• DEZE RPG IS AL BEGONNEN ALS JE MEE WIL DOEN MOET JE NAAR DE AANMELDINGS-TOPIC GAAN http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135843

    Link naar de praat RPG ding;
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=140811&page=last#4012696

    Regels van deze RPG
    -Schelden mag, zolang het over de personages gaat en niet over de quizlet gebruikers zelf
    -Ruzie mag, zolang het over de personages gaat en niet over de quizlet gebruikers zelf, en zo lang het niet allen tegen één wordt
    -16+ mag
    -Boven aan je bericht even de naam van je personages zetten
    voorbeeld Jade
    -Als jij als quizlet gebruiker zelf iets zegt dan tussen rechte haakje
    voorbeeld [Zo dus]

    Regels van de school (om het verhaal leuk te houden volgen we die niet altijd op)
    -Je slaapt per twee op een kamer
    -Je houdt je aan het rooster
    -Behandel elkaar met respect
    -Je houd je aan de dag indeling

    Leraren (de leraar van jou soort is je begeleider/mentor
    -Directeur: Khutan Aiung (V)
    -Element beheersing: Avatar Aang (Kon niks beter vinden srry)
    -Weerwolven en vampiers: Jacob Black en Renesmee Cullen
    -Goden etc: Athene zelf
    -Wiskunde: Marc Sigfreud
    -Engels: Myra Sigfreud
    -Je-verzorgen-en-samenwerkings-verbetering-les: Danaé (een een of ander half god)

    Dag indeling
    -7:30 Opstaan
    -8:00 Ontbijt
    -8:30 School-vak-les
    -12:00 Lunch
    -12:45 Kracht-les en dier-les
    -15:30 Vrije tijd
    -17:30 Avondeten
    Na het eten ben je vrij
    -21:30 Slapen
    In het weekend geld deze hele planning niet, heb je gewoon vrije tijd en mag je naar bed gaan wanneer je wilt (m.u.v van zondag dan ga je om) 21:30 slapen

    Leden: Zeg maar even als je er niet bestaat pas ik dat even aan
    Wednesday (Dood) Mydreamstory
    Amare Prisoner
    Amore -Dit personage is vrij-
    Jade BlackAlpha
    Sarah Sandybeta
    Clair WhiteDelta
    Sherina Maracroft
    Beth Mydreamstory
    Naya -Dit personage is vrij-
    Sam (Dood) Mydreamstory
    Jake Blackalpha
    Florina Dracoluvv
    Ray xCarliex
    Floris Sandybeta

    Veel plezier

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 18:42 ]


    ©1998

    Jade

    'Who the hell ben jij?' vraag ik aan een vrouw. Ze ziet er normaal uit, maar heeft aparte glimlach rond haar mond. Eng is het haast. 'Ja, jij wilt wel weten wie ik ben hè? Nou als je dat echt wilt weten. Ik ben de moeder van één van jullie vriendinnen, of eigenlijk ex-vriendinnen.' Het eerste wat door me heen schiet is Wednesday. 'U bent Wednesday's moeder!' Ik vraag het niet, maar beweer het. 'Ja, ja dat klopt.' 'En waarom doet u dit?' 'Goeie vraag, zover was je vriendinnetje nog niet gekomen.' Ik rol met mijn ogen. 'Om een simpel verhaal kort te maken; Dankzij jullie is mijn dochter dood, en ik ga nu de ultieme wraak nemen.' Ze grijnst gemeen. 'En waarom Clair?' 'Niet alleen Clair, ik zal wraak nemen op jullie allen.' Weer een gemene grijns. 'Maar je bent zo'n stom wicht om hier in je eentje naar toe te komen en nu mogen jullie tweeën alle pijn van jullie vrienden doorstaan!'


