• DEZE RPG IS AL BEGONNEN ALS JE MEE WIL DOEN MOET JE NAAR DE AANMELDINGS-TOPIC GAAN http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135843

    Link naar de praat RPG ding;
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=140811&page=last#4012696

    Regels van deze RPG
    -Schelden mag, zolang het over de personages gaat en niet over de quizlet gebruikers zelf
    -Ruzie mag, zolang het over de personages gaat en niet over de quizlet gebruikers zelf, en zo lang het niet allen tegen één wordt
    -16+ mag
    -Boven aan je bericht even de naam van je personages zetten
    voorbeeld Jade
    -Als jij als quizlet gebruiker zelf iets zegt dan tussen rechte haakje
    voorbeeld [Zo dus]

    Regels van de school (om het verhaal leuk te houden volgen we die niet altijd op)
    -Je slaapt per twee op een kamer
    -Je houdt je aan het rooster
    -Behandel elkaar met respect
    -Je houd je aan de dag indeling

    Leraren (de leraar van jou soort is je begeleider/mentor
    -Directeur: Khutan Aiung (V)
    -Element beheersing: Avatar Aang (Kon niks beter vinden srry)
    -Weerwolven en vampiers: Jacob Black en Renesmee Cullen
    -Goden etc: Athene zelf
    -Wiskunde: Marc Sigfreud
    -Engels: Myra Sigfreud
    -Je-verzorgen-en-samenwerkings-verbetering-les: Danaé (een een of ander half god)

    Dag indeling
    -7:30 Opstaan
    -8:00 Ontbijt
    -8:30 School-vak-les
    -12:00 Lunch
    -12:45 Kracht-les en dier-les
    -15:30 Vrije tijd
    -17:30 Avondeten
    Na het eten ben je vrij
    -21:30 Slapen
    In het weekend geld deze hele planning niet, heb je gewoon vrije tijd en mag je naar bed gaan wanneer je wilt (m.u.v van zondag dan ga je om) 21:30 slapen

    Leden: Zeg maar even als je er niet bestaat pas ik dat even aan
    Wednesday (Dood) Mydreamstory
    Amare Prisoner
    Amore -Dit personage is vrij-
    Jade BlackAlpha
    Sarah Sandybeta
    Clair WhiteDelta
    Sherina Maracroft
    Beth Mydreamstory
    Naya -Dit personage is vrij-
    Sam (Dood) Mydreamstory
    Jake Blackalpha
    Florina Dracoluvv
    Ray xCarliex
    Floris Sandybeta

    Veel plezier

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 18:42 ]


    ©1998

    Beth

    Ineens stopte ik. Sam stopte ook en ik raakte in paniek. Bang dook ik in elkaar op de grond. 'Beth? BETH!' schreeuwde Sam bezorgd en ik voelde dat ik opgetild werd. 'CLAIR!' gilde ik uit en Sam twijfelde geen moment. Hij rende ergens naartoe, en ik hoorde de stem van Sarah. 'Geen. Sms' kon ik eruit krijgen. Ik sloot mijn ogen en sprong uit de armen van Sam. Meteen begon ik te rennen en voelde extra druk bij een oud huis. Ik knikte richting ergens, hopelijk richting Sarah en Sam.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sarah

