• Mijn school is echt snel met roosters maken O.O
    Ze staan nú al online (ze kunnen nog wel veranderen logischerwijs) en de vakantie is pas net een week bezig.
    Is jullie school ook zo snel met dingen?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik heb alleen al een brief gekregen met in welke klas ik kom en welke spullen ik moet hebben.
    Mijn boeken, rooster en leraren lijst krijg ik pas in de laatste twee weken.
    Ik moet er niet aan denken om het nu al te krijgen.
    Je hebt toch vakantie!?


    Life is full of fake people

    Ik ben even gaan kijken, en ons rooster staat er ook al op. O_O


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Mijn roosters staat er al op.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik ben al klaar met mijn school. (baby)

    Yulivee schreef:
    Ik weet mijn rooster pas op 1 september en dan kan het nog veranderen. How quick is that?


    Life is all about having a good time.

    Haha, das een goeie. Mijn school en op tijd dingen doorgeven... :W

    Nee, volgens het boekje moeten ze er altijd de zondag vantevoren op staan, maar vaak staan ze pas maandagmiddag erop (als het geen maandagavond is). Als onze school op dinsdag begint, dat weet ik niet zeker...


    Deep inside, I've never felt alive

    Rider schreef:
    Ik weet niet eens in welke klas ik kom en roosters krijgen wij ook altijd pas heel laat, aangezien ze nog twintig keer veranderen voor de eerste dag school.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik weet nog niet eens of ik wel in de zelfde klas blijf, aangezien onze klas misschien word gesplit aangezien we met teveel zijn. - ik zit op een vakcollege en dan zijn veel leerlingen heel erg onhandig -.
    Dus ik moet denk ik gewoon afwachten tot na de vakantie. :c

    Edit: ik keek net op de site en zie dit nu staan:
    Beste leerling,

    Vanaf vrijdagavond 6 juli is het niet meer mogelijk om in te loggen in Magister. Jullie wachtwoord wordt éénmalig vervangen door een nieuw wachtwoord. In week 35 krijg je je nieuwe wachtwoord via de post thuis gestuurd.

    De ouderaccounts blijven wel actief!

    Met vriendelijke groet,
    afdeling ICT

    Lekker dan, ik weet niet eens wanneer het week 35 is. :')

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 22:16 ]


    Life is a beautiful struggle

    Het rooster komt waarschijnlijk een dag of vier voordat de eerste schooldag begint online.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik weet niet precies mijn rooster, maar ik weet wel van hoe laat tot hoe laat ik op school zit
    Maandag+Woensdag+Vrijdag van 10 voor 9 tot 5 uur
    Dinsdag In principe vrij, tijd om dingen af te maken/in te halen
    Donderdag: van 10 voor 9 tot 4 uur, lesuren van 100 minuten en vakken als Sport en kunst


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Yulivee schreef:
    Ik weet mijn rooster pas op 1 september en dan kan het nog veranderen. How quick is that?


    comfort in c h a o s

    Ik weet niet eens in welke klas ik zit, alleen de mentor. Lol.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Yulivee schreef:
    Ik weet mijn rooster pas op 1 september en dan kan het nog veranderen. How quick is that?


    Ex astris, sciencia

    Nee, sowieso niet. Een voorbeeldje:
    In het reglement van mijn school staat dat je alleen een korte broek tot aan jouw knie mag dragen en dat je geen topje met spaghettibandjes mag dragen. Wel, ergens in april/mei was het mooi weer geweest en 9 van de 10 meisjes op school hadden met superkorte shorts tot net onder hun kont en topjes met spaghettibandjes rondgelopen, en niemand van het schoolpersoneel had daarover iets gezegd. Een week later was het weer kwakkelweer geworden, iedereen had terug rond met 'winterkleren' bij manier van zeggen rondgelopen, en was het personeel afgekomen met een brief met daarop een citaat uit het schoolreglement: dat je alleen een korte broek tot aan jouw knie mag dragen en dat je geen topje met spaghettibandjes mag dragen .___.

    Mja, voor een lessenrooster is het nog te vroeg, want ik heb nog vakantie tot 3 september en ben al thuis sinds 21 juni. Als ik me niet vergis krijg ik de periode van eind juli en begin augustus mijn boeken binnen.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 23:43 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Waarom moet zo ongeveer iedreen in dit topic pas in September weer naar school? Ik begin al over 3 weken


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one