    ©1998

    clair

    Ik gil hardop als er ineens een stroom van herinneringen door me heen schiet.
    'Jade!!!' gil ik, mijn stem vol met hoop en vreugde. Dan pas dringen de woorden van wednesday's moeder tot me door. 'Maar je bent zo'n stom wicht om hier in je eentje naar toe te komen en nu mogen jullie tweeën alle pijn van jullie vrienden doorstaan' NEEEEE!!! blijf met je klauwen van haar af, monster! als ik sterk genoeg was geweest, zou ik het zeker hardop geroepen hebben. maar ik beschik niet meer over zoveel kracht. Dus ik houd het op. 'doe haar niets, alsjeblieft' de vrouw kijkt me schamper aan. 'Dat is niet aan jou om te bepalen.' lacht ze. 'Nee, doe mij maar pijn, ik verdien het. Maar laat Clair gaan, ze is verpleging nodig' Jade's stem klinkt heel rustig. 'Nee jade, niet doen' 'Hou jullie mond!' snauwt de vrouw. Ze loopt langzaam naar me toe en ik probeer van haar weg te rollen. De pijn begint eindelijk minder te worden en daarmee neemt mijn angst alleen maar toe. 'Blijf van haar af' roept Jade. Ik zie haar trillen en weet dat ze gaat veranderen. 'waag het, en je vriendin gaat eraan' Jade kijkt woest, maar relaxt wel een beetje. De vrouw heeft iets bij zich, een potje. Ze houd mijn mond open en giet het ineen keer naar binnen, en ik heb niet eens de macht om te protesteren. Ik voel haast hoe mijn kracht minder wordt met alles dat ik zeg. De pijn begint weer te branden. Maar dat is niet waar ik me zorgen om maak. De vrouw loopt langzaam op Jade af. Met een nieuw potje in haar handen. 'Als je protesteert, weet mijn man wel raad met je vriendin. Alsof hij geroepen is stormt de man binnen. Hij knielt bij me neer. en kijkt me berekenend aan, alsof hij probeert te bedenken hoe hij me het best van kant kan maken. Ik kan niets doen. Hulpeloos kijk ik toe hoe Jade het vergif drinkt en dan met een schreeuw van pijn op de grond valt. En dan neemt de pijn mij ook over en denk ik helemaal niet meer. Mijn laatste gedacht is... Het is Afgelopen!


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Jade

    Zoveel pijn, zoveel pijn dat ik niet meer kan schreeuwen. Ik wil m'n mond wel open doen en naar adem happen, maar ik heb zoveel pijn. Het brandt, overal. Alsof ik van binnen in de brandt sta. Het lukt me met mijn laatste kracht op mijn zij te rollen. Ik strek mijn arm uit en pak met mijn hand die van Clair. Het kan niet te laat zijn, ik wil niet te laat zijn. Als ik kon had ik nu gehuild. Het is niet te laat. 'CLAAAAIIIIIRRRRRRRRR!' schreeuw ik zo hard als ik kan. Geleidelijk verlaat de pijn mijn lichaam. 'CLAIR!'roep ik nog een keer. De ouders van Wednesday komen als gekken op me af. 'Ben je gek of zo! Ze hard te schreeuwen, raar wijf. De man werkt me weer op de grond. Hij zit nu boven op me. 'Ga van me af eikel, ik ben zwanger.' Het was eruit voor ik er erg in had. Dit zou niet veel goeds voor me betekenen.....


    ©1998

    clair

    Als ik eindelijk wakker wordt uit de vreselijke pijn die mijn lichaam volledig overneemt, is het eerste dat ik doe kijken hoe het met Jade gaat. Ik merk dat ze niet meer in de kamer is. 'Jade?' roep ik, mijn stem rauw en zwak van de pijn. Niemand reageert. 'Jade!' geen reactie. De angst neemt bijna bezit van me. Waar kan ze zijn? Ik ben bang, bang voor de periode dat ik leed, bang voor wat er met haar gebeurt is. Maar ik ben nog niet sterk genoeg om me te bewegen. Ik kan haar niet zoeken


