• DEZE RPG IS AL BEGONNEN ALS JE MEE WIL DOEN MOET JE NAAR DE AANMELDINGS-TOPIC GAAN http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135843

    Link naar de praat RPG ding;
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=140811&page=last#4012696

    Regels van deze RPG
    -Schelden mag, zolang het over de personages gaat en niet over de quizlet gebruikers zelf
    -Ruzie mag, zolang het over de personages gaat en niet over de quizlet gebruikers zelf, en zo lang het niet allen tegen één wordt
    -16+ mag
    -Boven aan je bericht even de naam van je personages zetten
    voorbeeld Jade
    -Als jij als quizlet gebruiker zelf iets zegt dan tussen rechte haakje
    voorbeeld [Zo dus]

    Regels van de school (om het verhaal leuk te houden volgen we die niet altijd op)
    -Je slaapt per twee op een kamer
    -Je houdt je aan het rooster
    -Behandel elkaar met respect
    -Je houd je aan de dag indeling

    Leraren (de leraar van jou soort is je begeleider/mentor
    -Directeur: Khutan Aiung (V)
    -Element beheersing: Avatar Aang (Kon niks beter vinden srry)
    -Weerwolven en vampiers: Jacob Black en Renesmee Cullen
    -Goden etc: Athene zelf
    -Wiskunde: Marc Sigfreud
    -Engels: Myra Sigfreud
    -Je-verzorgen-en-samenwerkings-verbetering-les: Danaé (een een of ander half god)

    Dag indeling
    -7:30 Opstaan
    -8:00 Ontbijt
    -8:30 School-vak-les
    -12:00 Lunch
    -12:45 Kracht-les en dier-les
    -15:30 Vrije tijd
    -17:30 Avondeten
    Na het eten ben je vrij
    -21:30 Slapen
    In het weekend geld deze hele planning niet, heb je gewoon vrije tijd en mag je naar bed gaan wanneer je wilt (m.u.v van zondag dan ga je om) 21:30 slapen

    Leden: Zeg maar even als je er niet bestaat pas ik dat even aan
    Wednesday (Dood) Mydreamstory
    Amare Prisoner
    Amore -Dit personage is vrij-
    Jade BlackAlpha
    Sarah Sandybeta
    Clair WhiteDelta
    Sherina Maracroft
    Beth Mydreamstory
    Naya -Dit personage is vrij-
    Sam (Dood) Mydreamstory
    Jake Blackalpha
    Florina Dracoluvv
    Ray xCarliex
    Floris Sandybeta

    Veel plezier

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 18:42 ]


    ©1998

    Sarah

    'Jongens. Kom allemaal hierheen!' Ik screeuwde zo hard als ik on. 'Ik heb een sms van Clair!' Ik was degene die boven moest zoeken en dat was maar goed ook. Ik heb namelijk altijd jurkjes aan en heb daarbij geen zakken om mijn mobiel in te doen. Ik las het bericht: help me! De vader van Wednesday probeert me te ontvoeren. Ik zit vast in een auto naar ik weet niet waar. Stond er. Toen iedereen er eindelijk was las ik het voor en Jade schrok. 'Wat zou Wednesday's vader met haar willen!?' vroeg ze harder dan ze het bedoelt had.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    'We moeten haar vinden voor het te laat is, wie weet wat hij met haar doet!' Met z'n allen rennen we naar buiten, laten we de grote weg toch maar volgen, dat lijkt me beter. De genen die snel zijn, niemand iemand die minder snel zijn op hun rug en sprinten er van door. De weerwolven veranderen ook snel en met z'n allen gaan we over de grote weg, naar beneden. Wat wil Wednesday's vader?

