hebben we het gehele gebouw doorgezocht, maar we kunnen Clair echt nergens vinden. 'Clair!' schreeuw ik nog een keer. 'Laten we buiten gaan zoeken' we maken een verdeling van waar iedereen heen gaat en splitsen ons dan op. Jake en ik transformeren in onze wolf gedaanten en rennen naar beneden, langs de steile trap.


    ©1998

    Beth

    Sam en ik gingen ook Clair zoeken. Sam was een weerwolf, wat een wonder was om zijn ouders waren er geen maar zijn voorouders vast wel, en ik moest persé op zijn rug. Eerst viel ik over hem, ookal was ie zo ongeveer groter dan ik. Ik hoorde een zacht gegniffel en klom met moeite op hem. Toen ik erop zat, zat ik er achterstevoren op. Ik gaf het op en ging liggen, draaide me om en ging weer zitten. Sam rende rond de school en verder. Op een gegeven moment waren we uitgekomen in een of ander doodlopend steegje. Sam transformeerd terug en zette me op zijn rug. We deden altijd paardje toen ik 4 was en hij 6. Hij was nu 18, en was waarschijnlijk behoorlijk lang. Maar ik kwam terug in de wereld en hoorde opeen een paar jongens. Ik haatte dit altijd. Altijd kwamen er jongens en die deden me pijn, scholden me uit ofzo. Ik was dan altijd te laat met mijn gave. Ik trilde lichtjes en Sam hield me goed vast. 'Kijk is hier, een mooi meisje bij een behoorlijk enge jongen' hoorde ik een stem zeggen. Sam zette me neer en ik ging wat voor Sam staan. Mijn gave wouw ik niet. Ik moest zelf leren. 'Laat ons met rust' zei Sam kalm en rustig. 'Waarom?' hoorde ik een andere stem zeggen. Ik voelde hoe iemands hand via mijn schouder naar mijn borst gleed. Ik slikte en stond doodstil. 'Raak. Haar. Niet. Aan' zei Sam en ik hoorde dat zijn stem zwaar klonk. De hand kneep zachtjes in mijn borst en ging langzaam naar beneden. Een traan verliet mijn ooghoek. Sam duwde de jongen weg, voelde ik en ik hoorde de jongen vloeken. Toen de jongen net weer me aanraakte, veranderde Sam in een wolf. Ik hoorde geschreeuw van jongens. 'EEN MONSTER' schreeuwde ze en daar werd ik kwaad om. Een jongen wouw me vastpakken maar ik zette mijn kracht aan. Er klonk gegil en voetstappen die wegrenden.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sherina

    Ik was op quizlet een verhaal aan het schrijven, om even alles te vergeten. Mensen kwamen en gingen weg, maar ik voelde me even weg van de wereld. Het was fijn. Na een tijdje sloot ik de computer af en ging ik naar beneden om wat te drinken. Ik zag een grote man en vroeg me af of de begeleiding zomaar iedereen hier binnenliet. Ik dacht aan wat het oude vrouwtje altijd zei, 'als je je niet goed voelt, verander dan de situatie. Als dat niet kan, verander dan je houding.' Ik probeerde dus vrolijk te zijn en dacht aan mijn verhaal. Iemand van de begeleiding kwam en gaf me een brief. Ik zag meteen een officiële stempel van het kamp Halfbloed. Ik werd enthousiast en opende het. Er stond in dat ik was uitgenodigd voor een trainingskamp. Daar leer je je krachten beter te gebruiken, en je leert ook speciale nieuwe dingen. Ik wou het aan iedereen vertellen, maar ik kon ineens niemand vinden.


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Beth

    'Sammie?' piepte ik en ik voelde om me heen. Ik voelde iemand terugtransformeren en me optillen. 'Rustig, Beth, ik ben hier' fluisterde hij en ik knikte. Sam droeg me weer naar school en droeg me naar binnen. Ik zat op zijn rug en hoorde Sherina's stem. Sam zette me neer en ik knuffelde hem. 'Sherina, dit is Sam' stelde ik hun voor.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    clair

    Na een paar uur stond de auto eindelijk stil. De man had geen van mijn vragen willen beantwoorden, hoe ik ook schreeuwde, dreigde of zelfs smeekte. Dus na een tijdje was ik er mee opgehouden en had geprobeerd om iemand een sms te sturen. help me! De vader van Wednesday probeert me te ontvoeren. Ik zit vast in een auto naar ik weet niet waar. typte ik snel. Ik verzond het naar Sarah, de eerste naam die ik zag staan. Pas toen drong het tot me door, waarom kon ik dit sturen? Waarom werd mijn mobieltje niet afgepakt? Het leek alsof hij wilde dat ik dit stuurde! Waarom?


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!