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Jade

    Overal om me heen is het donker, toch heb ik mijn ogen open. Ik voel aan de druk om me heen dat het maar een klein kamertje is. Met mijn polsen en enkels zit ik vast geketend. Clair, is het eerste wat door me heen schiet. Wat zouden ze met haar gedaan hebben?! 'CLAIR!' schreeuw ik zo hard als ik kan. Opeens hoor ik iets bewegen. Een mannen stem begint rustig te spreken 'Wees gerust, niemand zal je hier horen.' 'Clair, laat Clair gaan. Ik blijf hier, maar laat Clair gaan.' 'Waarom zouden we Clair laten gaan? Ik vind het wel leuk zo.' 'Waar is Clair?' 'Zoals ik al zei, maak je geen zorgen, niet iedereen is zo opstandig als jou.' Ik kijk hem woedend aan. Al kan hij dat niet zien, daar is het te donker voor. 'Je zult vast uitgehongerd zijn..' Ik geef geen kick. 'Hier neem dit.' De man stapt op me af en probeert iets tussen mijn lippen te duwen. Ik probeer het met mijn hoofd weg te slaan. De man blijft rustig. 'Als je nou gewoon mee werkt is alles zoveel minder pijnlijk voor je. Bovendien is dit veel beter voor jou en je kindje. Uiteindelijk neem ik het rare blokje toch maar in. Mijn honger is inderdaad meteen weg, maar na een tijdje komt de helse pijn weer. 'Verrader.' Is het laatste wat ik uitbreng. Ik hoor alleen nog een gemene lach.

    Als ik wakker wordt lig ik op een bed. Ik ben weg uit het koude muffige hokje. Het felle licht doet pijn aan mijn ogen. Clair licht aan de andere kant van de kamer op een bed. Ze is nog niet bij haar positieven. Met 1 enkel zit ik vast aan het bed. 'Jade?' hoor ik zachtjes, het is Clair!


    ©1998

    [Yess, Wi-fi!!!!]

    Beth

    'Kom we gaan opzoek naar Clair!' zei ik en ik trok Sam mee. We slopen door de achterdeur en ik mocht weer op Sams wolvenrug. We belden bij alle huizen aan, nouja, ik dan. Sam moest nog in mensenvorm veranderen. Toen Sam er weer was, deed iemand de deur open. 'Wat?' vroeg een vrouw. 'Mevrouw, kent u een of andere moeder van Wednesday?' mompelde ik.

    Sam

    De vrouw had een erg rare glimlach. 'Kennen jullie Wednesday dan?' vroeg ze. 'Een soort van' mompelde ik. We werden naar binnen getrokken en Beth d'r uitdrukking werd onbegrijpelijk. Dingen schoten door haar heen. Pijn. Angst. Depri. 'WAT DOE JE MET BETH?!' schreeuwde ik. Een man kwam op Beth afrennen en de vrouw op mij. Kwaad wouw ik transformeren, maar ik voelde van alles. Pijn. Angst. Depri. Ik was te zwak. Als ze Beth maar niks doen.

    [Okeee, ik ben niet zo goed in dat soort dingen maar ik vind het leuk om gevangen te worden >:] ]

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 11:16 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ik denk who the hell zit nu weer op ons forum te zeiken, maar je hebt je naam verandert XD]


    ©1998

    [HAHAHAHAHAHAHAHAHA. Eenhoornpoep is zo...POEPUHRIG! Hold On, Pain Ends! HOPE! Lots Of Love XOXOXO!]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Oke, iemand schrijf ;<]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    PainEnds schreef:
    [Oke, iemand schrijf ;<]