    Wat er met Beth was gebeurt snapte ik niet helemaal. Maar Sam had naar mij geknikt en gezegd dat ik maar gewoon weer moest gaan zitten. Ik snapte er niks van maar deed gewoon wat Sam zei.Twintig minuten later zit ik daar nog steeds op die steen. Mijn kont slaapt zo langzamer hand en ik heb geen zin om op te staan. Er zijn al een paar mensen maar er moeten er nog een paar mensen komen. Ook na eenpaar minuten wachten komen zij eraan gelopen. Niemand heeft enige aanwijzingen gevonden. 'Wat moeten we nu doen?' vraagt Jade met een opgeheven stem waardoor het lijkt alsof zij de leider van onze 'roedel' is. Ik zit nog steeds op de steen en Jade gaat er op staan. Direct daarna bedenkt ze zich dat ze er niet meer bij past en springt eraf. Ze zoekt in de bosjes naar iets en komt terug met een stok. Ze loopt naar een stukje zand en wil beginnen met tekenen. 'Wacht! waar zijn Beth en Sam?' vroeg Sherina. 'Die zag ik net lopen. Ik vroeg ze wat maar ze liepen gewoon door. Ik snap niet wat er met haar aan de hand is.' Ik werd onderbroken door een telefoontje. 'Clair!' roep ik naar iedereen en neem op. 'Hallo?' zeg ik. 'Hoe gaat het met je en waar b...' verder kwam ik niet ik werd onderbroken door een vrouwen stem. 'Als jullie je vriendinnetje ooit nog terug willen zien moet je naar de potoekat 16 komen.' 'Wie bent u?' vraagt ik met een bibberende stem. Ik hoor nog een soort van schreeuw maar kan niet achterhalen of het van Clair was want gelijk daarna kwam een piep. Ze had opgehangen.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 20:09 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Beth

    'SARAH! HIERKOMEN!' gilde ik en ik dook in elkaar door de druk. Hier zat Clair. Dat wist ik zeker.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sarah

    'Je wordt wazig!' schreeuwde Sherina. Ik keek naar mijn buik waar ik al bijna helemaal door kon kijken. 'Sorry jongens jullie moeten het een tidje alleen doen. Ik moet terug naar de hemel om een paar opdrachten te doen. Als ik niet terugkom wees niet ongerust. Er zal dan een nieuweling in mijn plaats komen. Doe jullie best en ik hoop jullie snel weer te zien.' Iedereen keek bang en ik drukte snel mijn mobiel in Jade's handen. 'Zorg goed voor Clair. Maar ik beloof jullie ik zal strijden om weer terug te mogen komen.' Ik vloog naar boven en hoorde nog zacht SARAH! HIERKOMEN!. Het kwam uit Beth haar mond hoorde ik. Shit man! Waarom moest ik nou juist nu weg! nu mijn vriendinnen me het meest nodig hadden. En ik begon te huilen.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Beth

    'SARAH! SAM!' gilde ik en ik dook nog meer inelkaar. Ik hoorde een paar mensen met bekende stemmen komen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ik ga voor twee weken op vakantie dus jullie mogen niet in jullie verhaal schrijven dat ik terug kom tenzij je het zo geformuleert hebt dat ik er niet opin hoef te gaan. Maar ga liever niet mijn hele rol overnemen. Fijne vakatie iedereen!]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Sherina

    Ik kijk nog een beetje wazig naar de plek waar Sarah net stond en denk aan het kamp. Zal alles goed komen? Ik kijk naar Beth. "Volgens mij is Beth helemaal gek geworden," zeg ik bezorgd. Sam zegt dat het vast niet zo erg is, dat hij haar wel rustig probeert te krijgen. Ik hoop het. Ik ben best moe geworden van al dit gedoe. "Maar wie belde Sarah nou? En wat moeten we doen?" vraag ik aan niemand in het bijzonder. Jade kijkt op het mobieltje. Ik vertel snel over het kamp en hoe ik iedereen in de steek zal laten. Iedereen kijkt geschrokken, maar Amare zegt dat ik daar niets aan kan doen en dat het wel goed komt. Oh ik hoop het zo. Ik loop onrustig heen en weer en alles komt weer naar boven. Ik probeer het tegen te houden, maar voor ik het weet stromen de tranen over mijn wangen. Ik veeg langs mijn ogen en hoor een mannenstem. "Gaat het mevrouw?" Ik schrik op en zie dat ik in een soort tent sta. Ik kan niets meer voor Clair en de anderen betekenen. Ik zak huilend op de grond en de man probeert me te troosten. Na een tijdje denk ik weer aan het oude vrouwtje en ik kalmeer mezelf. Ik ga hier een mooie tijd van maken, en ik duim voor ze. Ze kunnen zichzelf altijd goed redden.

