• DEZE RPG IS AL BEGONNEN ALS JE MEE WIL DOEN MOET JE NAAR DE AANMELDINGS-TOPIC GAAN http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135843

    Link naar de praat RPG ding;
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=140811&page=last#4012696

    Regels van deze RPG
    -Schelden mag, zolang het over de personages gaat en niet over de quizlet gebruikers zelf
    -Ruzie mag, zolang het over de personages gaat en niet over de quizlet gebruikers zelf, en zo lang het niet allen tegen één wordt
    -16+ mag
    -Boven aan je bericht even de naam van je personages zetten
    voorbeeld Jade
    -Als jij als quizlet gebruiker zelf iets zegt dan tussen rechte haakje
    voorbeeld [Zo dus]

    Regels van de school (om het verhaal leuk te houden volgen we die niet altijd op)
    -Je slaapt per twee op een kamer
    -Je houdt je aan het rooster
    -Behandel elkaar met respect
    -Je houd je aan de dag indeling

    Leraren (de leraar van jou soort is je begeleider/mentor
    -Directeur: Khutan Aiung (V)
    -Element beheersing: Avatar Aang (Kon niks beter vinden srry)
    -Weerwolven en vampiers: Jacob Black en Renesmee Cullen
    -Goden etc: Athene zelf
    -Wiskunde: Marc Sigfreud
    -Engels: Myra Sigfreud
    -Je-verzorgen-en-samenwerkings-verbetering-les: Danaé (een een of ander half god)

    Dag indeling
    -7:30 Opstaan
    -8:00 Ontbijt
    -8:30 School-vak-les
    -12:00 Lunch
    -12:45 Kracht-les en dier-les
    -15:30 Vrije tijd
    -17:30 Avondeten
    Na het eten ben je vrij
    -21:30 Slapen
    In het weekend geld deze hele planning niet, heb je gewoon vrije tijd en mag je naar bed gaan wanneer je wilt (m.u.v van zondag dan ga je om) 21:30 slapen

    Leden: Zeg maar even als je er niet bestaat pas ik dat even aan
    Wednesday (Dood) Mydreamstory
    Amare Prisoner
    Amore -Dit personage is vrij-
    Jade BlackAlpha
    Sarah Sandybeta
    Clair WhiteDelta
    Sherina Maracroft
    Beth Mydreamstory
    Naya -Dit personage is vrij-
    Sam (Dood) Mydreamstory
    Jake Blackalpha
    Florina Dracoluvv
    Ray xCarliex
    Floris Sandybeta

    Veel plezier

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 18:42 ]


    ©1998

    Florina

    Misschien hebben ze Clair wel in een huisje ver in het bos vastgebonden?!
    Ik zal mijn vader vragen of hij haar heeft gezien!!(poseidon de zeegod)
    dan weten we tenminste of ze over zee is gegaan of niet!!


    Be happy with your life and dont waste your time whit bad feelings

    Florina

    oh nee ik kom te laat voorde les opschieten!!
    Dan neem ik mijn broodje wel even mee!
    Waarom ik altijdmet mijn slome eten!!


    Be happy with your life and dont waste your time whit bad feelings

    clair

    Nu! denk ik als de vrouw naar de andere kant van de kamer loopt en voor een groot raam gaat staan. Nu is het mijn beurt, nu kan ik ontsnappen. Ik spring overeind met al mijn resterende kracht en vlieg naar de deur. Ik ben snel, maar niet snel genoeg. Ineens staat de vrouw weer voor me en verspreid ze me de weg. En opnieuw vlieg ik in de brand. Ik val schreeuwend van de pijn op de grond. 'Je wordt me een beetje te lastig' de stem klinkt zo onaangenaam dat ik ervan ril. En dan voel ik hoe een spuit diep in mijn arm verdwijnt en laait de pijn opnieuw metershoog op. Ik kan niets meer zien, horen, of ruiken. Het enige dat ik nog kan is voelen. Het enige dat ik nog kan voelen is de pijn. Het vuur dat zich door mijn hele lichaam verspreid en me vanbinnen verschroeid


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    (Clair wordt een week lang gemarteld door dat spul, want ik ga op vakantie. Jullie mogen wel over haar verder schrijven. Maar ze wordt nog niet wakker.)


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Florina:

    Clair!wat is er gebeurd moeten we haar niet meenemen naar school?!


    Be happy with your life and dont waste your time whit bad feelings

    dracoluvvv schreef:
    Florina:

    Clair!wat is er gebeurd moeten we haar niet meenemen naar school?!


    [We hebben Clair nog niet gevonden bdw]


    ©1998

    Florina:
    Waar is Clair toch?
    Wat kunnen we doen oh help misschien word ze wel gemarteld!


    Be happy with your life and dont waste your time whit bad feelings

    (ik kan over een paar dagen even niet op de rpg kunnen jullie even iets verzinnen waardoor ik er niet ben)


    Be happy with your life and dont waste your time whit bad feelings

    [Beth en Sam zijn ruzie aan het maken etc, ik ben 4 weken op vakantie. Carlie's laptop is dood, hihi]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [ben 3 weken niet op de rpg Florina is kwijt oke]


    Be happy with your life and dont waste your time whit bad feelings

    [Ben ik werkelijk nog de enige die er is?]