    [Het is de beurt van Withdelta maar die doet steeds geen flikkeh


    ©1998

    clair

    Ik word wakker, maar open mijn ogen nog niet. Het is niet fijn om weer wakker te zijn, alle pijn lijkt tegelijk weer op me af te komen. Maar dan nog heftiger dan het was. Ik voel me misselijk en mijn hele lichaam trilt van de pijn. Maar deze keer voel ik nog een ander soort pijn, een brandend gevoel in mijn keel. Dorst! Ik snak naar bloed. Ik ken dit gevoel, het is het resultaat van te lang niet te hebben gegeten. Dankzij mijn vampierkant is de hunkering er altijd wel een beetje, maar meestal weet ik die heel goed in toom te houden door gewoon veel te eten. Omeletjes bijvoorbeeld. Maar waarom is het nu ineens zo sterk. Het enige logische antwoord is dat er nog iemand in de kamer is. Voorzichtig, met een hand tegen mijn keel gedrukt en de ander stevig het bed omklemmend, open ik mijn ogen. 'Jade' mompel ik zachtjes. Ze zit op een ander bed tegenover me, haar enkel zit vast, net als de mijne merk ik nu. Waardoor ze niet naar me toe kan. Haar ogen zijn open, ik ben nog nooit zo blij geweest om haar te zien. Ze is veilig. Maar wat ziet ze eruit! Haar haren hangen warrig en slap langs haar ingevallen gezicht. Haar lichaam trilt, net als het mijne, nog een beetje van de pijn en haar handen liggen op haar buik. Haar baby! Ze moet hier weg.


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Beth

    Ik werd in een kamer gegooit, en Sam in een andere. Langzaam werd ik zwakker, maar ik hield nog vol. Ik hoorde nog een meisje. 'Sam' mompelde ik. Ineens schrok ik op, en sloot ik mijn ogen. Weer ging ik in een kleermaker zitten en deed ik mijn handen op mijn knieën. Zacht mompelde ik dingen in het japans en bewoog ik niet. Ik concentreerde me op Sam. Waar zou hij zijn? Wat gingen ze met hem doen?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Jade

    'Godzijdank, je leeft nog!' roep ik blij uit. 'Je moet hier weg.' zegt ze ernstig. 'Jij even zo goed!' 'Nee, jij moet weg, je bent zwanger.' 'Ja maar jij zit hier al langer!' 'Nou en, ik red me wel.' 'Je redt je wel! Lieve schat, ik dacht net dat je dood was, en dat duurt ook niet lang meer, als je meer van dat spul krijgt is het in een keer over.' Zoals altijd komt alles wat ik zeg er alles lekker subtiel uit.


    ©1998

    clair

    Ik ben wanhopig. Jade moet hier weg, haar baby. Als ze haar meer van dat spul geven gaat ze dood, als ik mijn controle verlies gaat ze dood. De dorst naar bloed wordt alleen maar erger. Stel dat ik haar aanval! 'Je begrijpt het niet' mompel ik. 'Ik ben ook niet bepaald veilig op dit moment' ik hou mijn blik zorgvuldig van haar gezicht afgewend. Deels omdat ik het niet aan kan naar haar dunne, veel te menselijke huid te staren en deels omdat ik haar de tijd wil geven mijn woorden te verwerken. Ik hoor haar ademhaling versnellen wanneer ze doorkrijgt waar ik het over heb.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2012 - 14:46 ]


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    clair

    Ik ben wanhopig. Jade moet hier weg, haar baby. Als ze haar meer van dat spul geven gaat ze dood, als ik mijn controle verlies gaat ze dood. De dorst naar bloed wordt alleen maar erger. Stel dat ik haar aanval! 'Je begrijpt het niet' mompel ik. 'Ik ben ook niet bepaald veilig op dit moment' ik hou mijn blik zorgvuldig van haar gezicht afgewend. Deels omdat ik het niet aan kan naar haar dunne, veel te menselijke huid te staren en deels omdat ik haar de tijd wil geven mijn woorden te verwerken. Ik hoor haar ademhaling versnellen wanneer ze doorkrijgt waar ik het over heb.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2012 - 14:47 ]


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!