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 21:05 ]


    ©1998

    Beth

    Ik zat op de rug van Sam en hij was in een wolf getransformeerd. Voordat hij transformeerde, had hij gezegt: 'Alleen Beth mag op mijn rug, niemand anders. Beth moet goed kunnen zitten'
    Hij was een supervriend, alleen was hij een beetje bezorgd. Ik was nieuwschierig wat voor kleur ie was, niet dat ik wist hoe een kleur eruit zag. Hij had gezegt dat ie een mooie roestbruine kleur had en erg groot was. Dat van groot geloofde ik wel. Natuurlijk was ik moe en ging ik zo lekker mogelijk op Sam liggen. Langzaam viel ik in slaap.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ik ga morgen naar Amsterdam. Iemand kan wat laten gebeuren dat Beth en Sam er ff niet zijn]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [ Back from my little trip. ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Sarah

    We gingen zo snel we konden. Ik wist niet dat wolven zo snel konden rennen. Toen we aan het einde van de weg kwamen waren we van plan om op te splitsen. We gingen eerst nog met z'n allen in een kring zitten en we bespraken waar ieder heen zou gaan. Toen we daarmee klaar waren kreeg ik een sms.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Sherina

    Ik volgde niet precies wat er allemaal aan de hand was, maar ik begreep dat Clair weg was en dat we haar moesten redden. Ik had alvast een brief naar Kamp Halfbloed gestuurd dat ik dolgraag mee wou doen, en als je dat hebt gedaan wordt je er heen geteleporteerd zodra het zover is. Ik nam dus een koffertje met kleding en wat eten mee en we renden best snel op weg. Iemand zei dat we beter konden opsplitsen en ik hoorde een berichtsignaal.


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Clair

    De achterbak werd opengegooit en meteen deinsde ik achteruit voor het felle zonlicht dat ineens door het raam scheen. Het deed zeer in mijn goede ogen. Ik voelde hoe iemand me bij mijn bovenarmen greep en me de auto uit sleurde. 'Laat me los!' schreeuwde ik. 'Laat haar haar kop dicht houden' beval een kalme vrouwenstem op de achtergrond. Meteen voelde ik hoe een hand me hard tegen mijn wang sloeg. Ik jammerde, en toen werd alles zwart


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    clair

    Het eerste dat ik zag toen ik mijn ogen opende was het gezicht van een vrouw. Ze deed me aan iemand denken, maar ik wist niet aan wie en zodra ik het me probeerde te herinneren protesteerden mijn hersenen. 'Auw' mompelde ik terwijl ik mijn hoofd vastgreep. 'De vrouw lachte en op de een of andere manier was het niet echt angstaanjagend. Het was een mooie lach die me op mijn gemak stelde. Het was Wednesday's lach. Dan was dit dus... 'Wednesday's moeder?' het klonk als een vraag, ik vroeg om bevestiging. 'De lach verstompte tot een grijns. Eentje die Wednesday niet geërfd had. Een die me zo bang maakte dat ik overeind vloog en naar achteren. Ik lag op een tafel. Besefte ik nu, en door mijn plotselinge handeling was ik er achteruit af gegleden en lag ik in een slordige hoop op de grond. 'De vrouw begon weer te lachen en al het vertrouwde was eruit verdwenen. 'Ik greep mijn mobieltje en probeerde een nieuwe sms te sturen dat ik ergens binnen was. ik zit in een oud huis ofzo. Help, ik ben bang ik stuurde het opnieuw naar Sarah. Daarna keek ik de vrouw aandachtig aan. 'Ik stop je niet als je je vrienden wilt laten weten waar je bent hoor' lachte ze. Ik keek haar niet begrijpend aan en pas toen drong het tot me door. 'Je wilt dat ze me komen redden' fluisterde ik


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Sarah

    ik zit in een oud huis ofzo. Help, ik ben bang ik, stond er in het bericht. Ik lag het weer hardop voor en Sherina zei:' Maar als ze ergens binnen zit dan kunnen we dat niet vanaf de buitenkant van het huis zien. Is het dan niet raar om in elk huis te zoeken?' Ik greep mijn mobiel en verstuurde een sms. Waar ben je dan en hoe ziet het er daar uit?, schreef ik. Ik drukte op het scherm. Het bericht is verzonden, stond op het scherm. 'Ik blijf hier. Als iedereen klaar is met zoeken komen jullie hier weer. Ik zal niet weggaan om geen enkele reden en ik zou proberen contact met haar te zoeken. Iedereen stemde er mee in en er werden nieuwe groepjes gemaakt. Ik zag iedereen hun eigen kant op lopen. Toen iedereen uit het zicht was verdwenen bleef ik een hele poos naar het mobieltje staren. Opeens bedacht ik me iets. Straks verstuurd ze het volgende bericht niet naar mij maar naar een mobiel die nog in de school ligt. Stuur mij al je berichtjes. Ik zal direct antwoord geven. Het komt goed.stond er met een smiley die het zweet van zijn voorhoofd veegde. Ik wist het natuurlijk niet maar ik hoopte dat dat een beetje zou helpen en verstuurde het smsje

