• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=138137

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 22:27 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Isabella

    Gewillig open ik mijn mond en laat mijn tong met de zijne spelen. Ik laat mijn handen over zijn borstkas glijden en speel met de broekrand van zijn boxer. Een warm gevoel gaat door me heen. Ik druk mezelf dichter tegen hem aan en sluit mijn ogen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian

    Ik kijk verbaasd op. Dan pak ik het skateboard aan en zie mijn naam staan. 'Wat...?' Ik kijk Jayson verbaasd aan. 'Gast, dat had helemaal niet gehoeven! Waar heb je die nou weer vandaan!' Ik spring op en vergeet mijn enkel. Snel trek ik die weg, zodat ik op een been sta. Ik geef hem een mannelijke knuffel en kijk hem nog ongelovig aan. 'Als je een meisje was had ik je nu gezoent,' grijns ik. Ik pak het skateboard en bekijk hem. 'Hij is echt gaaf!'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    ik speel met haar tong en laat mijn handen iets onder haar shirtje glijden. Dan laat ik ze wat veder glijden en streel over haar buik. Ik geniet van de zoen die ik nu eindelijk wel krijg.

    Jayson
    ik grinnik om zijn reqctie en kijk hem aan. 'nou ben ik even blij dat ik geen meisje ben' grap ik en kijk hem aan. 'Nou je vindt hem tenminste leuk'grijns ik en kijk nog even naar het skateboard in zijn hand.

    Isabella

    Ik grijns en maak me even los. 'Volgende keer laat ik je langer wachten,' grinnik ik en druk mijn lippen weer op de zijne. Ik laat mijn handen nog iets meer naar beneden zakken, totdat mijn vinger toppen in zijn onderbroek zitten. Ik kriebel er een beetje en laat mijn tong met de zijne spelen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian

    'Man super! Was die niet duur?' Ik kijk hem verbaasd en ongelovig aan. Dit was gestoord! Echt gestoord! Ik schud mijn hoofd en frons mijn wenkbrauwen. 'Nou, laten we teruggaan!' Ik kijk hem lachend aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    een zachte kreun verlaat mijn mobd en ik stop de zoen even. 'Nee doe dat maar niet'zeg ik extra drwtisch en zoen der weer. Ik speel met haar tong en laat mijn handen naar haar borsten glijden.

    Jayson
    'Ach die prijs hoef jij niet te weten' grijns ik en geef hem een zacht duwtje. Ik knik als hij wat zegt over terug gaan en ik begin te lopen. Eigenlijk was dat skatrboard best duur maar dat maakte me helemaal niet zoveel uit.

    Danny

    Ik voel hem even over mijn onderbuik strelen en lach even zacht. Hij buigd zicht naar me en geeft me een kus. Ik geniet er van zolang het duurt en sluit mijn ogen weer. "Echt, ik heb me nog nooit zo gelukkig gevoeld." Zeg ik gemeend en leg mijn handen weer op zijn handen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    ik glimlach en knik instrmmend. ' ik ook niet. Jij maakt me echt vrolijk en gelukkig' zeg ik tegen hem en geef hem nog een kusje. Ik glimlach naar hem en pak een hand van hem vast.

    Ian

    Ik knik en grijns. 'Dan krijg je ook nog iets van mij,' grijns ik. 'Wat weet ik nog niet.' Ik loop rustig achter hem aan met het skateboard in mijn hand. 'Hij is echt gaaf.' Ik kijk hem grijnzend aan. 'Kon je mijn naam laten afdrukken,' zeg ik verbaasd.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Isabella

    Ik kreun als ik zijn handen bij mijn borsten voel. 'Als ze ons nu horen he,' giechel ik zachtjes. Ik druk mijn lippen weer op de zijne en sluit mijn ogen weer terwijl ik zijn onderbroek een stukje naar beneden trek.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    ik grinnik en kijk hem aan. 'nee joh zr hebben daar duizende skateboards met Ian erop' zeg ik sarcastisch en lach even. ' En ik hoef niks van jou joh' zeg ik en kijk even naar voren

    Danny

    Ik krijg nog een kusje en kijk hem vertederd aan.
    "Awn, dat vind ik lief." Zeg ik en kijk naar zijn hand die de mijne vastpakt. Ik vertrengel onze vingers en kijk hem even aan met een glimlach.
    "Waat blijven die gasten, ik heb honger." Zeg ik als ik mijn maag hoor rommelen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Austin
    ik grinnik even 'gewoon niet op letten' zeg ik tegen haar en zoen weer. Ik duw haar bh wat omhoog en streel over haar borsten.