    Jade

    Ik zit op bed, de anderen zijn allemaal weg, het is kerstvakantie. Van Clair nog geen spoor gevonden, Sherina nog steeds op kamp, Sarah nog steeds daar boven, Beth op bezoek thuis samen met Sam, Florina is ook thuis, net als Amore, Amare en Naya en Jake is naar huis om spullen te halen. Ik slaap bij een paar mensen op de kamer die ik niet ken, de zolder wordt verbouwt, zodat we straks er met z'n allen kunnen wonen en we een eigen badkamer hebben. De meisje krijgen een aparte slaap kamer op de zolder en Sam en Jake slapen in een klein kamertje aan de andere kant van de zolder dan. Maar nu ben ik alleen, kortom saai en ik heb geen flikker te doen. Eigenlijk ben ik nog niet helemaal alleen, ik heb m'n kleine babytje nog, die nog in m'n buik zit dus eigenlijk gewoon een embryo en ik heb er niet veel gezelschap aan.


    ©1998

    [Ik kan wel ff wat posten]

    Beth

    'Bethje..' mompelde Sam die achter me aan kwam. Ik draaide me kwaad om. 'Wat?!' gilde ik. 'Ik ben het zat om steeds stil te zijn! Ik weet dat ik geen aandacht wil, maar sorry hoor. Alleen omdat ik blind ben en om...' verder kon ik niet. Sam zoende me. Toen was ie te ver gegaan. Ik zette mijn gave aan en hij deinsde achteruit. Ik kon geen woord uit mijn mond brengen. Toen besloot ik maar om Sam een klap te geven. Hij schrok en ikzelf ook. 'Hoe kon je...' zei Sam en hij hapte naar adem. 'Hoe kon jij!' schreeuwde ik kwaad. 'Ik wil geen ruzie' mompelde ik. 'Ik ook niet. Sorry dat ik je zoende' zuchtte hij. 'Geeft niks' glimlachtte ik. 'Maar alleen vrienden?' zei hij en ik knikte. 'Geef me is een knuffel' zei hij en ik grijnstte.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    clair

    Pijn overal pijn. Het stroomde door mijn aderen, boorde zich een weg naar mijn hart terwijl het alles op z'n pad vernietigde. Ik herkende mijn eigen geschreeuw niet eens, zo wanhopig klonk het. Maar ik wist dat ik het was. Ik schreeuwde namen. Alle namen die ik kon bedenken. Maar toen bereikte de pijn mijn hersenen en denken werd helemaal onmogelijk. Ik had geen idee hoe lang ik hier al zo lag, of hoe lang het nog ging duren. Maar ik wist wel dat ik alleen maar wilde dat het zou stoppen, zou stoppen, ZOU STOPPEN. Ik snikte, smeekte hardop. 'stop, alsjeblieft. Ik doe alles, ALLES. Laat de pijn overgaan. Vermoord me!' Ik had geen idee of iemand me kon horen. De pijn was verblindend en verdovend en verlammend.

    Maar ik schreeuwde het hardste toen het vuur eindelijk mijn hart bereikte. Ik zou nooit precies achterhalen wat ik allemaal geroepen heb. Mijn hele lichaam trilde en ik kronkelde in het rond. Alsjeblieft... Iemand... Help


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Jade

    Ik hoorde haar schreeuwen, alles leek wel in slow motion te gaan, ik was gewoon Millagro aan het voeren toen hij er opeens van door ging. Ik wou hem niet kwijt, een van onze weinige herinneringen aan Wednesday. Hij kronkelde steeds sneller, en ik liep steeds sneller, al binnen 20 minuten waren we er. Een huis, redelijk alleen staand, niet aan een drukke weg gelegen. Ik hoorde gegil. Ik belde aan rustig, maar geen reactie. Ik liep een stuk achteruit en beukte tegen de deur aan, die dus gewoon open was. Millagro kronkelde nog steeds naast. Ik liep voorzichtig door. En daar zag ik haar, Clair, ten minste dat dacht ik. Ze was nauwelijks te herkenen. Ze lag op de grond en kronkelde harder dan Milagro, ze had in gevallen jukbeenderen, zag nog bleker dan normaal en was brood mager. 'Jade.' of iets wat er op lijkt kon ze nog tussen haar lippen door persen........


    ©1998

    clair

    Mijn zicht kwam een klein beetje terug, maar was wazig en onduidelijk. Ik merkte nu dat er niemand in de kamer was. Geruis in mijn oren. Ik was dankbaar voor mijn zintuigen. Het was niet veel maar beter dan niets. In dit soort afsluiting leven is gewoon niet mogelijk. Ik hoorde een klap, het enige geluid dat door het geruis heen kwam. (later hoorde ik dat het Jade was geweest, die tegen de deur aan beukte.) En toen zag ik haar. Een meisje met lange zwarte haren en fel blauwe ogen. 'Jade' mompelde ik. Het was de eerste naam die in me opkwam, maar het zei me verder niets. Ik kon me helemaal niets meer herinneren. Het meisje rende naar me toe en nu pas zag ik dat ze een slang bij zich had. Deze slang kende ik ook, maar zijn naam kon ik me echt niet meer herinneren. 'Clair!' hoe kende ze mijn naam. Wat was er gebeurt, hoe?? 'Clair! Het komt allemaal goed. Ik krijg je hier wel uit. Ik zou je terug naar school brengen en dan voel je je snel beter. Het komt goed ik beloof het.' brabbelde het meisje. Ze ademde er nauwelijks tussen door. Maar de woorden zeiden me niets en als ik ze probeerde te begrijpen kwamen mijn hersenen in opstand. Dus ik gaf het op en luisterde gewoon naar de gerustellende toon van haar stem. Die om de een of andere manier bekend voorkwam. 'Jade' zuchtte ik nog een keer, opgelucht.

    Meen opluchting was echter van korte duur toen de deur opnieuw openvloog en een vrouw naar binnen kwam. 'Daar ben je dan eindelijk.' zei ze tegen mijn redder. 'Oh, clair... er is bezoek voor je'


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!