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 17:48 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Beth

    Ik werd wakker nogsteeds op Sam. Hij realiseerde zich dat ik wakker was en stopte direct. 'Sammie, ik wil naar huis. Ik heb hier geen goed gevoel over' fluisterde ik. Ik voelde dat Sam knikte. Hij draaide om en stopte ergens. Ik werd van hem af gezet en ik hoorde dat ie terug transformeerde. 'Die andere gaan wel, wij gaan terug. Het is wel lopen maar als iemand ineens een enorme wolf ziet rondrennen met een meisje erop, dan ehm..' grinnikte hij.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    clair

    Ik staarde de vrouw wezenloos aan. 'Slim meisje' terwijl ze het zegt pakt ze mijn kin in haar hand en brengt haar gezicht heel dicht bij het mijne. Ik heb niet zoveel kracht. 'Waarom ben ik zo zwak?' ik kan het niet laten het te vragen. 'Vanwege ons speciale middeltje' ze houdt een plantenspuit omhoog. Iets zegt me dat er geen water inzit, maar voordat ik verder kan praten hoor ik het vertrouwde piepje van mijn mobiel. De vrouw blijft strak naar mijn gezicht kijken terwijl ik het tevoorschijn haal. bericht van Sarah staat er. Waar ben je en hoe ziet het er daar uit? Ik dacht razendsnel na. Ik kon niet vertellen waar ik zat. Natuurlijk wilde ik dat ze me zouden bevrijden. Maar ik kon hen niet laten komen. Het zou hun dood worden. Ik dacht aan mijn ergste nachtmerrie, die ene die Beth me had laten zien. En ik besloot niet meer te reageren. Voordat ik iets kon zeggen of doen dan staren kwam er alweer een nieuw bericht stuur mij al je berichtjes. ik zal direct antwoord geven. Het komt goed. En sarah zou sarah niet zijn als ze er niet een leuke smiley bij had gezet. Ik voelde hoe er onbewust een glimlach op mijn gezicht verscheen. Ik had fantastische vrienden.


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Sarah

    Ik wachtte nu al een hele tijd en bedacht me dat er een zoek fundtie op mijn mobiel was gezet. zo kon ik zien waar de smsjes vandaan kwamen. Maar toen ik het probeerde kon hij de plaats niet vinden. Jammer. Het zou wel een wonder geweest zijn als het had gewerkt maar toch had ze er op gehoopt. ik dacht dat het hopeloos zou zijn om te gaan wachten op een sms. Als ze een sms verstuurd had en de ontvoerder kwam erachter was haar mobiel vast al lang af gepakt. He wat hoor ik. Ik zie opeens Sam en Beth uit de bosjes komen. 'Nu al klaar met zoeken?' vroeg ik.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Sarah

    Ze antwoorden niet. Alsof ze me niet hoorden en liepen verder. Laat die twee maar dacht ik. Het zou vast geen kwaad kunnen als ik nog contact zou hebben met Clair tenminste..


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    clair

    'Wat een mooi speeltje' voor ik het weet grijpt de vrouw mijn mobieltje uit mijn verstijfde hand en bekijkt het van top tot teen. (of van boven tot onderkant. Mobieltjes hebben geen tenen) 'Met wie heb je zoveel contact. Ik zie hoe ze mijn geheugen doorzoekt en sarah's berichtjes doorleest. 'Nee' schreeuw ik. Ik spring naar voren om het mobieltje terug te grijpen, maar wordt gestopt omdat mijn lichaam ineens schreeuwt van de pijn. Het brandt! Mijn hele lichaam staat in brand! Ik val schreeuwend en huilend op de grond. 'Stop, stop! laat het ophouden' gil ik. Pas na een kwartier neemt de pijn een beetje af. Ik richt me met moeite op en zie dat ze de plantenspuit op me gericht houdt. 'Ik zou niet tegen werken als ik jou was' zegt ze met een glimlach


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!