    [Ik ben dus ook op vakantie, en ik heb ook liever niet dat iemand mijn personage overneemt. Sherina mag geen contactmiddelen gebruiken, maar ze hoopt iedere dag dat alles goed komt.]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Jade

    'Fuck!' schreeuw ik. Ik kan het niet laten, als iedereen ons in de steek laat vinden we Clair nooit meer. 'Rustig, doe eens rustig.' maant Naya. 'Wat nou rustig, iedereen is weg!' 'Zij kunnen er toch ook niks aan doen Jade.' Ik zeg niks. Ik moet weten wie er nog allemaal in staat is om mee te helpen zoeken. Sarah, is naar boven, Sherina naar haar kamp, Beth word langzaam gek, Clair is ontvoerd uiteraard dus dan hebben we nog, Naya, Amare, Jake, Sam als die mee wil doen en mezelf. Nou, dat zijn dus vijf mensen, dit komt nooit goed. Ik wil net weer beginnen met mijn speech als Amore naar buiten komt rennen.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 10:58 ]


    ©1998

    Amore

    'Ik heb gehoord wat er allemaal aan de hand is en ik ben bereidt om mee te helpen.' zeg ik. 'Dat is heel fijn.' antwoord Jade, maar haar stem klinkt niet heel hartelijk. Ik neem het maar voor lief, en denk dat het gewoon door de stress komt. 'Hebben jullie al enig idee waar Clair zich kan bevinden?' 'Ja, de ontvoerders hebben contact op genomen met Sarah, die inmiddels al betere dingen te doen heeft en we weten nu dat Clair nu op het adres Potoekat 16 is. Maar ik kom uit U.S.A dus ik heb geen idee hoe ik overal moet komen, bovendien heeft gps hier geen bereik.' Jade lacht een beetje moeilijk. 'Misschien kunnen we Athene en Mevrouw Aiung inlichten?' stel ik voor.' 'Dat is nog niet zo'n slecht idee.' zeggen de anderen en met z'n 6en rennen we naar het kantoor.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 10:58 ]


    ©1998

    [Laat maar]

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 11:01 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Eenhoornpoep schreef:
    [Laat maar]


    [Je mag wel vaker uit Sam doen als je wilt, bdw wil je dat Sam voor langere tijd bij ons blijft, dan moet je ff een poppetje voor hem aanmaken op het rollentopic, ik ga het misschien ook voor Jake doen]

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 11:03 ]


    ©1998

    [Oke dit moet ff: Wednesday overleden eenhoornpoep
    xDxDxD Het klinkt zo dom]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Eenhoornpoep schreef:
    [Oke dit moet ff: Wednesday overleden eenhoornpoep
    xDxDxD Het klinkt zo dom]


    ik pas het wel even aan


    ©1998

    Sam

    Ik rende naar Beth en tilde haar op. 'Beth? Beth?! Beth!' zei ik paniekerig. Mensen om me heen keken me raar aan alleen ik liet ze kijken. 'Clair....Druk' zei ze en ze hapte naar adem. Ze kon moeilijk adem halen en ik rende met haar naar de school. Meteen ging ik naar boven en legde Beth op haar bed. Ze leek te kalmeren. 'Clair zat ergens in dat gebouw.. Of ze zit dicht in de buurt..' mompelde ze. 'Beth, dat weet ik zo net nog niet' zei ik. Beth keek meteen nors. 'Dus je geloofd me niet?!' riep ze kwaad uit. 'Natuurlijk wel, maar..' begon ik. Ik zat alleen in het bos. Niemand was er. Opeens viel er een boom net naast me. De nachtmerrie werd verbroken doordat Beth haar hand bij mijn schouder weghaalde. 'BETH!' schreeuwde ik kwaad. Beth schrok en klom met moeite uit haar bed. Ze rende weg en ik bleef achter.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Jake

    Ik heb een arm om Jade heen geslagen. 'Wordt nou eerst eens even rustig.' We staan voor de ingang van Aiungs kantoor. 'Ik ben rustig!' schreeuwt ze. Een kleine gniffel verlaat mijn mond. 'Jaddie, je bent alles behalve rustig, diep adem halen.' Maar ze heeft blijkbaar geen geduld, wurmt zich los van arm en stampt het kamertje van Mevrouw Aiung in. Hoofdschuddend loop ik achter haar. 'Jade....'


    ©1998