• Mijn school is echt snel met roosters maken O.O
    Ze staan nú al online (ze kunnen nog wel veranderen logischerwijs) en de vakantie is pas net een week bezig.
    Is jullie school ook zo snel met dingen?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Arena schreef:
    Waarom moet zo ongeveer iedreen in dit topic pas in September weer naar school? Ik begin al over 3 weken

    Wanneer begon je vakantie?


    Ex astris, sciencia

    Bronte schreef:
    (...)
    Wanneer begon je vakantie?

    Begin Juli volgens mij


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Eind deze week heb ik pas mijn eerste week achter de rug(cat)


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Benedict schreef:
    Waarom moet zo ongeveer iedreen in dit topic pas in September weer naar school? Ik begin al over 3 weken

    Omdat de vakantieregelingen in elke regio anders is... Is dat niet algemeen bekend?


    Deep inside, I've never felt alive

    Amon schreef:
    (...)
    Omdat de vakantieregelingen in elke regio anders is... Is dat niet algemeen bekend?

    Ja, maar alsnog
    Mijn broertjes eerste lesweek is twee weken later dan de mijne.
    Maar ik ben niet jalooers want ik ben die Dinsdag alweer vrij


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Nee, ik krijg hem pas op 29 augustus.

    -Mijn duizendste forumbericht-


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    In zuid pas de laatste week -_- treffer


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    Snel? Onze school? Aan het eind van het jaar waren alleen de havo klassen bekent 3tl en 3 atheneum waren nog niet eens ingedeeld!!


    ©1998

    Nee, mijn school is vreselijk langzaam en regelt alles pas op het laatste moment waardoor er weer eens een chaos ontstaat. D:


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Iedereen van mijn klas/school heeft het rooster al behalve ik, de nieuwe leerling x3

    Cousinzoned schreef:
    Iedereen van mijn klas/school heeft het rooster al behalve ik, de nieuwe leerling x3

    Boks, ik kan het wel ergens zien op een site
    Maar ten eerste weet ik niet hoe die site heet en te tweede weet ik niet hoe ik moet inloggen
    maar ik weet wel mijn lestijden


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik krijg mijn rooster normaal gezien op 3 september. :p


    Take me to wonderland

    Die weet ik pas halverwege het schooljaar, no joke.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 13:30 ]


    Sometimes in my tears I drown, but I never let it get me down.

    seriously? daar kunnen ze bij ons nog wel wat van leren, maar goed geduld is een schone zaak (A)


    ~Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music.

    Ik krijg mijn rooster een dag voor de lessen beginnen


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer