• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=138137

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 22:27 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    ik sla mijn arm om Danny heen en knik even. ' dan moett je maar kijken' zeg ik met een glimlach en leun met mijn hoofd tegen zijn schouder. Misschien dat ik nog wel voor in de avond ging regelen,als die dan niks ging doen.

    Isabella

    Ik zucht en kijk naar mijn doorweekte kleren. Wat is hij toch een lafaard! De vrouw glimlacht naar me. 'Ja ik pak hem nog wel terug. Ze knikt instemmend. Ik spring can het muurtje en loop rustig terug. Ik trek mijn shirt uit en loop de tent van Austin weer in. In mijn bh sta ik in zijn tent. 'Nou. Nu kan je die zoenen wel vergeten.' Ik kijk hem nep boos aan. Ik gooi mijn shirt de tent uit en kijk om me heen. Dan pak ik een shirt van Austin en trek die aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    ik pak haar vast en trek er tegen me aan. 'dacht het niet' grijns ik en druk mijn lippen op de hare. Ik lik even over haar lip en trek er nog wat dichter tegen me aan.

    Danny

    "Tja..." Zeg ik en sluit mijn ogen even en geniet van dit moment. "Zullen we straks misschien de stad in gaan?" Vraag ik dan en hou mijn ogen gesloten. Ik zucht een keer van geluk.
    Zo gelukkig heb ik me niet meer gevoeld na de dood van Alice, je kon met haar altijd lachen...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ian

    Lachend kijk ik hem aan en grijns. 'Dat was super gast!' Ik skate richting de kassa met de spullen. 'Nu snel wegwezen voordat ze ons achterna komen. Ik grinnik en zie vanuit mijn ooghoek de vrouw met personeel praten. 'Wegwezen Jayson!' Ik skate snel naar de kassa en zie gelukkig geen rijd. Ik betaal en zie zo'n medewerker aankomen lopen. Ik skate vlug naar nAar buiten.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2012 - 16:06 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    Danny stelt voor de stad in te gaan en ik knik, 'ja is goed' zeg ik glimlachend en druk een kudje op zijn wang. Daarna leg ik mijn hoofd weer tegen zijn schouder en kijk wat voor me uit.

    Jayson
    ik zie de medewerker en skate gauw door. 'Ian sneller!' roep ik als ik zie dat de mewerker begint te rennen. Ik skate nog wat sneller, eigenlijk was dit ook best leuk. Vooral omdat ik weet dat die me niet te pakken krijgt.

    Isabella

    Ik houd mijn lippen strak op elkaar geklemd. Ik duw hem van me af en kijk hem grijnzend aan. 'Geen zoenen,' grinnik ik en fluister ik in zijn oor. 'Je eigen schuld Austin. Ik ga mijn bikini aandoen.' Ik sta weer op en geef hem plagerig een kus op zijn mondhoekZ


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    'kom is terug jij' grijns ik en pak haar hand. Ik trek der terug en druk een kusje op der hand. Daarna geef ik heel veel kusjes op haar lippen en kijk er aan. Ik plaats mijn lippen in haar hals en kus daar. Daarna begin ik even te zuigen en streel met mijn handen over haar rug.

    (ik ga om half 6 ow w8 slim, vvoor jullie half 5)

    [ bericht aangepast op 25 juli 2012 - 16:16 ]

    Ian

    Ik kijk ook om en begin sneller te gaan. Ik skate de hoek om en Zie een auto aankomen. Ik ga zo hard dat ik nog op tijd zo kunnen remmen. Ik spring van mijn board af en val op de grond. Ik voel een helse pijn en hoor piepende remmen van een auto en vervolgens gekraak van mijn skateboard. En toen was ik bijna dood...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Ik glimlach als hij het een goed idee vind. Ik pak zijn handen die om me heen liggen vast. Ik geniet hier echt van. Ik kijk vrolijk voor me uit en sluit mijn ogen weer. Ik neurie zacht een liedje die hij ook wel moet kennen: 'Ik hou van jou.'


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jayson
    ik schik op en kijk met grote ogen naar Ian. Dat ging nog maar net goed. Ik spring van mijn board af en ren naar hem toe. 'Ian!' roep ik en kniel naast hem. 'Gaat het?'vraag ik. Dat was bijna nog een vriend kwijt...

    Isabella

    Een glimlach siert mijn gezicht. 'Je moet het verdienen Austin. Wat is daar zo moeilijk aan te begrijpen,' grijns ik. Ik voel hoe hij in mijn nek zuigt. Ik sluit genietend mijn ogen en klem me dichter tegen hem aan. Ik druk een kus op zijn schouder en bijt dan zachtjes in zijn nek en grinnik


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    ik glimlach en kijk hem aan. 'Ik ook van jou' zeg ik en geef hem een kort kusje. Ik zat echt lekker zo,Danny in mijn armen dat was gewoon perfect. Deze jongrn wil ik echt niet kwijt.